Pad sistema u Britaniji: Ljudi ne mogu da dignu pare sa računa u banci, niti da prime platu
Klijenti širom Britanije nisu bili u mogućnosti da plate račune i prijavili su nestale plate nakon što je banka naišla na tehničke poteškoće.
Korisnici su se žalili na probleme sa transferom sredstava, dobijanjem novca na račune i pristupom Internetu.
Prema DownDetector-u, više od 400 ljudi prijavilo je probleme, a problemi su počeli jutros posle 6 sati.
PUTIN saopštio Makronu 3 uslova koje Ukrajina mora bezuslovno da prihvati
Od onih koji su se žalili na probleme, 66% je reklo da su imali problema sa plaćanjem, 26% je reklo da imaju problema sa onlajn bankarstvom, dok je 8% reklo da je mobilno bankarstvo naišlo na poteškoće.
Kupci su se obraćali društvenim medijima da se žale na probleme sa uslugama, uključujući probleme sa primanjem plata na dan isplate.
Da li postoji problem sa onlajn transferom novca na bankovni račun širom zemlje? Moja uplata nije stigla jutros – tvitovao je jedan korisnik.
Dok je drugi rekao – Dakle, ponovo dolazi do kašnjenja plaćanja na @AskNationvide.
Ovo nije prvi put da klijenti Nationwide-a nisu u mogućnosti da plaćaju račune ili primaju gotovinu na svoje račune. Oni su pogođeni nizom kvarova na serveru u poslednja dva meseca. Mnogi su izjavili da nisu bili u mogućnosti da šalju ili primaju uplate na Badnje veče i Novu godinu. Dok su prošlog meseca kupce ponovo zadesili isti problemi.
Portparol Nationwide-a je rekao: „Trenutno postoji kašnjenje u vezi sa bržim isplatama kao rezultat tehničkog problema na čijem rešavanju naporno radimo.“
Transakcije se privremeno čekaju dok se usluge ne vraćaju u normalu i biće obrađene u najkraćem mogućem roku.
Dodaje se da svi ostali servisi rade i da članovi mogu nastaviti da koriste svoje kartice za plaćanje robe i usluga i podizanje gotovine sa bankomata.
Portparol je još dodao:
Nijedan klijent neće ostati bez svojih para kao rezultat ovog problema i sve povezane naknade i naknade širom zemlje će biti refundirane. Izvinjavamo se zbog svih prouzrokovanih neprijatnosti.
Za razliku od telekomunikacionih kompanija, banke nemaju fiksnu šemu kompenzacije za prekid usluge, iako u zavisnosti od toga koliko je to uticalo na vas, možda imate pravo na povraćaj novca.
Nationwide je obećao svojim klijentima koji su bili pogođeni prekidima pre Božića da će im biti vraćena sredstva ako im budu naplaćene bilo kakve naknade kao rezultat nesreće.