Pažljivo pročitajte jer niko ovo ne sme da objavi! ZELENA AGENDA se raspada! Ovo su činjenice koje to dokazuju a svuda je LITIJUM
Nije tajna da su ogromna većina onih koji pripadaju takozvanoj elita zagovornici klimatskog alarmizma i da su uhvaćeni u Zelenoj Novoj Prevari (Zelena Agenda).
Da li je ova sklonost zasnovana na nepoznavanju nauke, ideološkoj revnosti, namernoj želji da se uništi privreda ili jednostavnoj pohlepi zbog njihovih ulaganja u infrastrukturu Zelene Agende zavisi od slučaja do slučaja.
Tipični pristalica klimatskog kulta sa višim dohotkom, uključujući akademike, medijske ličnosti i poznate ličnosti, verovatno ne zna za činjenicu da nema dokaza da emisije CO2 izazivaju klimatske promene i da su pravi uzroci solarni ciklusi, vulkani, okeanske struje i atmosferska vlaga koja nema nikakve veze sa ljudima.
Ekološki i klimatski alarmisti su nazadovali
Istorijski zapisi zapravo pokazuju da periodi zagrevanja proizvode više nivoe CO2 – a ne obrnuto. CO2 ne izaziva zagrevanje. To je uzrokovano prirodnim zagrevanjem.
Drugim rečima, klimatski alarmisti imaju potpuno obrnuto razumevanje uzročnosti.
Klimatski alarmizam je skoro u potpunosti zasnovan na kompjuterskim modelima, koji zavise od inputa koje sami modelari ugrađuju u njih. Model je dobar onoliko koliko su inputi i pretpostavke programirani u njemu.
Praktično svaki od ovih modela je precenio zagrevanje, ponekad po redosledu veličine, jer je zasnovan na pogrešnim pretpostavkama koje precenjuju uticaj CO2 na klimu.
Drugim rečima, to nije nauka već smeće. Ali oni se i dalje oslanjaju na ove modele jer njihova politička agenda to zahteva.
Klima: Novi komunizam
Nema sumnje da priličan broj neomarksista prihvata klimatsku prevaru jer znaju da ona šteti industriji, podiže troškove potrošačima i pomaže da se potkopa ekonomija.
Nakon završetka Hladnog rata i kolapsa komunizma, antikapitalistički kolektivisti su priznali da je potrebno da promovišu klimatsku agendu jer je jedini način borbe protiv globalnog zagrevanja kroz kolektivno delovanje. To zahteva koordinisani globalni napor koji ograničava nacionalni suverenitet.
Neomarksisti su nepropusni za dokaze; oni samo žele da povrede planetu kroz rasipanje novca na vetrenjače umesto na izgradnju novih rafinerija i to je dobar način da to urade.
Pravo „zeleno“ u Zelenoj agendi
Oni su prvi investitori u vetrenjače, solarne module, litijumske automobilske baterije, električna vozila, stanice za punjenje, kredite za ugljenik i drugu infrastrukturu klimatske prevare. Oni će zaraditi milijarde dolara na narativu uz pomoć ekstravagantnih državnih subvencija.
Nije ih baš briga da li će se sve to na kraju urušiti (a hoće) sve dok se u međuvremenu obogate na račun poreskih obveznika. Sve ovo ponašanje je jasno dokle ide. Ono što nije jasno je u kojoj meri ovi prevaranti to rade sa vašim novcem .
Najbolji primer je multimilijarder Lari Fink, koji vodi džinovski investicioni fond BlackRock. Fink je bio agresivan u promovisanju klimatske prevare zajedno sa rasnim kvotama i oduzimanjem sredstava policiji.
On ima pravo na svoje mišljenje. Ali da li on ima pravo da sprovodi svoju radikalnu agendu novcem penzionih fondova konzervativnih država i institucija? Srećom, počela je reakcija protiv Finka i njegovih kolega.
Sve više menadžera državnih penzijskih fondova počinje da povlači svoja sredstva od BlackRocka i drugih investicionih menadžera koji sprovode politiku krajnje levice koja nije u najboljem interesu svojih korisnika. Ova reakcija možda neće promeniti životni stil Larija Finka. Ali vremenom bi to moglo promeniti svet na bolje.
Prevara zvana Električna Vozila
Veliki deo klimatske agende uključuje električna vozila (EV). Godinama smo upozoravali da električna vozila nisu izvodljiva kao transportno rešenje za više od relativno malog broja ljudi i da su oni malo više od proslavljenih automobila za golf terene uprkos cenama od 70.000 dolara i više.
Kao prvo, električna vozila ne smanjuju emisiju ugljenika. Sam automobil nema emisiju izduvnih gasova, ali se puni strujom iz elektrana koje imaju.
Baterije su napravljene od otrovnih hemikalija i metala uključujući litijum, kobalt, bakar i nikl koji potiču iz rudarskih operacija koje koriste ogromne količine vode i električne energije za ekstrakciju potrebnih materijala.
Potrebne su hiljade tona rude da se izvuče dovoljno kritičnih minerala za proizvodnju jedne baterije. EV-ovi se ne pune na ekstremnoj hladnoći, a baterije ne mogu da izdrže punjenje. Domet putovanja je uveliko precenjen iz mnogo razloga, uključujući i činjenicu da EV grejači automobila troše baterije (kod motora sa unutrašnjim sagorevanjem, ICE, motor proizvodi toplotu koja se lako može usmeriti u automobil kako bi putnicima bilo udobno bez dodatne energije) .
Vrednosti EV u preprodaji su blizu nule jer kupci polovnih električnih vozila moraju da izdvoje 25.000 dolara ili više za nove baterije nakon što vozilo bude staro oko sedam godina. Lista nedostataka se nastavlja.
Prilično nedavno sprovedeno istraživanje konsultantske firme McKinsey and Co. pokazuje da 29% vlasnika električnih vozila u devet velikih ekonomija želi da se vrati na vozila sa motorima na unutrašnje sagorevanje.
Zvaničnici Mekinzija koji su sproveli istraživanje tvrdili su da su „iznenađeni“ tim rezultatima. To verovatno govori nešto o činjenici da su stručnjaci McKinsey-a bili isto toliko u zabludi o električnim vozilima kao i kupci koji su anketirani.
Istina je da je EV izumljen 1837. i da je dostigao vrhunac svoje popularnosti 1910. neposredno pre masovne proizvodnje automobila sa unutrašnjim sagorevanjem od strane Henrija Forda.
Zvuči kao da im ponovo ide kako treba nakon kratke zaljubljenosti u lažno obećanje EV-a. Suština je da se prevara zvana Zelena Agenda raspada.