PFIZER i druge globalističke korporacije STOPIRALE REKLAME na Tviteru zbog ILONA MASKA
Pfizer, General Mills i još dve kompanije pauzirali su oglašavanje na Tviteru, nekoliko dana nakon što je platformu društvenih medija kupio milijarder Elon Musk za 44 milijarde dolara .
„Nastavićemo da pratimo ovaj novi pravac i procenjujemo našu marketinšku potrošnju“, rekao je portparol proizvođača žitarica Cheerios i Lucki Charms.
U međuvremenu, proizvođač Oreoa Mondelez International, Pfizer i Folksvagenov Audi takođe su privremeno pauzirali svoje oglašavanje na Tviteru, objavio je Volstrit džurnal . Oglašivači su zabrinuti zbog otpuštanja izvršnih direktora i Muskovih planova za moderiranje sadržaja koji podrazumeva ukidanje cenzure, piše Journal. Pridružuju se proizvođaču automobila Dženeral motors, koji je prošle nedelje saopštio da je privremeno zaustavio plaćeno oglašavanje na Tviteru.
NYPost je u utorak izvestio da je reklamna agencija „velike četvorke” navodno preporučila klijentima da „pauziraju” prikazivanje oglasa – a drugi planiraju da premeste svoje budžete na drugo mesto ako sajt postane haotičan i nepredvidiv pod Muskom.
Ovo je dokaz pritiska globalističkih kompanija koje podržavaju pa čak su i učestvovale u sprovođenju cenzure.