Pfizer lansira novi zastrašujući plan
Pfizer se trudi da ostvari profit nakon „dana slave“ iz ere Covid-19, i kompanija ima novi plan da preokrene svoju zabrinjavajuću finansijsku putanju.
Ove nedelje, Pfizer je najavio lansiranje PfizerForAll-a, direktne platforme za potrošače koja pomaže farmaceutskom gigantu da dodatno monetizuje usluge, ali sa boljim maržama, jer se time isključuje posrednik koji je odnos lekar-pacijent.
„Istraživanja pokazuju da su mnogi ljudi u SAD preplavljeni obiljem zdravstvenih informacija na mreži, posebno kada su već bolesni, imaju pitanja i moraju da donesu najbolje odluke za sebe i svoje voljene“, napisao je izvršni direktor kompanije Pfizer i prevarant, Albert Burla na X, u najavi novog onlajn proizvoda. Dodatno, Burla je isključio komentare na njegovu objavu.
Pfizer je zabeležio pad ukupne vrednosti deonica kompanije za 50% od vrhunca ere histerije Covid-a, kada je farmaceutski gigant prikupljao stotine milijardi dolara u vladinim ugovorima za svoje mRNA vakcine za koje se nekada tvrdilo da su „čudotvorni lek“ . Vlade više ne subvencionišu u velikoj meri njegove injekcije i pilule, što navodi Pfizer da se okrene drugim poduhvatima u nadi da će unovčiti sledeću aktuelnu stvar u zdravstvu.
Australijski političar i premijer koji je nametao vakcinu protiv COVID-a priznao: Pogrešili smo što smo prisiljavali ljude da prime eksperimentalno sredstvo https://t.co/JT76TlhzHy
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) September 2, 2024
Pa hajde da testiramo ovu stvar.
Pokrenuo sam test podobnosti vakcine, pilule, injekcije i lekove kompanije Pfizer direktno za potrošača, želeći da vidim da li postoje neke osnovne bezbednosne mere.
Tvrdila sam da sam dijabetičar od 18-59 godina, koja je bila trudna 32-36 nedelja i ima nekoliko zdravstvenih problema. Obavezno sam naglasila da do danas nisam uzela nijednu Pfizer vakcinu. Pfizer je pokrenuo moj upit i tvrdio da ispunjavam uslove za sve četiri njegove reklamirane vakcine. Šokantno!
Ali sačekajte, to nije sve!
Umesto da odete kod lekara i da se lično pregledate, proizvođač lekova insistira na tome da zakažete termin za 35 dolara kod konsultanta za telezdravstvo koji je odobrio Pfizer (ne lekar, već samo „licencirani pružalac zdravstvenih usluga“).
Sajt takođe predlaže da „istražite opciju lečenja Pfizer Covid-19“, koja vas šalje na infografiku o Pakslovidu (koji ne funkcioniše), njihovoj piluli za Covid-19.
Značajno je da se ne pominju antibiotici na sajtu koji se fokusira na pružanje rešenja za respiratorne probleme. To može izgledati pomalo čudno za kompaniju „zdravstva“, dok ne shvatite da Pfizer više nema patente za antibiotike, što znači da neće zaraditi novac na tom putu. Međutim, Pfizer može da naplati vaše osiguranje na hiljade dolara za Pakslovid, koji je istaknut na PfizerForAll-u.
Ovo je samo najnoviji primer Pfizer-a koji koristi svoj uticaj da naruši integritet američkog zdravstvenog sistema. Ovim najnovijim potezom, kompanija je dodatno otela odnos lekar-pacijent, nudeći svoje lekove direktno na kućnim pragovima svoje neurotične klijentele.