Pfizer pokreće „Školu nauke“ da podučava decu o prednostima mRNA vakcina
Veliki farmaceutski gigant Pfizer pokrenuo je mobilnu naučnu „sobu“ koja putuje širom zemlje i mami malu decu da budu indoktrinirana o prednostima terapije mRNA.
Prema Pfizeru, mladi đaci imaju priliku da „upoznaju multinacionalnu kompaniju“ i upoznaju zaposlene u Pfizeru.
Infowars.com izveštava: U svom promotivnom videu za „School of Science Mobile Experience“, za učenike u ruralnom Sanfordu, u Severnoj Karolini, pozdravlja pas robot Pfizer, koji se nekoliko puta pojavljuje tokom njihovog izleta.
Đaci ulaze u Pfizer mobilnu prikolicu za „fantastično, interaktivno iskustvo poput sobe za bekstvo“, gde rade sa zaposlenima kompanije Pfizer na rešavanju misterije o izbijanju pandemije koja počinje tako što se ljudi pojavljuju u ordinacijama sa ljuskavom kožom, poput guštera.
Dok se kreću kroz vežbu pandemije, prolazeći kroz različite prostorije u prikolici, deca uče različite lekcije. Uče o antigenima u jednoj prostoriji, o proizvodnji vakcina u drugoj i još mnogo toga.
Na kraju, đaci su „uspešno proizveli lek koji će biti distribuiran širom sveta“ — što podseća na sopstvenu proizvodnju vakcina protiv COVID-19 kompanije Pfizer.
„Ovo nije vaš tipičan čas nauke“, kaže portparol kompanije Pfizer, zaključujući video.
Šolc se sprema da saopšti teške vesti Zelenskom – Omaleni “komičar” će morati da se odrekne teritorije https://t.co/vU2hSnRhca
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) September 9, 2024
Majka iz Severne Karoline, Bet Sekoski, rekla je za Defender da ne bi želela da Pfizer predaje nauku njenoj ili nečijoj deci.
„Pfizer je platio milijarde kazni za lažne tvrdnje i kršenje bezbednosti“, rekla je ona. „Zašto bi škole pozivale korporaciju koja je ozloglašena po tome što stavlja profit iznad ljudi da njihovu decu podučavaju „nauci“?“
Majkl Kejn, njujorški edukator i osnivač Teachers for Choice, rekao je za The Defender da je zapanjen činjenicom da će to iskustvo naglasiti antigene i njihovu proizvodnju kao deo naučnog obrazovanja za mlade.
„Definitivno prelazi granicu od obrazovanja do direktnog marketinga ili promocije njihovih proizvoda deci“, rekao je on. „To je jednostavno tako pogrešno.“
Modalitet praktičnog učenja je odličan za učenje dece, dodao je Kejn, ali čak i u kratkom videu jasno je da je ovo samo pokušaj da se promovišu njihove vakcine. „To me nekako ne oduševljava.“
Pas robot je bio posebno zabrinjavajući, rekao je Kejn. Policijske službe širom zemlje i sveta su kontroverzno počele da raspoređuju pse robote da nadgledaju građane pomoću kamera, senzora i mikrofona, a vojska počinje da ih koristi za vojne namene tako što im montira mitraljez.
„Oni donose ove pse deci na tako razoružavajući način – pokazujući koliko je sladak ovaj robot pas kada izgleda tačno kao psi koje daju u policijske uprave i vojsku“, rekao je on. „To je veoma zastrašujuće u smislu kako programiraju ovu decu da se naviknu i da misle da je to kul, a da misle da je to normalno“.
Video je objavljen pre nekoliko nedelja. Funkcija komentara za video na Pfizerovom YouTube kanalu je isključena, tako da gledaoci nisu mogli da podele svoja razmišljanja.
„Školu nauke“ u potpunosti finansira Pfizer
Mobilna soba za bekstvo je projekat Pfizer škole nauke, koji dovodi učenike srednjih škola u sedište kompanije Pfizer u Njujorku, gde ih Pfizer predaje 90-minutnim kursevima o temama kao što su veštačka inteligencija u zdravstvu, istorija vakcina i kako se zaštititi od epidemija i otkrivanja i proizvodnje lekova.
Pfizer sve to plaća.
U Pfizerovom vodećem kampusu u Njujorku, srednjoškolci mogu da nose laboratorijske mantile i naočare i slušaju kako zaposleni u Pfizeru promovišu moguće buduće karijere.
Početkom 2024. godine, izvršni direktor kompanije Pfizer Albert Burla je izvestio da je sajt LinkedIn doveo više od 6.000 učenika iz škola u Njujorku u svoje sedište. Program cilja studente iz „različitih sredina“, što je refren u promotivnim materijalima.
„U nekim slučajevima, ovo je značilo modifikaciju našeg kursa kako bi se prilagodili različitim potrebama, kao što je prilagođavanje časova tako da odgovaraju različitim sposobnostima učenja i jezičkim sposobnostima“, napisao je on.
Pfizerova promotivna proslava „nauke“ mlađim generacijama kao deo njegove strategije da takođe promoviše kompaniju bila je izložena u njenom Super Bowl oglasu u januaru. U reklami od 60 sekundi – i produženom rezu od 90 sekundi – predstavljeni su poznati naučnici kroz istoriju koji su pevali uz Queen pesmu „Don’t Stop Me Now“, izvestila je Fierce Pharma.
Drew Panayiotou, direktor marketinga kompanije, rekao je da „pesma Queen-a … prolazi kroz generacije rečima „nemoj me sada zaustavljati“, što je odlična rečenica za Pfizer“.
Nulta Tačka/InfoWars