PROPAST CNN-a se nastavlja! Novi šef propagandne mašinerije nije uspeo da zaustavi pad rejtinga
Posle dva meseca pod novim rukovodstvom i naredbama da se prestane da bude tako pristrasan demokratskoj stranci, rejting CNN-a nastavlja da pada.
Promene uvedene nakon zamene Džefa Zakera Krisom Lihtom uključivale su napore da se mreža učini da bude manje naklonjena „političkim podelama“ i umesto toga pređe na neutralniji ton, navodi Daily Beast. Liht je doveden da se pozabavi posledicama implozije glavnog voditelja Krisa Kuoma, kao i katastrofalnim striming servisom mreže.
Liht je obećao da će mreža „pokušati da krene drugačijim putem“ u okruženju „gde ekstremi dominiraju kablovskim vestima“, i navodno namerava da otpusti “partizanske” voditelje i komentatore – glasina koja se do sada nije ostvarila.
Štaviše, Liht je naredio mreži da prestane da postavlja „Udarne vesti“ na sve i da prestane da naziva izbornu prevaru kada je bivši predsednik Tramp izgubio 2020. kao tvrdnju „Velika laž“ i da umesto toga koristi „Trampovu izbornu laž“ ili „izborne laži“.
I uprkos svemu tome, rejting nastavlja da opada – pada još više od kada je Liht započeo svoju funkciju.
U junu, i uprkos tome što je odbor Predstavničkog doma 6. januara održao nekoliko hitnih saslušanja koja su trebalo da budu direktna podrška povećanju gledanosti kanala, CNN je zapravo izgubio gledanost u odnosu na prethodni mesec. Što je još gore, mreža je već zabeležila pad u prethodna dva meseca.
CNN-ova postava u udarnom terminu privukla je samo 654.000 gledalaca i 148.000 u ključnoj reklamnoj demografiji gledalaca starosti od 25 do 54 godine – što je pad od 1 procenta u obe kategorije od maja. A u ukupnoj dnevnoj gledanosti, ukupna publika CNN-a pala je na 487.000 dok je privukao 104.000 gledalaca od 25 do 54 godine, smanjivši se za 3 i 2 procenta, respektivno.
A tokom nedelje od 13. do 19. juna, koja je bila prilično fokusirana na saslušanja odbora, mreža je u proseku imala samo 480.000 gledalaca, što je pad od 13 procenata u odnosu na majski prosek i najgora nedelja na kanalu od novembra 2015.
Jun 2022. je CNN-ov mesec sa najslabijom ocenom u ukupnoj dnevnoj gledanosti od jula 2015. -Daily Beast
S druge strane, konkurent CNN-a, MSNBC, zabeležio je velike uspehe u vezi sa saslušanjima i analizom od 6. januara, ali je ipak završio na drugom mestu u celom osnovnom kablovskom programu sa samo 767.000 gledalaca – 21% više u odnosu na maj.
Kada je reč o gledaocima u udarnom terminu, CNN je pao za 5% (660.000) i 11% u željenoj demografskoj grupi 24-54 (150.000) u odnosu na april, i zabeležio je gore gubitke za ukupnu dnevnu publiku od 20% u toj istoj demografskoj grupi, i 14% ukupno.
U maju i junu, CNN je bio na 12. mestu u rangu osnovnih kablovskih televizija u udarnom terminu.
Fox News, u međuvremenu, beleži stabilan porast publike od druge polovine 2021.
MARIO ZNA O PROPASTI MEJNSTRIM MEDIJA I NJIHOVIM POKUŠAJIMA DA POVRATE POVERENJE