PROPAST veštačkog mesa i novo normalnog
Čini se da je industrija lažnog mesa u propadanju jer je prodaja u kompanijama za proizvodnju mesa Impossible Foods i Beyond Meat opala.
Kako Aksios izveštava, „posle godina propagiranja, plima se okreće protiv prve generacije proizvođača proteina na bazi biljaka“.
Prošle godine, obe kompanije su bile na visokom nivou – sa najboljim plasmanom na policama supermarketa, a Burger King je čak dodao i Impossible Whopper na svoj meni.
Impossible Meat je čak počeo da se širi – želeći da proširi ponudu na visoko obrađeno meso kao što su pileći štapići i kobasice.
Međutim, prodaja je pala, što je, prema nedavnom izveštaju Blumberga, dovelo do toga da Impossible Foods planira da otpusti oko 20% svojih radnika.
Impossible Foods Inc., proizvođač hamburgera i kobasica bez mesa, sprema se da otpusti oko 20% svog osoblja, kaže osoba koja je upoznata s tim.
Kompanija Redwood City u Kaliforniji trenutno zapošljava oko 700 radnika. Novi krug otpuštanja mogao bi da smanji taj broj za više od 100.
🔶 ČIST SATANIZAM! Pogledajte najnoviji nastup poznatog pevača na dodeli Gremi nagrada (VIDEO) https://t.co/0pDjLNemTk
— Nulta Tačka (@ProdukcijaNT) February 6, 2023
Impossible Foods je takođe ponudio dobrovoljne isplate i beneficije zaposlenima krajem 2022. godine, rekla je osoba koja je tražila da ne bude imenovana razgovarajući o privatnim informacijama. Interni dokument koji je pregledao Blumberg potvrdio je da su ponuđeni paketi za otpuštanje. Kompanija je ranije smanjila broj zaposlenih u oktobru, smanjivši oko 6% svoje radne snage u to vreme. -Blumberg
Prodaja Beyond Meat-a pala je za preko 22% u trećem kvartalu 2022. godine, pošto se kompanija sprema da na sličan način smanji broj zaposlenih za 20%. Kompanija je takođe izgubila nekoliko rukovodilaca.
Prema izveštaju, prodaja u supermarketima je pala za 15% na godišnjem nivou od 1. januara, prema kompaniji za istraživanje tržišta IRI, dok su narudžbine u restoranima pale za 9% u 12 meseci zaključno sa novembrom, prema NPD Grupi.
U međuvremenu, podaci kompanije HundredX za strategiju potrošačkog iskustva ukazuju na opadanje interesovanja uopšte – pošto je porastao procenat anketiranih kupaca koji su jeli Impossible proizvode i kažu da to više neće učiniti.
Zalihe Beyond Meat-a su takođe pale za oko 67% u odnosu na pre godinu dana.