Rumble najavljuje rekordnih 71 milion aktivnih korisnika mesečno za treći kvartal 2022
U svom prvom izveštaju o zaradi otkako je izašla na tržište, platforma za besplatno deljenje video zapisa Rumble je prijavila rekordne finansijske rezultate za treći kvartal 2022. sa značajnim povećanjem mesečnih aktivnih korisnika (MAU), prihoda i još mnogo toga.
Kompanija je privukla rekordnih 71 milion MAU-a u trećem kvartalu 2022. – povećanje od 97% u poređenju sa 36 miliona MAU-a u Q3 2021.
Rumble-ov prihod je takođe dostigao novi rekord od 11 miliona dolara za kvartal. Ovo predstavlja povećanje od 430% u poređenju sa prihodom od 2,1 milion dolara u trećem kvartalu 2021.
Pored toga, Rumble-ovi sati video snimaka koji se otpremaju po danu i prosečan broj minuta odgledanih mesečno povećali su se tokom trećeg kvartala 2022.
Sati otpremljenog videa dnevno porasli su za 220% na 8.796, što predstavlja povećanje od 220% u poređenju sa 2.746 sati otpremljenog videa u trećem kvartalu 2021.
A prosečan broj odgledanih minuta mesečno popeo se na 9 milijardi u poređenju sa 7,9 milijardi u trećem kvartalu 2021, što je povećanje od 14%.
„Naš treći kvartal je bio prekretnica za kompaniju iz brojnih razloga“, rekao je predsednik i izvršni direktor Rumble-a Kris Pavlovski. „Prvo, kvartal je zaključen završetkom naše poslovne kombinacije sa CFVI. Kao rezultat toga, Rumble je postao javna kompanija na tržištu na Nasdaq-u pod simbolom ‘RUM’. Važno je da smo u procesu poslovne kombinacije zadržali skoro svu gotovinu na povereničkom računu – 99,9% akcionara CFVI-a je odlučilo da ne otkupi njihove akcije. Ovo nam je obezbedilo maksimalnu likvidnost iz transakcije i pokazalo istinski glas poverenja u našu misiju i platformu. Na kraju, transakcija je obezbedila sredstva potrebna za unapređenje naših poslovnih inicijativa“.
Pavlovski je primetio da je tokom trećeg kvartala 2022. Rumble „nastavio da gradi i testira temelje za monetizaciju naše postojeće korisničke baze i potrošnje, da dalje brani našu osnovu otpornu na otkazivanje i unapređuje naše proizvode“.
Izvršni direktor Rumble-a je takođe razgovarao o fokusu Rumble-a za 2023. koji će uključivati izgradnju infrastrukture za Rumble Cloud, kompanijsku uslugu veb hostinga u oblaku, i fokusiranje na monetizaciju.
Ovo je treći rekord za Rumble u kvartalu u godini. U drugom kvartalu 2022. prijavio je rekordan broj MAU-ova i otpremljenih sadržaja. A u prvom kvartalu 2022. postavio je rekordne maksimume svih vremena u svim svojim ključnim merama učinka.
Rumble je takođe nedavno izvestio da je imao rekordan broj korisnika i gledalaca uživo na dan izbora u SAD (8. novembar 2022).
Tokom poslednjih nekoliko meseci, Rumble se obavezao da će korisnicima omogućiti da slobodno govore, doveo je nove kreatore na platformu i dodao nekoliko novih funkcija.
Ranije ovog meseca, francuska vlada je pokušala da izvrši pritisak na Rumble da cenzuriše sadržaj, ali je Rumble odbio i napustio zemlju.
A od septembra, Rumble je potpisao ugovor sa nekoliko kreatora, uključujući novinara Glena Grinvalda i komičara, glumca i podkastera Rasela Brenda, da proizvode ekskluzivni sadržaj za platformu. Drugi popularni kreatori, uključujući Sneako i SteveWillDoIt, takođe su se pridružili platformi.
Neke od novih funkcija koje je Rumble predstavio poslednjih meseci uključuju oglase pre reprodukcije i obaveštenja u aplikaciji za strimove uživo. Takođe je pokrenuo i proširio svoju internu reklamnu platformu, Rumble Advertising Center.