Samo za ljubitelje cenzure! Zakerberg kopirao Tviter i pokreće novu društvenu mrežu već u četvrtak
Mark Zakerberg je potpuno kopirao Tviter i pokreće novu aplikaciju u želji da privuče korisnike željne cenzure.
Očekuje se da će Zakerbergova dugo očekivana društvena mreža koja bi trebalo da bude rival Tvitter-a biti lansiran u četvrtak, prema listi na App Store-u kompanije Apple Inc.
Aplikacija, nazvana Threads, funkcionisaće isto kao i Tviter, sa tekstovima zasnovanim na postovima koji se mogu lajkovati, komentarisati i deliti, prema primerima snimaka ekrana na listi App Store-a. Ljudi će moći da prate naloge koje prate na Instagramu i da zadrže isto korisničko ime. Instagram, u vlasništvu Meta Platforms Inc., odbio je da komentariše.
Sa lansiranjem, Meta nastoji da iskoristi probleme Tvitera otkako je uslugu društvenih medija prošle godine preuzeo Elon Mask. Među problemima koji su razbesneli levo orijentisane korisnike i podstakli ih da potraže alternativne platforme su Tviterove politike moderiranja sadržaja koje se ne ogledaju u cenzuri i zahteva da se mesečna pretplata označi kao autentičan nalog. U subotu je Tviter počeo da privremeno ograničava broj postova koje korisnici mogu da vide.
👉 Prediktivno programiranje? Netfliksov film iz 2022. prikazuje pobunu migranata zbog tinejdžera koga je ubila francuska policija https://t.co/32iH9vgS9W
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) July 3, 2023
Postojeći rivali Tvitter-a, kao što su Mastodon i Bluesky, još su u nastajanju i još nisu izgradili svoje mreže da bi bile održive alternative. Instagram već mesecima promoviše svoju buduću aplikaciju sa raznim poznatim ličnostima i uticajnim ličnostima, sa ciljem da izazove buru kada se pokrene.
Aplikacija je dostupna i „očekuje se“ u četvrtak, prema listi App Store-a. Tamo je Threads opisan kao mreža „gde se zajednice okupljaju da razgovaraju o svemu, od tema do kojih vam je stalo danas, do onoga što će biti u trendu sutra“.
Meta ima dugu istoriju krađe ideja od konkurenata — i to nije uvek uspelo. Ali kada imitirajući proizvodi kompanije uspeju, mogu brzo da se „prime“. Funkcija za postove koji nestaju nakon 24 sata, nazvana „priče“, kopirana je iz Snapchata 2016. Sada, daleko više ljudi koristi taj format u Meta aplikacijama nego Snapchat. Meta je nedavno napravio kratki video proizvod sličan TikToku, nazvan „reels“.
Više od 3 milijarde ljudi dnevno koristilo je najmanje jednu od Metinih aplikacija — Facebook, Instagram i WhatsApp — u prvom kvartalu godine, izvestila je kompanija u aprilu.