Novi proizvod iz Sjedinjenih Američkih Država izazvao je pometnju na društvenim mrežama i podelio javnost – sladoled sa ukusom majčinog mleka, koji je lansiran kao deo kampanje brenda Frida i njujorške sladoledžinice OddFellows.
Iako ne sadrži pravo ljudsko mleko, recept uključuje kravlji kolostrum, slani karamel, medni sirup, pavlaku i šećer. Ukus je, kako navode proizvođači, „slatkast, blago slan, sa kremastom teksturom i blagim notama kolostruma“.
Upozorenje! Ovo nije igra, moćnici žele novi rat na Balkanu | Kristofer Helali | Mario Zna EP. 350
Proizvod je brzo postao viralan na TikToku, gde su influenseri – od znatiželjnih roditelja do kulinarskih blogera – masovno isprobavali ovu neobičnu kombinaciju.
U reklami se provocira rečenicom: „Probaj i sam!“, iako u sastavu nema ni kapi pravog majčinog mleka.
Cena od 12.99 dolara za oko pola litre (uz obaveznu kupovinu minimum dve jedinice) nije sprečila potrošače da rasprodaju zalihe u online prodavnici, dok marketinška kampanja sladoledu obezbeđuje mesto čak i u emisiji „Saturday Night Live“.
Kritičari se pitaju gde je granica bizarnih ukusa, dok iz kompanije poručuju da je „ljubav prema majčinom mleku univerzalna inspiracija“.
Nulta Tačka/Mediji