Sporazum SZO o pandemiji: Tehnokrate planiraju potpunu kontrolu svega
Tokom COVID-19, što su zemlje više novca trošile u skladu sa smernicama SZO za ublažavanje COVID-19, to je više ljudi umrlo.(1) Zbog toga su mnoge zemlje u Africi imale stopu smrtnosti od COVID-19 koja je bila manja od 1%(2) za razliku od one koja se videla širom zapadnog sveta.
Umesto da to prizna, SZO koristi te smrti da opravda užasan sporazum koji dramatično povećava njenu moć da kontroliše odgovor na pandemiju svake nacije. S obzirom da je SZO efektivno sakrila svoje najzlobnije odredbe (npr. potpuna cenzura neslaganja i promocija istraživanja opasnog biološkog oružja koje neizbežno dovodi do katastrofalnog curenja iz laboratorije), neophodno je tačno razumeti šta je u njemu kako bismo to mogli zaustaviti.
Istorija sporazuma o pandemiji
Pošto SZO ima za cilj da diktira kako lekari pojedinih zemalja praktikuju medicinu, to je zahtevalo zaobilaženje normalnog demokratskog procesa (pošto bi rastući populistički pokreti mnogih nacija odbacili ukaze SZO). Pošto ugovori mogu da prevaziđu nacionalne zakone, SZO je odlučila da podstakne svaku naciju da usvoji sporazum koji daje ogromna ovlašćenja SZO.
Ova kampanja je počela u novembru 2020.(3) na G20 (godišnjem okupljanju 20 vodećih ekonomskih sila) gde je iznet predlog „sporazuma o pandemiji“ kako bi se osiguralo da će se nacije sveta nositi sa budućim pandemijama na „odgovarajući način“. Nekoliko meseci kasnije, u martu 2021. godine, pozivajući se na izjave date na sastanku G20, Svetski ekonomski forum (WEF) ponovio je ovaj poziv.(4)
Od tog vremena, SZO, UN, Svetska banka, SAD, EU i druge multinacionalne organizacije postepeno su sastavljale niz politika i propisa (uz pomoć drugih globalističkih organizacija kao što su UN i Rokfeler Fondacija) da popravimo „nedostatke“ u našem odgovoru na pandemiju.
Te politike i propisi su zauzvrat deo „sporazuma o pandemiji“ i amandmana na postojeće međunarodne zdravstvene propise. Pošto su oba dokumenta međunarodni ugovori, svaka zemlja potpisnica ih mora poštovati.
Ugovor o pandemiji stoga sadrži listu želja za svaku stvar na kojoj su globalisti radili decenijama.
Kanada će poslati u zatvor svakoga ko je IKADA objavio „govor mržnje“ na društvenim mrežama https://t.co/LljpVUs0vw
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) May 7, 2024
Klimatske promene i pandemije
Budući da „rat protiv klimatskih promena” i „rat protiv pandemije” predstavljaju dva najveća izvora bogatstva i moći za globalnu elitu, mnogo je posla uloženo da se javnost užasava od egzistencijalnog rizika koji oni navodno predstavljaju.
Ugovor o pandemiji nastoji da poveže oba ova argumenta, tvrdeći da su „klimatske promene” osnovni uzrok katastrofalnih pandemija,(5) i da ovaj „problem” stoga zahteva da se globalistima da kontrola nad načinom na koji komuniciramo sa životnom sredinom. Na primer, oni tvrde da gubitak staništa dovodi ljude u kontakt sa smrtonosnim bolestima.
Međutim, iako je ovo ogroman ekološki problem, postoji vrlo malo dokaza koji ga vezuju za pandemiju,(6) jer su van curenja iz biolaboratorija, posledični prenosi bolesti sa životinja na ljude prilično retki.
Jedno zdravlje
One Health je počelo 2004.(7) na međunarodnoj (globalističkoj) konferenciji na kojoj je izneta ideja da javno zdravlje treba da se proširi u kišobran koji bi mogao da kontroliše (i pritom profitira) svaki aspekt naših života.
Na primer, „klimatske promene“ su uklopljene u javno zdravlje pod obrazloženjem da su strašne životne pretnje sa kojima smo se suočili zahtevale da „ekološko zdravlje“ postane suštinski aspekt javnog zdravlja. „Jedno zdravlje“ je zauzvrat spojeno sa idejom da su problemi sa kojima smo se do sada suočavali toliko složeni da bi o njima trebalo da odlučuju (korumpirani) paneli multidisciplinarnih „stručnjaka“.
Jedno zdravlje je sada ugrađeno u vlade i međunarodne organizacije na svim kontinentima. CDC ima One Health office(8) (kao i mnoge druge američke agencije kao što su USDA,(9) Služba za ribe i divlje životinje, FDA i NIH). Mnoge druge velike međunarodne organizacije (npr. UN, FAO, OIE i UNICEF) i globalističke grupe (npr. Rokfelerova fondacija(10) i WEF(11)) takođe agresivno promovišu poruku o jednom zdravlju.(12)
Mnogo milijardi bespovratnih sredstava je dato širom sveta da bi se „Jedno zdravlje“ uspostavilo kao stub javnog zdravlja širom sveta, uprkos činjenici da još uvek nije urađeno ništa što bi koristilo zdravlju.
Umesto toga, svi koji su zaradili mnogo novca na COVID-19 (čak i Pfizer(13)) promovišu One Health jer im uvrštavanje ove neverovatno nejasne deklaracije u pravni i javni zdravstveni sistem pruža sredstva da donesu bilo koju politiku koja im je od koristi. Unapređenje „jednog zdravlja“ je stoga ključna tema u celom sporazumu SZO o pandemiji.
Zaštita pandemijskih proizvoda
Pošto je primarni izvor prihoda pandemijskog reketa prodaja vlasničkih proizvoda da bi se „ublažila” sledeća pandemija, sporazum štiti to tržište.
Ovo se postiže ponovnim potvrđivanjem upotrebe (neverovatno isplativih) lekova za hitne slučajeve, koji su, kao što smo videli tokom COVID-19, bili katastrofa. Pošto se odobrenje za hitnu upotrebu (EUA) može izdati uz minimalno testiranje leka ili vakcine ili bez njega, to eliminiše lavovski udeo troškova u izvođenju novog leka na tržište.
Umesto toga, sa EUA, proizvođač može da izbaci farmaceutski proizvod bez demonstracije njegove bezbednosti i efikasnosti – ali samo ako su proizvođač, vlada, SZO i svi ostali uključeni zaštićeni od odgovornosti za povrede koje nastaju.
Ugovor SZO o pandemiji zauzvrat jasno stavlja do znanja(14) da se od svake zemlje potpisnice očekuje da gurne takve EUA proizvode na tržište i predviđa da se proizvođačima daje imunitet od odgovornosti.
Isto tako, pošto industrija biološkog oružja može izgubiti mnogo novca ako javni protesti zabrane njihovo nepromišljeno istraživanje, sporazum takođe štiti taj posao. Slično tome, nova inicijativa SZO Biohub(15) takođe to radi.
Borba protiv „dezinformacija“
Jedan od najvećih problema sa kojim se pandemijski kartel sada suočava je to što im, zbog drskosti širenja laži o vakcinama, veći deo stanovništva više ne veruje. Zbog ovoga (i njihove nespremnosti da priznaju svoje greške i reformišu svoje postupke), jedina preostala opcija koja im je dostupna je da stave van zakona sve glasove neslaganja.
Nedavni izveštaj Uneska(16) navodi globalne mere za suzbijanje govora, stvarajući „Internet poverenja“ koji se fokusira na „dezinformacije“, „pogrešne informacije“, „govor mržnje“ i „teorije zavere“. Ugovor o pandemiji zauzvrat naglašava suzbijanje lažnih informacija tokom zdravstvenih događaja (npr. definiše „infodemiju“ kao preterano obmanjujuće informacije tokom izbijanja bolesti).
Napomena: Ironično, mnogo od onoga što su nam naše vlasti govorile tokom pandemije kasnije se pokazalo kao smrtonosna dezinformacija, dok su u isto vreme potisnuli kritične naučne dokaze koji bi, da nisu bili cenzurisani, spasili milione života. Orvelov dvostruki govor zauzvrat prožima sporazum o pandemiji (npr., on uokviruje cenzuru kao „zaštitu ljudskih prava i osnovnih sloboda“).
Uzurpiranje nacionalnog suvereniteta
Jedna od glavnih debata u međunarodnom pravu je pitanje kada tačno međunarodni ugovor zamenjuje nacionalno (ili državno) pravo.
Pošto je osnovna svrha SZO-ovog sporazuma o pandemiji da obezbedi mehanizam za zaobilaženje populističkog otpora odvratnim uredbama SZO, sporazum pokušava da zameni lokalni zakon, i to u tajnosti kako lokalni zakonodavci ne bi shvatili šta je dogovoreno dok ne stupe na snagu odredbe sporazuma o „hitnim slučajevima“ o pandemiji. Na primer, da citiram međunarodnog pravnika i bivšeg naučnika lekara SZO:(17)
„Racionalno ispitivanje dotičnih tekstova pokazuje da:
Dokumenti predlažu prenos ovlašćenja za donošenje odluka na SZO u vezi sa osnovnim aspektima društvene funkcije, koje se zemlje obavezuju da donesu.
Generalni direktor SZO imaće isključivu nadležnost da odlučuje kada i gde se primenjuju [zapamtite da se primenjuju i na „pandemije“ i na „druge zdravstvene opasnosti“].
Predlozi imaju za cilj da budu obavezujući prema međunarodnom pravu.”
Ova ovlašćenja uključuju kontrolu kuda ljudi mogu da putuju, prisiljavanje na karantin, sprovođenje praćenja kontakata, obavezu lečenja ili vakcinacije i zabranu konkurentnih tretmana.
Štaviše, mnoge odredbe ugovora takođe krše postojeće zakone (npr. masovni nadzor koji krši osnovnu zaštitu medicinske privatnosti, oduzima pravo intelektualne svojine(18) članovima zemalja potpisnica i zahteva od nacija da dele potencijalne patogene pandemije sa drugim zemljama i SZO).
Meril Nas, potreba za uništavanje sporazuma SZO
Meril Nas MD je tiha i skromna seoska doktorka(19) koja živi u neupadljivoj kući u ruralnom Mejnu i voli da radi u vrtu. To je prikladno jer je decenijama bila žestoki trn u oku medicinsko-industrijskog kompleksa (na primer, bila je jedan od vodećih aktivista koji su se protivili razornoj vojnoj vakcini protiv antraksa).
Tokom ere COVID-a, Meril je počela da leči mnoge svoje pacijente sa COVID-om prenamenjenim protokolima lekova (npr. hidroksihlorokin) i nastavila da to radi čak i nakon što je njena država krenula da zaštiti poslovne interese tako što se obračunala sa svima koji koriste terapije van patenta za lečenje COVID-a. (19) Meril se izjasnila i protiv ovoga i kasnije protiv eksperimentalnih vakcina.
Medicinska industrija je zauzvrat odlučila da od nje treba da napravi primer i odlučila je da to učini suspendovanjem njene medicinske dozvole. Optužbe i opravdanje za to bili su toliko smešni da je trinaest članova zakonodavnog tela Mejna (kojima se ubrzo pridružilo još devetoro) formalno protestvovalo zbog ponašanja lekarskog odbora. Suspenzija licence je na kraju bila loša jer je gubitak sposobnosti da se bavi medicinom oslobodio mnogo Merilnog vremena.
Vrata slobode
2. juna 2023.(20), dok se borila da zaštiti svoju medicinsku licencu, Meril je odlučila da treba da uradi nešto u vezi sa privremenim preuzimanjem moći od strane SZO i pokrenula je projekat SZO povratka, koji je prvobitno finansirala sa 25.000 dolara svoje ušteđevine,(21) zajedno sa novcem koji je dobila od pretplate na Substack-u(22) Od tog vremena, njena nova neprofitna organizacija postala je poznata kao „Vrata slobode“ i postepeno je dobijala sve veću podršku.
Meril je, zauzvrat, uradila desetine podkasta i brojne iscrpljujuće turneje kako bi se obratila parlamentima širom sveta o sporazumu o pandemiji (na primer, na nedavnom putovanju je obavestila 5 različitih parlamenata(23)). Ovi napori su doveli do toga da su parlamentarci brojnih zemalja ubeđeni da njihove zemlje treba da se odupru sporazumu o pandemiji i izmenjenim Međunarodnim zdravstvenim propisima.
Zauzvrat, mnoge političke stranke se sada glasno protive tome (npr. Nemačka, Holandija, Filipini i Estonija).(24,25,26,27) Štaviše, neke zemlje čak počinju da prave optužbe protiv onih koji su bili saučesnici u Katastrofi COVID-19 (npr. Italija je istraživala bivšeg ministra zdravlja zbog ubistava(28) jer je prikrio smrtne slučajeve od vakcine, a slovački premijer istražuje ceo odgovor na COVID(29)).
Meril je takođe razgovarala sa našim izabranim zvaničnicima i na kongresnim simpozijumima poput onog kojem je domaćin bio senator Ron Džonson,(30) dok je „Door to Freedom“ pružio pravnu podršku(31) izabranim zvaničnicima koji žele da iskoriste svoju poziciju da se suprotstave sporazumu o pandemiji. Ovo su monumentalni politički pomaci i neverovatno je da je ova organizacija to uspela da izvede za nekoliko meseci.
Šta možete učiniti da pomognete
Postoje tri glavne stvari koje svako od vas može učiniti kako bi zaustavio ovu grozotu. Prvo i najvažnije, moramo da širimo svest o ovom pitanju kako ne bi ostalo skriveno u senci. Razgovarajte o tome kad god možete sa onima koji su vam bliski i delite članke o tome unutar svoje mreže. Vrlo malo ljudi bi podržalo sporazum o pandemiji kada bi zaista razumeli šta je u njemu, pa ih obavestite!
Drugo, predlog zakona S444 senatora Rona Džonsona i predlog zakona HR1425 poslanika Toma Tifanija zahtevali bi da Senat preispita ugovore SZO i sprečio bi njihovu ratifikaciju osim ako ne odobri 2/3 Senata.
Pošto su 49 republikanskih senatora već kosponzori, Senat će skoro garantovati da će ugovore zaustaviti ako možemo da usvojimo ove zakone. Mnogo je izabranih zvaničnika koji su voljni da saslušaju pritužbe javnosti na SZO. Od ključne je važnosti da kontaktirate svoje izabrane predstavnike kako biste ih obavestili o tome šta se dešava.
Nedavno su ti senatori poslali zvanično pismo Džou Bajdenu u kojem se navodi da se mora povući iz sporazuma ili ga poslati senatu na ratifikaciju (gde se ne može usvojiti).
Države takođe odbijaju SZO zato što Ustav SAD rezerviše zdravstvenu zaštitu kao državni organ. Najmanje jedan parlament je usvojio zakon kojim se odbija nadležnost SZO u Oklahomi, Tenesiju i Luizijani. Zamolite svoje zakonodavce, državnog tužioca ili guvernera da odbiju autoritet SZO i u vašoj državi.
Treće, razmislite o tome da podržite njihov rad bilo direktno doniranjem Door to Freedom ili tako što ćete podržati Meril’s Substack. Oni rade sa malim budžetom, ali bez obzira na to rade mnogo (nešto što retko viđate u neprofitnom svetu).
Vreme je od suštinskog značaja. Izmenjeni međunarodni zdravstveni propisi i sporazum o pandemiji biće izglasani(32) na Svetskoj zdravstvenoj skupštini u maju 2024.(33) Zbog toga nam je ostalo još oko mesec dana da postignemo kritičnu masu da ovo zaustavimo (i da to glasanje ne uspe).
Nalazimo se u trenutku u istoriji kada bismo lako mogli da krenemo niz dva različita puta sa dubokim implikacijama za generacije koje dolaze — naše društvo može na kraju postati rob pandemijsko-industrijskog kompleksa, ali imamo i priliku da jednom u životu razbijemo predatorsku industriju koja je viktimizirala generacije ljudskih bića širom sveta u svojoj nemilosrdnoj potrazi za moći i profitom.
Napori aktivista kao što je Meril Nas, uz nezavisne kuće poput ove, pale iskru koja omogućava transformaciju sveta. Hajde da svi učinimo sve što možemo da podignemo glas i izborimo se za zdravstvene slobode.
Izvori i reference:
1 The Forgotten Side of Medicine, February 7, 2024
2 Johns Hopkins, March 10, 2023
3, 4, 23, 26, 27, 28 Meryl Nass Substack, December 20, 2023
5 The Rockefeller Foundation, May 23, 2023
6, 7, 14, 29, 31 Meryl Nass Substack, January 28, 2024
8 CDC
9 USDA
10 One Health Commission
11 World Economic Forum August 18, 2022 (Archived)
12 Tropical Medical Infectious Diseases, June 2019; 4(2): 88
13 Pfizer, January 27, 2023 (PDF)
15, 32, 33 WHO
16 The Epoch Times, November 28, 2023
17 Brownstone Institute, December 11, 2023
18 James Risch, March 14, 2023
19 Meryl Nass Substack, August 25, 2023
20, 21 Meryl Nass Substack, June 2, 2023
22 Meryl Nass Substack, September 20, 2023
24, 25 Meryl Nass Substack, November 30, 2023
30 Senator Ron Johnson, November 8, 2023