Foodstuffs North Island, lanac od preko 300 prehrambenih prodavnica, objavila je da će testirati tehnologiju prepoznavanja lica u nekoliko prodavnica.
Izvršni direktor kompanije Foodstuffs North Island Chris Kuin citirao je podatke koji pokazuju da je od 2020. godine došlo do porasta ozbiljnih incidenata u prodavnicama za 246 odsto, uključujući napade, pljačke, krađe i druga agresivna, pretnja i nasilna ponašanja.
„Supermarketi su na prvoj liniji rastućeg trenda maloprodajnog kriminala, a naši timovi se bave svakodnevnim incidentima napada, agresije i krađe“, rekao je Kvin. „Tehnologija prepoznavanja lica je jedan od alata koje smo identifikovali, a koji bi nam mogao pomoći da proaktivno ciljamo i smanjimo krađu, provalu, pljačku, napad i drugo agresivno, nasilno ili preteće ponašanje ponavljača.“
Podaci su pokazali da 25% incidenata uključuje ponavljače.
https://twitter.com/ProdukcijaNT/status/1596586022963671041?s=20&t=5YdyrvJzZC06IMv-wDtoTQ
„Ovde bi tehnologija prepoznavanja lica mogla da pomogne“, rekao je Kvin. „Možda će biti u stanju da sedi uz sve naše druge bezbednosne i bezbednosne inicijative, pomažući da se proaktivno identifikuje svako ko ne bi trebalo da bude u prodavnici ili ko je poznati saučesnik prestupnika.
Foodstuffs North Island će primeniti tehnologiju u 29 prodavnica. Kada se analiziraju rezultati ispitivanja, oni će odlučiti da li će primeniti tehnologiju u drugim prodavnicama.
Zadruga se konsultovala sa Kancelarijom komesara za privatnost Novog Zelanda o biometriji, skeniranju lica i standardima prikupljanja podataka u nastojanju da reši probleme bezbednosti i privatnosti.