SZO i Svetski Ekonomski Forum idu ka ukidanju suvereniteta svih zemalja
Svetska zdravstvena organizacija i Svetski ekonomski forum spremaju se da oduzmu nacijama suverenitet kako bi stvorili globalističku totalitarnu državu.
Tajni pregovori održani su ove nedelje u Ženevi, u Švajcarskoj, kako bi se razgovaralo o predloženim amandmanima na Međunarodne zdravstvene propise SZO (IHR), koji se smatraju obavezujućim instrumentom međunarodnog prava.
Slično, WEF je počeo da pokreće državne udare u zemljama širom sveta, nedavno u Velikoj Britaniji, postavljajući Mlade globalne lidere kao šefove država u pripremi za globalističko preuzimanje vlasti.
Childrenshealthdefense.org izveštava: Slični pregovori održani su prošlog meseca za izradu nacrta novog sporazuma SZO o pandemiji.
Iako se ova dva često mešaju, predloženi amandmani IHR-a i predloženi sporazum o pandemiji predstavljaju dva odvojena, ali povezana skupa predloga koji bi suštinski promenili sposobnost SZO da reaguje na „vanredne situacije u javnom zdravlju“ širom sveta — i, upozoravaju kritičari, značajno umanjili nacijama suverenitet.
Prema autoru i istraživaču Džejmsu Roguskiju, ova dva predloga bi transformisala SZO iz savetodavne organizacije u globalno upravljačko telo čija bi politika bila pravno obavezujuća.
Takođe bi značajno proširili obim i doseg IHR-a, uveli sistem globalnih zdravstvenih sertifikata i „pasoša“ i omogućili SZO da naloži medicinske preglede, karantin i lečenje.
Roguski je rekao da će predloženi dokumenti dati SZO moć nad sredstvima za proizvodnju tokom proglašene pandemije, pozvati na razvoj infrastrukture IHR-a na „ulaznim tačkama“ (kao što su nacionalne granice), preusmeriti milijarde dolara na „Hitnu pomoć u farmaceutskoj industriji“ i ukloniti pominjanje „poštovanja dostojanstva, ljudskih prava i osnovnih sloboda ljudi“.
Francis Boyle, J.D., Ph.D., profesor međunarodnog prava na Univerzitetu u Ilinoisu, rekao je da predloženi dokumenti takođe mogu biti u suprotnosti sa međunarodnim pravom.
Bojl, autor nekoliko udžbenika međunarodnog prava i stručnjak za biološko oružje koji je izradio nacrt Zakona o biološkom oružju protiv terorizma iz 1989. godine, nedavno je razgovarao sa The Defender-om o opasnostima – i potencijalnoj nezakonitosti – ova dva predložena dokumenta.
Na uzbunu su oglasili i drugi istaknuti analitičari.
Predlozi bi stvorili „svetsku totalitarnu medicinsku i naučnu policijsku državu“.
Na sastanku u Ženevi između 9. i 13. januara, Komitet SZO za reviziju IHR-a radio je na razvoju „tehničkih preporuka za generalnog direktora [SZO] o amandmanima koje su predložile države članice IHR-a“, navodi se u dokumentu SZO.
IHR je prvi put usvojen 2005. godine, nakon SARS-CoV-1, i stupio je na snagu 2007. Oni predstavljaju jedan od samo dva pravno obavezujuća ugovora koja je SZO postigla od svog osnivanja 1948. — drugi je Okvirna konvencija o Kontroli duvana.
Kao što je ranije izvestio The Defender, IHR okvir već dozvoljava generalnom direktoru SZO da proglasi vanredno stanje u javnom zdravlju u bilo kojoj zemlji, bez saglasnosti vlade te zemlje, iako okvir zahteva da dve strane prvo pokušaju da postignu sporazum.
Prema istom dokumentu SZO, o preporukama Komiteta za reviziju IHR-a i Radne grupe država članica za izmene i dopune Međunarodnih zdravstvenih propisa (2005) (VGIHR) biće podneti izveštaj generalnom direktoru SZO Tedrosu Adhanomu Gebrejesusu do sredine januara, uoči 76. Svetske zdravstvene skupštine SZO krajem maja.
Bojl je rekao da dovodi u pitanje zakonitost gore navedenih dokumenata, navodeći, na primer, činjenicu da „predloženi sporazum SZO krši Bečku konvenciju o pravu ugovora“, koja je ratifikovana 1969. godine, a koju je Bojl opisao kao „međunarodno pravo ugovora za svaku državu na svetu”.
Bojl je objasnio razliku između najnovijeg sporazuma o pandemiji i predloga IHR-a. „Ugovor SZO bi uspostavio posebnu međunarodnu organizaciju, dok bi predloženi propisi funkcionisali u kontekstu SZO koju danas imamo.
Međutim, rekao je: „Pročitavši oba predloga, to je razlika bez razlike. Objasnio je:
„I jedan ili oba će uspostaviti svetsku totalitarnu medicinsku i naučnu policijsku državu pod kontrolom Tedrosa i SZO, koji su u osnovi paravan za Centre za kontrolu i prevenciju bolesti (CDC), Tonija Faučija, Bila Gejtsa, Big Farma-u, industriju biološkog ratovanja i kinesku komunističku vladu koja plaća dobar deo njihovih računa.
„Ili će dobiti propise ili će dobiti sporazum, ali oba su egzistencijalno opasni. To su zaista opasni, egzistencijalno opasni i podmukli dokumenti.
Bojl, koji je opširno pisao o međunarodnom pravu i zastupao slučajeve u ime Palestine i Bosne na Međunarodnom sudu pravde, rekao je za Defender da „nikada nije čitao ugovore i nacrte međunarodnih organizacija koji su tako potpuno totalitarni kao što su IHR propisi i SZO sporazum“, dodajući:
„I jedan ili oba će uspostaviti totalitarnu medicinsku i naučnu policijsku državu koja će biti van kontrole državnih i lokalnih vlasti”.
„I IHR propisi i sporazum SZO, koliko mogu da zaključim iz čitanja, posebno su dizajnirani da zaobiđu nacionalne, državne i lokalne vlasti kada su u pitanju pandemije, lečenje pandemija, a takođe i vakcine”.
Čini se da razgovori o predloženom sporazumu o pandemiji i o predloženim amandmanima IHR-a prate sličan vremenski okvir, kako bi bili dostavljeni na razmatranje tokom Svetske zdravstvene skupštine SZO od 21. do 30. maja.
„Jasno mi je da pripremaju i propise i sporazum za usvajanje od strane Svetske zdravstvene skupštine u maju 2023.“, rekao je Bojl. „Tu se trenutno nalazimo kako ja to vidim”.
Prema SZO, Međunarodno pregovaračko telo (INB) koje radi na Sporazumu o pandemiji će predstaviti „izveštaj o napretku” na sastanku u maju, sa ciljem da predstavi svoj „konačni ishod” 77. Svetskoj zdravstvenoj skupštini u maju 2024.
Ilon Mask: Svetski ekonomski forum postaje NEIZABRANA SVETSKA VLADAhttps://t.co/WflQM6GCwV
— Nulta Tačka (@ProdukcijaNT) January 19, 2023
Bojl: predloženi pravno obavezujući sporazum o pandemiji krši međunarodno pravo
Komentarišući sporazum o pandemiji, Tedros je rekao: „Lekcije pandemije ne smeju ostati nenaučene. On je opisao trenutni „konceptualni nulti nacrt“ sporazuma kao „pravi odraz težnji za drugačijom paradigmom za jačanje prevencije pandemije, spremnosti, odgovora i oporavka“.
Roguski je, u svojoj analizi „Sporazuma o pandemiji“, upozorio da će on stvoriti „pravno obavezujuću okvirnu konvenciju koja bi prenela ogromna dodatna, pravno obavezujuća ovlašćenja SZO-u“.
Drugim rečima, 194 države članice SZO bi se „složile da predaju svoj nacionalni suverenitet SZO“. Ovo bi „dramatično proširilo ulogu SZO“, uključivanjem „potpuno nove birokratije“, „Konferencije strana“, koja bi uključivala ne samo države članice već i „relevantne zainteresovane strane“.
Ova nova birokratija, prema Roguskom, „bila bi ovlašćena da analizira društvene medije kako bi identifikovala dezinformacije i kako bi im se suprotstavila sopstvenom propagandom“.
SZO trenutno sarađuje sa brojnim takvim organizacijama, kao što je firma za proveru činjenica NewsGuard, u ove svrhe.
Roguski je rekao da će sporazum o pandemiji takođe ubrzati proces odobravanja lekova i injekcija, obezbediti podršku za istraživanje „dobijanja funkcije“, razviti „mehanizam globalnog pregleda“ za nadgledanje nacionalnih zdravstvenih sistema, implementirati koncept „jednog zdravlja“ i povećati sredstva za takozvane „vežbe na stolu“ ili „simulacije“.
„Jedno zdravlje“, zamisao SZO, opisano je kao „integrisani, objedinjujući pristup balansiranju i optimizaciji zdravlja ljudi, životinja i životne sredine“ koji „mobiliše više sektora, disciplina i zajednica“ i „posebno je važan za sprečavanje, za predikciju, otkrivanje i odgovor na globalne zdravstvene pretnje kao što je pandemija COVID-19”.
Zauzvrat, „vežbe na stolu“ i „simulacije“ kao što je „Događaj 201“, bile su izuzetno dalekovidne u „predviđanju“ izbijanja COVID-19 i majmunskih boginja pre nego što su se one zaista dogodile.
Roguski je rekao da će sporazum o pandemiji obezbediti strukturu za preusmeravanje ogromnih količina novca „preko drustvenog kapitalizma na korporacije koje profitiraju od proglašenja vanrednih situacija za javno zdravlje od međunarodnog značaja“ („pandemije“) i „podmetanja straha koje prirodno prati takvu deklaraciju vanredne situacije“.
Bojl je upozorio da sporazum i predloženi IHR propisi idu još dalje. „SZO, koja je pokvarena, korumpirana, kriminalna, odvratna organizacija, moći će da izdaje naređenja vašem lekaru primarne zdravstvene zaštite o tome kako treba da se lečite u slučaju da proglase pandemiju”.
Štaviše, rekao je Bojl, sporazum o pandemiji bio bi drugačiji od mnogih drugih međunarodnih sporazuma jer bi odmah stupio na snagu. Rekao je za Defender:
„Ako pročitate Ugovor SZO, na samom kraju, sasvim jasno stoji da će on stupiti na snagu odmah po potpisivanju”.
„To krši normalne procese međunarodne ratifikacije ugovora prema Bečkoj konvenciji o pravu međunarodnih ugovora, a takođe i prema Ustavu Sjedinjenih Država, koji zahteva od Senata Sjedinjenih Država da da svoje savete i saglasnost sa odredbama ugovora primeni posle dve trećine glasova”.
Zaista, član 32 predloženog sporazuma u vezi sa njegovom „privremenom primenom“ kaže:
„Sporazum može privremeno primeniti Strana koja pristane na njegovu privremenu primenu tako što će o tome obavestiti depozitara u pisanoj formi u vreme potpisivanja ili deponovanja svog instrumenta o ratifikaciji, prihvatanju, odobrenju, formalnoj potvrdi ili pristupanju”.
„Takva privremena primena stupa na snagu od dana prijema obaveštenja od strane generalnog sekretara Ujedinjenih nacija”.
„Ko god da je sastavio nacrt, znao je tačno šta radi kako bi ga odmah po potpisivanju stavio na snagu“, rekao je Bojl. „Pod pretpostavkom da Svetska zdravstvena skupština usvoji sporazum u maju, Bajden može samo da naredi Faučiju ili kome god da je njegov predstavnik tamo da potpiše sporazum i on će odmah stupiti na snagu na privremenoj osnovi“, dodao je on.
„Ne znam, ni u jednoj od mojih opsežnih studija međunarodnih ugovora, a kamoli ugovora o osnivanju međunarodnih organizacija, za bilo koju takvu odredbu“, rekao je Bojl. „Potpuno je podmuklo“.
Predloženi amandmani na IHR opisani su kao „preuzimanje moći“ SZO
Prema Roguskom, koji je rekao da SZO „pokušava da preuzme vlast“, predloženi amandmani na IHR mogu biti čak više zabrinjavajući od sporazuma o pandemiji.
Roguski je napisao da iako veruje da je sporazum o pandemiji „važno pitanje“, on takođe misli da „funkcioniše kao mamac koji je dizajniran da odvrati ljude od mnogo veće i neposrednije pretnje našim pravima i slobodama, ka što su predložene izmene i dopune Međunarodnih zdravstvenih propisa“.
Komitet za reviziju IHR-a koji radi na predloženim amandmanima „počeo je sa radom 6. oktobra 2022“, prema dokumentu SZO, i od tada se sastao pet puta, uključujući i ovonedeljne sastanke u Ženevi. Nevakcinisanima je bio zabranjen pristup sastancima.
Konačni predlozi Komisije za reviziju IHR-a i VGIHR-a biće predstavljeni Tedrosu sredinom januara i Svetskoj zdravstvenoj skupštini u maju. Prema Roguskom, „Ako predloženi amandmani budu predstavljeni 76. Svetskoj zdravstvenoj skupštini, mogli bi da budu usvojeni prostom većinom od 194 zemlje članice“.
Kao rezultat toga, Roguski je rekao, u poređenju sa predloženim sporazumom o pandemiji, „amandmani na Međunarodne zdravstvene propise su mnogo neposrednija i direktnija pretnja suverenitetu svake nacije i pravima i slobodama svake osobe na zemlji.
Prema Roguskom, „Predloženi amandmani bi nastojali da se uklone 3 veoma važna aspekta postojećih propisa“, uključujući „uklanjanje poštovanja dostojanstva, ljudskih prava i osnovnih sloboda“ iz teksta IHR-a, promenu IHR-a sa „neobavezujućih“ na „pravno obavezujuće” i obavezujuće nacijama da „pomažu” drugim nacijama.
„U suštini, Komitet SZO za hitne slučajeve bi dobio moć da poništi akcije koje preduzimaju suverene nacije“, rekao je Roguski.
Prema Bojlu, slično sporazumu o pandemiji, „opet, Bajden može da naloži svom predstavniku u maju, pod pretpostavkom da oni usvoje propise, da potpiše propise. A onda će Bajdenova administracija to tretirati kao obavezujući međunarodni sporazum, baš kao što je to uradila sa propisima iz 2005.“, misleći na originalni IHR ratifikovan te godine.
Dodao je on:
„Oni [IHR iz 2005.] su potpisani i američki Stejt department u to vreme ih je smatrao pravno obavezujućim međunarodnim izvršnim sporazumom koji navode u zvaničnoj publikaciji Stejt departmenta, „Ugovori na snazi“.
„Drugim rečima, oni tretiraju propise iz 2005. kao da je to ugovor koji nikada nije dobio savet i saglasnost Senata Sjedinjenih Država, a samim tim i vrhovni zakon zemlje prema članu 6 Ustava Sjedinjenih Država koji bi bio obavezujući za sve državne i lokalne vlade ovde u Sjedinjenim Državama, čak i ako se opiru propisima IHR ili sporazumu SZO”.
Prema Roguskom, „Predloženim amandmanima bi se implementirao veliki broj izmena sa kojima bi svi apsolutno trebalo da se ne slažu“.
Ove promene uključuju „dramatično proširenje opsega Međunarodnih zdravstvenih propisa sa suočavanja sa stvarnim rizicima na bavljenje bilo čim što bi moglo da predstavlja rizik po javno zdravlje“, za šta je Roguski rekao da bi „široko otvorilo vrata masovnim zlostavljanjima iznad svega što smo videli u protekle tri godine”.
Predloženi amandmani bi takođe pomerili fokus SZO-a „sa zdravlja stvarnih ljudi“ na „davanje prvenstvene prednosti otpornosti sistema zdravstvene zaštite“, i uspostavili bi „Nacionalno nadležno telo“ kome bi „bilo dato veliko ovlašćenje da sprovede obaveze prema ovim propisima“, rekao je Roguski.
Ako se amandmani usvoje, Roguski je rekao: „SZO više neće morati da konsultuje bilo koju suverenu naciju u kojoj se neki događaj može ili ne mora desiti u toj zemlji pre nego što proglasi da postoji vanredna situacija za javno zdravlje od međunarodne zabrinutosti unutar granica tog naroda“.
Generalni direktor SZO bi takođe mogao da proglasi „srednja obaveštenja o javnom zdravlju“, „Vanredne situacije za javno zdravlje od regionalne zabrinutosti“ i „svetska obaveštenja i obaveštenja o odgovorima“, dok bi SZO bila priznata „kao autoritet za vođenje i koordinaciju tokom međunarodnih vanrednih situacija”.
Tokom takvih stvarnih ili „potencijalnih” vanrednih situacija, amandmani bi osnažili SZO da na globalnom nivou odredi različite politike, koje bi bile pravno obavezujuće za zemlje članice.
Ove politike bi mogle da uključuju zahtevanje medicinskih pregleda ili dokaza o takvim pregledima, traženje dokaza o vakcinaciji, odbijanje putovanja, sprovođenje karantina i praćenja kontakata ili zahtevanje od putnika da dostave zdravstvene deklaracije, da popune formulare za lociranje putnika i da nose digitalne globalne zdravstvene sertifikate.
„Nadležni zdravstveni organi“ takođe bi bili ovlašćeni da preuzimaju avione i brodove, dok bi mreže za nadzor bile uspostavljene za „brzo otkrivanje događaja u javnom zdravlju“ u zemljama članicama, u skladu sa predloženim amandmanima.
SZO bi takođe bila ovlašćena da učestvuje u izradi nacrta nacionalnog zdravstvenog zakonodavstva.
Predloženi amandmani bi dali SZO ovlašćenje da razvije „plan alokacije“, koji bi joj omogućio da preuzme sredstva za proizvodnju farmaceutskih i drugih artikala tokom „hitne situacije“, i obavezao bi razvijene zemlje da pruže „pomoć“ zemljama u razvoju.
„Predloženi amandmani … bi olakšali digitalni pristup svačijim privatnim zdravstvenim kartonima“, rekao je Roguski, a slično predlozima u sporazumu o pandemiji, „takođe bi olakšali cenzuru bilo kakvih različitih mišljenja pod maskom pogrešnih informacija ili dezinformacija”.
Roguski je rekao da se predlozi daju uprkos „nedostatku doprinosa opšte javnosti“ od strane „nepoznatih i neodgovornih delegata“ koristeći nejasnu i „nedefinisanu terminologiju“ i nejasne kriterijume „po kojima se meri spremnost“.
On je rekao da bi predlozi „pogazili naša prava i ograničili naše slobode“, uključujući pravo na privatnost, da biramo ili odbijemo lečenje, da izrazimo svoje mišljenje, da zaštitimo svoju decu, da budemo sa porodicom i prijateljima i da budemo oslobođeni diskriminacije uključujući diskriminaciju na osnovu nečijeg vakcinalnog statusa.
„Konačnost odluka koje donosi Komitet za vanredne situacije“ predviđenih amandmanima „bila bi direktan napad na nacionalni suverenitet“, rekao je Roguski.
Kako smo došli dovde?
Prema SZO, članovi INB — tokom sastanka u Ženevi 18-21. jula 2022 — postigli su „konsenzus“, slažući se da će svaka nova „konvencija, sporazum ili drugi međunarodni instrument o prevenciji, spremnosti i odgovoru na pandemiju“ biti „pravno obavezujući” za države članice.
Za Bojla, ovo je odgovor SZO-a na „ogromnu opoziciju“ ograničenjima vezanim za COVID-19 u poslednje tri godine. Rekao je za Defender:
„Koliko ja mogu da shvatim šta se ovde dogodilo, to je sledeće: kao što znate, ovde u Sjedinjenim Državama protiv ovih totalitarnih edikta bilo je ogromnog protivljenja, a to je bilo i pod Trampom i Bajdenom.
„Ovi totalitarni edikti koji dolaze od savezne vlade, Bele kuće, CDC-a, svih ostalih o ovoj pandemiji, kao i naloga za obaveznu vakcinaciju, postoji ogromna opozicija. I tako, koliko mogu da kažem šta se dogodilo, ovo je kulminiralo time što nas je Tramp povukao iz SZO, što je po mom mišljenju bila ispravna odluka”.
„Dakle, znate, ja sam politički nezavisan. Samo subjektivno gledam na ovo. Ono što se desilo tada, kada je Bajden došao na vlast, njegov glavni naučni savetnik bio je Toni Fauči. Tako nas je Bajden vratio u SZO, a zatim imenovao Faučija za predstavnika SAD u Izvršnom komitetu SZO”.
„Odatle potiču i propisi IHR-a i sporazum SZO: da se zaobiđe ogromna opozicija građana prema postupanju sa ediktima koje donosi savezna vlada u vezi sa pandemijom i nalozima za vakcinaciju”.
Bojl je objasnio šta bi „pravno obavezujuće“ značilo u ovom kontekstu, ako se ostvari bilo koji skup predloga:
„Ono što će se desiti je da će SZO izaći sa naređenjem, ova nova organizacija će izaći sa naređenjem koje će potom poslati u Vašington, DC, nakon čega će ga Bajdenova administracija sprovesti kao obavezujuću međunarodnu obavezu Sjedinjenih Država. Prema članu 6. Ustava Sjedinjenih Država će to uzurpirati državne i lokalne zdravstvene vlasti, koje generalno imaju ustavna ovlašćenja da se bave javnim zdravljem prema 10. amandmanu na Ustav Sjedinjenih Država”.
„Bajdenova administracija će tada tvrditi da će ili propisi ili sporazum uzurpirati 10. amandman na Ustav Sjedinjenih Država i da će državne i lokalne zdravstvene vlasti, guverneri, državni tužioci, organi javnog zdravlja morati da se povinuju svakom naređenju koje proizilazi iz SZO”.
Osvrćući se na svoje primedbe o nezakonitosti dva predloga prema Bečkoj konvenciji o pravu međunarodnih ugovora, Bojl je pojasnio da prema članu 18 konvencije „sporazum ne stupa na snagu kada se potpiše. Kada je država potpisala ugovor, ona je samo obavezna da postupi na način koji ne narušava predmet i svrhu ugovora”.
Član 18 kaže:
„Država je dužna da se uzdrži od radnji koje bi poništile cilj i svrhu ugovora kada: (a) je potpisala ugovor ili je razmenila instrumente koji čine ugovor koji podleže ratifikaciji, prihvatanju ili odobrenju, sve dok se ne izvrši jasna namera da ne postane strana u ugovoru”.
Prema Bojlu, potpis države „ne dovodi privremeno ugovor na snagu“.
Bojl je takođe opisao predloge kao „ogromnu moć od strane Faučija, CDC-a, SZO-a, Bila Gejtsa, Big Pharma-e, industrije biološkog ratovanja i Tedrosa“.
Dodao je:
„Nikada nisam video nešto slično u bilo kom svom istraživanju, pisanju, podučavanju, parničenju međunarodnih organizacija koje sežu do Prve haške mirovne konferencije 1899, sve do danas”.
Roguski i Bojl su tvrdili da bi SAD — i druge zemlje — trebalo da napuste SZO. Bojl je rekao za Defender:
„Nisam pristalica predsednika Trampa, ali mislim da se moramo odmah vratiti na povlačenje iz SZO. Na poslednjoj sednici Kongresa uveden je zakon koji nas povlači iz SZO. Potrebno nam je da se taj zakon ponovo uvede odmah, na ovoj novoj sednici Kongresa”.
„Mislim da Predstavnički dom mora jasno da stavi do znanja da se protive, da nema šanse da se slažu sa bilo kakvim naredbama koje dolaze od SZO, Svetske zdravstvene skupštine [WHA] ili ove nove međunarodne organizacije za pandemiju, i da imaju finansijsku moć i da će nadoknaditi sve što je u vezi sa SZO”.
Međutim, za Bojla, ovo nije samo pitanje saveznih zakonodavaca. „Nama je, svakako, potrebno da vlade država ovde u Sjedinjenim Državama zauzmu stav da se neće pridržavati nijedne odluke koja dolazi od SZO ili ove nove međunarodne pandemijske organizacije“, dodajući da je nedavno dao takve preporuke Guverner Floride Ron DeSantis.
„Potrebno nam je da se to replicira širom Sjedinjenih Država, od države do države“, rekao je Bojl, „i mislim da nam je potrebno odmah jer pokušavaju da požure sa ovim propisima SZO i sporazumom o pandemiji za skupštinu SZO u maju”.
Bliska saradnja sa Gejts fondacijom:
Prema SZO, INB diskusije se odvijaju ne samo među svim državama članicama, već i sa „relevantnim zainteresovanim stranama“ navedenim u dokumentu A/INB/2/4.
Ko su ovi akteri? Jedan primer je GAVI, Savez za vakcine, naveden kao „posmatrač“ pored Svete stolice (Vatikan), Palestine i Crvenog krsta.
Kao što je ranije izvestio The Defender, GAVI proglašava misiju „spasavanja života i zaštite zdravlja ljudi“ i navodi da „pomaže da se vakciniše skoro polovina dece sveta protiv smrtonosnih i iscrpljujućih zaraznih bolesti“.
GAVI opisuje svoje ključno partnerstvo sa različitim međunarodnim organizacijama, uključujući imena koja su do sada poznata: SZO, UNICEF, Fondacija Bill & Melinda Gates i Svetska banka, kao i sa Alijansom ID2020, koja podržava primenu „pasoša za vakcinu“.
Osnivači ID2020 su Gejts fondacija, Majkrosoft i Rokfelerova fondacija.
Zauzvrat, Gejts fondacija, zajedno sa Bloomberg Philanthropies, Clinton Health Access Initiative, Rockefeller Foundation, Međunarodno udruženje vazdušnog saobraćaja (IATA — mislim „pasoši vakcine“) i Population Council — osnovao je Džon D. Rokfeler i poznat po svojoj Inicijativi „kontrole stanovništva“ — navedene su u istom dokumentu SZO pod Aneksom C kao „nedržavni akteri u zvaničnim odnosima sa SZO“.
„Druge zainteresovane strane, prema odluci INB-a, pozvane da prisustvuju i govore na otvorenim sastancima INB-a i daju doprinose INB-u“ uključuju IATA, Međunarodnu organizaciju civilnog vazduhoplovstva i Grupu Svetske banke.
„Otvorena filantropija“ i Fondacije za otvoreno društvo Džordža Soroša, i „neprofitna organizacija za zastupanje potrošača“ Public Citizen, su među grupama koje su navedene u dokumentu SZO kao „druge zainteresovane strane“ koje mogu „da daju doprinos INB“, pored dve ruske državne -povezane zdravstvene organizacije.
Vodeći američki pregovarač za sporazum o pandemiji, Pamela Hamamoto — ranije bila investicioni bankar u Goldman Sachsu i Merrill Linch — „pomogala je u koordinaciji ranih odgovora na izbijanje ebole u zapadnoj Africi 2015. …i pojačanog odgovora SZO“.
Hamamoto je takođe bila „aktivna u pokretanju Globalne zdravstvene bezbednosne agende“ (GHSA) 2014. godine, „globalnog napora… fokusiranog na jačanje sposobnosti sveta da spreči, otkrije i reaguje na pretnje zaraznih bolesti“, koju je predvodio CDC i osnovao u cilju ubrzanja IHR-a donesenog 2005. godine.
Svetska banka, Globalni konzorcijum za zdravstvenu bezbednost, Okrugli sto za privatni sektor i SZO su deo upravljačke grupe GHSA. AstraZeneca i Johnson & Johnson, proizvođači vakcina protiv COVID-19, članovi su Okruglog stola za privatni sektor.
„Konzorcijum GHSA“, koji u okviru svog upravnog odbora uključuje školu javnog zdravlja Džons Hopkins Blumberg (koja je bila domaćin Događaja 201) i Inicijativu za nuklearnu pretnju (NTI).
Kao što je ranije izvestio The Defender, NTI je organizovao „vežbu“ koja je sa izuzetnom tačnošću predvidela „izmišljeno“ izbijanje majmunskih boginja u maju 2022. „Otvorena filantropija“ je finansirala završni izveštaj za ovu vežbu.
Generalni članovi GHSA konzorcijuma uključuju Gejts fondaciju, Amazon Web Services (koji je održavao baze podataka o imunizaciji protiv COVID-19 za CDC), Univerzitet u Bostonu i Nacionalne laboratorije za nove zarazne bolesti (NEIDL) te institucije i Emergent BioSolutions.
Kao što je ranije izvestio The Defender, NEIDL je mesto gde je nedavno razvijen „novi soj COVID-19 koji je ubio 80% miševa zaraženih virusom“.
Emergent BioSolutions, koji je proizveo vakcinu Johnson & Johnson i stekao sramotu zbog gubitka saveznog ugovora od 600 miliona dolara nakon što su milioni doza vakcine uništeni, povezan je sa simulacijom antraksa u mračnoj zimi iz 2001. godine.
U junu 2022, uz podršku SAD, Italije (trenutni predsedavajući GHSA) i tadašnjeg predsednika G20 Indonezije, Svetska banka je najavila pokretanje „fonda za pandemiju“ od milijardu dolara.
U novembru 2022, indonežanski ministar zdravlja Budi Gunadi Sadikin, na sastanku G20 održanom na Baliju, zalagao se za međunarodni „digitalni zdravstveni sertifikat koji priznaje SZO“ kako bi se javnosti omogućilo „kretanje“. Indonezija je takođe stalni član upravne grupe GHSA.
Nulta Tačka/NewsPunch