Holivud počeo da izbacuje „LGBTQ“ propagandu! GLEDANOST POČELA DA OPADA
Oni to nikada neće otvoreno priznati, ali „buđenje“ čini da kompanije propadaju. Holivud je decenijama bio izrazito progresivan, ali to nije ništa u poređenju sa invazijom socijalne pravde od 2016. Posle oko pet godina neviđenog levičarskog napada na industriju zabave, konačno počinjemo da vidimo kako divljanje gubi kiseonik. Postoji slabost u progresivnim produkcijama na koju alternativni mediji već duže vreme ukazuju – oni ne ostvaruju profit jer su dizajnirani da umire manjinu levičarskih pristalica koji nemaju novca. Ovo je pogrešna gomila na koju se treba osloniti za priliv novca.
Pošteno je reći da je industrija zabave delimično projektovana. Prvo, tu su oni primamljivi ESG zajmovi koji se lako mogu dobiti sve dok kompanija glasno izjavljuje svoju odanost programu socijalne pravde. Zatim, naravno, tu je i činjenica da mnogi korporativni izvršni direktori i ljudi iz marketinga prate trendove na Tviteru sa neukom pretpostavkom da je Tviter zapravo odraz stvarnog sveta. Probuđenu rulju na Tviteru pojačava sama kompanija, dok je većina suprotnih glasova ugušena i zakopana. Svako ko koristi Tviter eho komoru kao marketinški merač bi bio naveden da veruje da je levičarska ideologija preovlađujuća ideologija nacije. Nije ni blizu.
Neke kompanije konačno shvataju ovu činjenicu i preduzimaju mere da smanje svoju izloženost osvešćenom sadržaju ili da na drugi način izbegnu gubitak gledanosti. Evo u čemu je stvar – levičari bi mogli da preuzmu svaku platformu za distribuciju medija (skoro da jesu), ali još uvek ne mogu da nateraju javnost da konzumira osvešćeni sadržaj. Na kraju, gubitak gledalaca i profita će naštetiti njihovom krajnjom cilju.
Amazon će nas špijunirati preko I-Robotovih „rumba“ usisivača
Čini se da je Varner Media (sada u vlasništvu Diskaverija) na čelu čistke levičarskog sadržaja. Pod izvršnim direktorom Dejvidom Zaslavom, Discovery agresivno secira Vornera da bi razumeo zašto kompanija sa toliko kultnih brendova i franšiza neprestano propada finansijski i na strimingu. Zaslav sada odbacuje krajnje levi sadržaj kao otrov kakav i jeste.
Najvažnije, Zaslav je stajao iza gašenja novinskog servisa CNN+ nakon manje od mesec dana rada kada nije uspeo da privuče pretplatnike. Sada je odložio film ‘Batgirl’ vredan 100 miliona dolara, budna travestija sa budnim rediteljima koju je publika mrzela. On takođe navodno zaustavlja predstojeći film Supergirl, za koji glasine govore da je dizajniran da zameni voljenu franšizu o Supermenu ženskom verzijom koju igra glumica kolumbijskog porekla jer pripada drugoj rasi (originalna Superdevojka bi trebalo da bude bele puti i plavuša).
Još jedan događaj koji je šokirao levičare je Netfliks koji je prekinuo „Prvo ubistvo“, lezbejsku vampirsku seriju koju niko nije tražio i očigledno niko nije gledao.
Ovo je bilo nakon što je Netfliks otkazao mnoštvo “budnih” programa u poslednjih nekoliko meseci, uključujući emisiju pod nazivom „Anti-rasist Baby” koju je napisao poznati propagandista kritičke teorije rase Ibram X. Kendi, i još jednu animiranu emisiju pod nazivom „Q-Force” (Queer Force).
HBO Max je nedavno otkazao svoje „Hronike Gordite“ nakon samo jedne sezone; emisija zasnovana na porodici dominikanskih imigranta snažno je gurnula levičarske narative o statusu grupe žrtava i prikazala Ameriku kao rasističku i opresivnu naciju. Ne pominje se činjenica da milioni ne-belih ljudi pokušavaju da se ušunjaju u SAD svake godine iako su navodno „pune predrasuda“.
Primeri osvešćenog probuđenog programiranja se nastavljaju i nastavljaju. Ovo je pametan potez medija iz industrije zabave jer publika svojim dolarima i gledanošću jasno stavlja do znanja da ne želi da gleda levičarsko smeće. Međutim, da li je malo prekasno?
MARIO ZNA i DEJAN PETAR ZLATANOVIĆ- Putin je poslao Vučiću JASNU PORUKU- Sledi veliki PREOKRET
Neke kompanije poput Diznija su odlučile da glupo udvostruče sadržaj koji je “osvešćen” (posle brojnih neuspeha na blagajnama), a druge poput Vornera su izgubile mnogo naklonosti svojih kupaca. Korporacije i ljudi iz marketinga dugo pokušavaju da privuku kupce istražujući šta publika želi. Ali, novi model je da jednostavno KAŽETE kupcima šta da kupe, i osramote publiku ako ne poštuje proizvod koji im se ne sviđa. Od 2016. strategija medija je da NAPADNU kupce kao odgovor na kritike, a ne da slušaju i uče. Ovo nije dobro prošlo. Danas ove kompanije plaćaju cenu za svoje prestupe protiv slobodnog tržišta.
Malo je verovatno da će uspeti da ponovo pridobiju publiku u skorije vreme, ako ikada.