ŠTA SE DEŠAVA SA HRIŠĆANSTVOM? Biskup blagosiljao ISTOPOLNE BRAKOVE, niko ne DIŽE GLAS PROTIV!
Na crkvenim veb stranicama Belgijske episkopije pojavio se teskt blagoslova istopolnih parova, koji se predaje u katoličkim crkvama u Flandriji – Belgija.
Na ovaj način, pet flamanskih sveštenika, kardinal Josef De Kesel, biskupi Johan Boni, Lodevijk Aerts, Lode Van Hecke i Patrick Hoogmartens prekršila su viševekovna tradicionalna učenja crkve, među kojima je i stav o homoseksualnosti.
Kada bi se ovako nešto dogodilo pre samo deset godina, to bi bila vest koja bi izazvala šok u crkvenim krugovima i ogromno negodovanje među vernicima.
Iako se naravno mnogi vernici katoličke pa i pravoslavne crkve ne slažu sa ovakvim svetonazorom, u današnjem svetu gotovo da nema reakcije na ovu vrstu promena učenja i zvaničnog stava crkve.
Ovo je OPASNIJE od prethodne HISTERIJE- Žele da nam ZABRANE da dišemo
Zanimljivo je istražiti šta se dogodilo u poslednjih 10. Godina.
Na primer sveštenik drži misu u kupaćim gaćama na plaži sa dušekom naduvanim kao oltarom, dok papa učestvuje u paganskom ritualu u Kanadi.
Sveštenstvo ne reaguje
Ovakva promena u crkvenom učenju naravno ne predstavlja mišljenje svakog sveštenika, ali problem je što počinje predstavljati zvanični crkveni narativ, protiv kojeg se mali broj sveštenika pobunio.
I sveštenici koji se ne slažu sa novin crkvenim narativom, te zagovaraju tradicionalne crkvene vrednosti se ne čuju, čast nekolicini naravno.
Problemi i u Poljskim crkvenim redovima
Dvodnevna konferencija pod nazivom „Ograničavanje kršenja verskih sloboda na domaćoj i međunarodnoj skali“ održana je u Varšavi.
Jedan od panelista na sesiji o verskim slobodama u javnoj debati bio je urednik lista Rzeczi Paveł Lisicki.
Lisicki je tvrdio da hijerarhija Katoličke crkve čini izuzetno malo da se uhvati u koštac sa trendom sekularizacije i dehristijanizacije poljskog društva.
Kao primere, naveo je Džejmsa Martina koji je citiran u sudskom postupku povodom slikanja Device Marije u pozadini duginih boja, koji je izjavio da je to bio legitiman oblik izražavanja.
Naveo je i primer Vinčenca Palja u Vatikanu, koji odobrava novi zakon o abortusu u Italiji, kojim abortus postaje široko dostupan.
Apsurdno je, smatra Lisicki, da Crkva, kao čuvar određenih vrednosti se odriče svoje uloge. Urednik Rzeczi priznao je da situacija možda nije tako dramatična, ali ne smatra da je otpor dovoljan.
“Bilo je previše sveštenika spremnih da kapituliraju i prilagode se, dok oni koji se ne slažu sa ovim stavom prečesto ćute”, dodao je on.
Šta se dešava sa crkvom?
Možete biti tradicionalni vernik i ne morate, možete biti pristalica crkve i ne morate, ipak mora se priznati da je do skora crkva predstavljala određeni, tradicionalni sistem vrednosti koji je sada izuzetno ugrožen i u crkvenim redovima.
Ponavljamo, ne slažu se sva sveštena lica sa novim crkvenim narativima, učenjima i stavovima, ali je na žalost većina njih tiha, što omogućava totalnu promenu društvenih vrednosti koja su u suprotnosti sa društvenim normama, društvenim uređenjem i ljudskom prirodom.
Muk crkve govori nam u kakvim vremenima živimo, i koliko je nekome stalo da resetuje svet na nove postavke. Taj neko je naravno Svetski Ekonomski Forum, koji ne u Velikom Resetu koji zastupa ne vidi mesto veri i porodici.
Nova religija Ekonomskog foruma je borba protiv klimatskih promena, svetskih pandemija. U toj novoj religiji, umesto da se organizujemo, stvaramo porodice i živimo, sami smo sebi neprijatelji. Time se otvaraju vrata za mnoge promene koje su neprijateljske prema čoveku i civilizaciji.
Prihvatimo li novu religiju, narativ Ekonomskog Foruma da smo sami sebi neprijatelji, daćemo zeleno svetlo uništavaju, društva i čoveka.
Ovaj novi narativ je razlog slabljenja moći crkve koji je neopaženo i sistematski došao na pozicije moći i sada nameće svoju politiku.
Ipak, uprkos promene u crkvenom narativu, i medijima koji konstantno promovišu ideje Ekonomskog Foruma, ostajemo mi pojedinci, kao poslednji i najsnažniji stub u odbrani tradicionalnih vrednosti i čovečanstva.