Uskoro: Klimatska blokada i „15-minutni grad“
15-minutni grad je plan UN i WEF-a, jer im je stalo do vas i žele da manje vozite.
Crtić iznad sa WEF-a samo za vas dobre devojke i momke.
Prema sopstvenim rečima WEF-a — ovo preuređenje gradova se apsolutno odnosi na klimatske promene:
Kako klimatske promene i globalni sukobi izazivaju šokove i stres u bržim intervalima i sve većoj težini, 15-minutni grad će postati još važniji.
A rešenje je bila pandemija (zaista to kažu):
Očigledan, ali nepotpun odgovor je pandemija… sa COVID-19 i njegovim varijantama koje su sve držale kod kuće (ili bliže kući nego inače), 15-minutni grad je prešao od „lepog za imati“ do potrebe. Zadovoljavanje svih nečijih potreba na udaljenosti od pešačenja, vožnje biciklom ili tranzita odjednom je postalo pitanje života i smrti.
A onda se pojavljuje mračna ruka totalitarnih menadžera, kako je Džejms Vudhujsen upozorio u Spiked-u krajem oktobra:
Ludilo ’15-minutnog grada’
Zelena agenda je inspirisana neliberalnim danima zatvaranja.
U tom cilju, Oksfordsko veće okruga, kojim upravljaju laburisti, liberalne demokrate i Zelena stranka, želi da podeli grad Oksford na šest okruga od 15 minuta. U ovim okruzima, kako se navodi, većina potrepština za domaćinstvo biće dostupna za četvrt sata hoda ili vožnje biciklom, tako da stanovnici neće imati potrebu za automobilom.
Na površini, ova 15-minutna naselja mogu zvučati prijatno i zgodno. Ali postoji ivica prinude. Savet planira da smanji upotrebu automobila i zagušenja u saobraćaju postavljanjem strogih pravila o putovanju automobilom.
Stanovnici će morati da registruju svoje automobile u savetu i biće praćeni kako bi brojali njihova putovanja kroz ključne kapije. To je šema socijalnog kredita koja počinje sa vašim automobilom i funkcioniše kao poeni protiv čestih vožnji.
Prema novim predlozima, ako se bilo koji od 150.000 stanovnika Oksforda vozi van svog određenog okruga više od 100 dana u godini, on ili ona bi mogli biti kažnjeni sa 70 funti.
Koncept 15-minutnog grada rođen je sa „C40“. C40, kojim danas predsedava gradonačelnik Londona Sadik Khan, sebe naziva „mrežom gradonačelnika skoro 100 vodećih gradova u svetu koji sarađuju da bi sproveli hitnu akciju koja je trenutno potrebna za suočavanje sa klimatskom krizom“.
Klimatska blokada? Ozbiljno?
Zvuči pomalo smešno predlagati zaključavanje „zbog klime“, ali slušajte BBC. Užasno se trude da nas ubede – očigledno misle da birači ovo neće želeti. Ovde povezuju „15-minutni grad“ sa zabavom zatvaranja covid-a, i postavljaju ovo kao da je potpuno normalno da vlada odlučuje ko su vaši prijatelji:
Kako će ’15-minutni gradovi’ promeniti način na koji se družimo?
Štaviše, zatvaranja u Parizu su bili sjajni društveni trenuci u kojima smo se svi sprijateljili. Ko je znao koliko bi bilo zabavno da vam kažu da ne možete daleko da vozite?
..za Frajoli, dvomesečno zatvaranje koje je počelo 17. marta – ograničavajući je na radijus od 1 km od njenog doma – dalo joj je nijansiran, obogaćujući pogled na njen komšiluk. „Otkrila sam da je moguće da se osećate kao da ste u malom selu u Parizu“, kaže ona. „Da upoznate svoje komšije, da održite dobre veze sa vlasnicima prodavnica, da favorizujete lokalne zanatlije i prodavnice u odnosu na velike supermarkete. Čak sam se pridružila građanskom pokretu gde ljudi pripremaju korpe sa hranom za beskućnike. Mislila sam da ću teško živeti u izolaciji, ali sam bila savršeno dobro kao kod kuće, na mirnom mestu”.
OKUPLJA SE SZO radi sprovođenja ugovora o pandemiji koji će ovoj organizaciji dati povećana OVLAŠĆENJA za nadzorhttps://t.co/aGdm3aP8MS
— Nulta Tačka (@ProdukcijaNT) December 7, 2022
Čini se da se ne sećam da je „upoznavanje komšija“ bilo deo bilo kakvog zaključavanja?
I osmatračnica – grad od 15 minuta nije samo Oksford, već se pojavljuje u Brizbejnu, Melburnu, Barseloni, Parizu, Portlandu i Buenos Ajresu. To je svuda.
Gradsko veće Oksforda se kreće brže od ostalih
Očigledno, nedovoljno ljudi hvata autobuse ili vozi bicikle. Ali umesto da to učine privlačnijim, totalitaristi će ga naterati putem praćenja i kazni. Oksfordšir je upravo odobrio 29. novembra test „filterima saobraćaja“ koji će grad pretvoriti u „grad od petnaest minuta“. Test će početi u januaru 2024.
Oksfordšir je naseljena oblast i niko ne voli gužve u saobraćaju, ali u slobodnom svetu problem je samoograničavajući jer se vozači umore od kašnjenja i previsokih troškova parkiranja, i oni se okupljaju ili biraju da stignu na autobus ili da se voze biciklom. Ali u državi Big Nanny lokalni vladari počinju da donose pravila o tome ko može, a ko ne može da posećuje ljude i koliko često, i žele da se vaš automobil registruje na njihovoj posebnoj listi sa kamerama da vas prate i da imaju mogućnost da vas kazne. Oni, naravno, nude izuzetke, ali onda morate da se prijavite za njih i dobijete dozvolu.
Vision News, 30. novembar
Savet okruga Oksfordšir juče je odobrio planove da se stanovnici zaključaju u jednu od šest zona kako bi se „spasila planeta“ od globalnog zagrevanja. Najnovija faza u programu „15-minutni grad“ je postavljanje elektronskih kapija na ključnim putevima u i van grada, ograničavajući stanovnike na sopstvene kvartove.
Prema novoj šemi, ako stanovnici žele da napuste svoju zonu, biće im potrebna dozvola Saveta koji odlučuje ko je dostojan slobode, a ko nije. Prema novoj šemi, stanovnicima će biti dozvoljeno da napuste svoju zonu najviše 100 dana godišnje, ali da bi to uopšte i mogli, svaki stanovnik će morati da registruje podatke o svom automobilu u savetu koji će potom pratiti njihovo kretanje putem pametnih kamera po celom gradu.
Svaki stanovnik će morati da registruje svoj automobil u Gradskom veću koga će zatim pratiti koliko puta napušta svoj okrug putem kamera za prepoznavanje registarskih tablica.
Na kraju, ove šeme kojima se agresivno previše upravlja znače više papirologije, više praćenja, više poslova za birokrate i više besplatnih propusnica za „prijatelje“ Velike vlade.
Što više pravila imate, sistem je više korumpiran. Na primer, neki gradski blokovi su uključeni na listu favorizovanih sa 100 prolaza, dok drugi dobijaju samo 25 — tako da se vrednosti svojstava adresa unutrašnjeg kruga povećavaju. Kao bonus, u godinama koje dolaze graditelji nekretnina „sa vezama“ i na listi favorizovanih sa određenim odbornicima mogu da organizuju svoju vožnju kako žele (nakon što kupe nekretninu) i eto — to je za njih lep kapitalni dobitak.
Odbornici su održali veliki proces konsultacija, ali su očigledno znali ishod. To dosta govori o stavu jednog odbornika koji je rekao da će se to sprovesti, sviđalo se to ljudima ili ne.
Oksford mejl, 24. oktobar
PUTNI blokovi koji sprečavaju većinu vozača da se provozaju kroz centar Oksforda podeliće grad na šest „15-minutnih” četvrti, rekao je šef za putovanja okruga.
I insistirao je da će se kontroverzni plan realizovati, sviđalo se to ljudima ili ne.
Preduzeća u Oksfordu nisu impresionirana:
Hotelijer Džeremi Mogford, koji je vlasnik hotela Old Bank u Haj ulici i Old Parsonage Hotel and Gees, oba u Banberi Roudu, opisao je plan kao katastrofalan za poslovanje.
On je ranije rekao za Oksford mejl: „Ono što imamo su ljudi koji donose odluke koji ne žive u centru grada ili provode mnogo vremena u gradu“.
„Savet je usvojio stav da su klimatske promene stvarne“
Skeptičan i dugoročni prognozer vremena Pirs Korbin obratio se savetu da ih upozori:
[Pirs Korbin je rekao] „Poenta je u tome što su osnova ovih dokumenata lažna – klimatske promene koje je napravio čovek ne postoje i ako mi ne verujete, pogledajte u nebo. Trebalo bi da imate poseban sastanak da biste razgovarali o tome da li klimatske promene izazvane čovekom postoje ili ne”.
Odgovarajući na tvrdnje gospodina Korbina, odbornik Endru, član kabineta za upravljanje autoputevima, rekao je: „Gospodin Korbin je rekao da klimatske promene nisu stvarne – ovo veće je formalno usvojilo stav da su klimatske promene stvarne.
„Gospodine Korbin, vi grešite, mi smo u pravu“.
Pa to je onda to. Saveti kontrolišu vremenske prilike. Da ovo nema veze sa klimatskim promenama, mogli su da kažu „videćemo“ i da ga ipak otpuste. Ali oni moraju da veruju…
Veće Oksfordšira je već razbesnelo lokalna preduzeća ranije ove godine zatvaranjem puteva i merama za smirivanje saobraćaja koje su značajno smanjile bazu kupaca. Vozači su uništili 20 stubova za manje od tri nedelje, a jedan frustrirani vlasnik kafića postavio je džinovski bilbord u znak protesta sa natpisom „Toliko o demokratiji“. Čak ni biciklisti ne vole mere usporavanja saobraćaja, jer kažu da su njihova putovanja opasnija. Postoji bar jedna protestna grupa u Oksfordu koja izgleda da ima nekog uspeha u zaustavljanju zatvaranja puteva.
Pa ko želi filtere za saobraćaj? Univerzitet Oksford i autobuske kompanije, i savet koji očekuje da zaradi 1,1 milion funti od kažnjavanja zalutalih vozača.
Sa stranice za konsultacije gradskog veća Oksforda vidimo da je plan da se smanje putovanja za koja mislite da su neophodna, ali odbornici ne moraju.
Zašto uvodimo probne filtere za saobraćaj?
Širom našeg okruga želimo da smanjimo nepotrebna putovanja privatnim vozilima i učinimo da pešačenje, biciklizam, javni i zajednički prevoz budu prirodni prvi izbor.
Ovo će nam pomoći da obezbedimo pristupačan, održiv i inkluzivan transportni sistem koji omogućava okrugu da napreduje, istovremeno štiteći životnu sredinu i čini Oksfordšir boljim mestom za život za sve stanovnike.
I radi se o „zaštiti životne sredine“ praćenjem vas i odupiranjem vašem kretanju.
Kenterberi planira nešto sablasno slično – podelivši grad na pet različitih okruga sa vozačima koji ne mogu da prelaze između zona bez novčane kazne. Stari mrežni sistem gradova napravljen je za kraće udaljenosti i više izbora. Novi sistem nudi samo više prepreka i manje slobode.