Dok gledate u Ukrajinu SZO preuzima ministarstva zdravlja- Ako ovo prođe svaka vakcinacija će biti OBAVEZNA
Bez obzira šta kažu, Svetska zdravstvena organizacija (SZO) planira da preuzme suverenitet svih zemalja na svetu.
Demokratije i zdrava društva se grade na racionalnosti i poštenju. Oni to možda ne pokazuju uvek, ali ove vrednosti moraju da budu u osnovi važnih odluka. Bez njih, ni demokratija ni pravda nisu održivi. U njihovom odsustvu, ovi temelji se zamenjuju strukturom u kojoj nekolicina diktira mnogima, a ekscesi feudalizma, ropstva ili fašizma dovode do dominacije. Zbog toga su se mnogi tako snažno i dugo borili u odbrani ovih ideala. Ljudi u demokratskim zemljama biraju predstavnike na privilegovani položaj čuvara svoje slobode.
SZO promoviše sporazum o pandemiji (trenutno u obliku nacrta pod nazivom ‘CA+’) i amandmane na postojeće Međunarodne zdravstvene propise (IHR) kako bi povećala svoju moć tokom vanrednih zdravstvenih situacija. Ovi predlozi takođe proširuju obim hitnih slučajeva kako bi uključili potencijalnu, a ne stvarnu štetu.
Nacrt ugovora stvara ono što se naziva pristupom „jednog zdravlja“ – maglovit koncept koji opisuje visoko kolektivizovan globalni mehanizam koji nadgleda SZO. Ako ugovor dođe, moć donošenja odluka u hitnim slučajevima biće stavljena u ruke jedne osobe, generalnog direktora SZO. Zemlje potpisnice će tada biti obavezne da poštuju naređenja.
Zajedno, ova dva predloga imaju za cilj da prošire međunarodnu birokratiju za hitne zdravstvene slučajeve sa dodatnim godišnjim budžetom koji Svetska banka procenjuje na tri puta veći od sadašnjeg budžeta SZO . Ovaj program snažno podržavaju glavni pojedinačni i korporativni sponzori SZO. To su subjekti koji će imati direktnu korist od predloženog podešavanja. Međutim, uglavnom će ga finansirati poreski obveznici.
NOVO! INTERNACIONALNI BIZNISMEN U BUNKERU: ,,MOŽEŠ DA BUDEŠ USPEŠAN A SLOBODAN“
Sve ovo predstavlja drastično odstupanje od principa javnog zdravlja. SZO je prvobitno imala za cilj da služi zemljama, a ne da im daje uputstva. Predlozi imaju za cilj smanjenje individualne i nacionalne moći donošenja odluka, zamenjujući to poslušnošću SZO. Naravno, rukovodstvo organizacije negira da je to slučaj. Ali ovo odražava kampanju javnih poruka koja nema mnogo sličnosti sa rečima u predloženom sporazumu. U govoru SZO, ovo poricanje predstavlja dezinformaciju.
Razvijanje narko kartela
Veliki deo finansiranja SZO dolazi od privatnih i korporativnih sponzora , koji preciziraju kako će se njihov novac koristiti. Kompanije-sponzori imaju odgovornost prema svojim akcionarima da iskoriste ovaj odnos za povećanje profita. Zauzvrat, pojedinci se ulažu u kompanije koje će dobiti od predloga SZO za hitne zdravstvene situacije. Videli smo ovaj mehanizam u akciji tokom Covid-a 19 . Sponzori SZO mogu profitirati kada SZO preuzme kontrolu nad potencijalno profitabilnim aspektima zdravlja daleko od reprezentativnih vlada. Zamislite samo da imate moć da zakonski naložite čitave nacije da koriste vaš proizvod.
Očigledna nesposobnost
Pre nego što svoje zdravlje poveri drugima, neophodno je znati da su oni kompetentni. Uprkos tome što je imala prethodne smernice za pandemije zasnovane na dokazima , SZO je katastrofalno izgubila poverenje sa COVID-om 19. Podržala je politike koje su pogoršale takve bolesti kao što su malarija , tuberkuloza i neuhranjenost, i povećale dug i siromaštvo kako bi se osiguralo lošije zdravlje za sledeću generaciju. Bolesni, stariji ljudi nisu mogli da dobiju negu, a zdravi ljudi su nepotrebno bili zatvoreni kod kuće. Oni su promovisali najveću koncentraciju bogatstva u istoriji i istovremeno doprineli masovnom osiromašenju .
U protekle dve godine, SZO je krenula u projekat masovne vakcinacije 70% afričke populacije. Ovo uprkos tome što je polovina populacije mlađa od 20 godina , i samim tim pod minimalnim rizikom od Covida i uprkos podacima SZO koji pokazuju da je velika većina već imala COVID-19, što pruža prirodnu zaštitu od ponovne infekcije. Predloženi sporazum traži ovlašćenja koja će mu omogućiti da ponovi ove vrste odgovora, na osnovu sopstvenih proglašenja vanrednih situacija.
Prezir prema ljudskim pravima
Zemlje koje usvoje predložene amandmane na IHR prihvatiće preporuke SZO kao obavezne. Lista potencijalnih zahteva obuhvaćenih IHR-om uključuje zatvaranje granica i odbijanje individualnog putovanja, izolaciju „osumnjičenih“ osoba, obavezne lekarske preglede i vakcinaciju, izlazni skrining i zahteve za dokaz o testiranju. Sve su to na stolu kada SZO jednostrano proglasi takve intervencije neophodnim zbog „rizika“ za druge zemlje.
Ne postoje jasni kriterijumi za utvrđivanje takvog „rizika“. Generalni direktor SZO neće morati čak ni da se konsultuje i dobije širu saglasnost.
Šta vlade treba da urade
Međunarodna zajednica može imati koristi od koordinacije nad javnim zdravljem. Ali to nije ono što CA+ predlaže. Ovo je drakonska mera koja ima za cilj oduzimanje nacionalnog suvereniteta. To daje ogromna ovlašćenja jednoj organizaciji sa problematičnim finansijskim aranžmanima i iskustvom u nanošenju strašne štete. Zakonodavci bi trebalo da odbiju ove predloge, odbiju da šalju novac poreskih obveznika SZO i odbace pojam javnog zdravlja po diktatu.