Otkriveno! Evo kako su BRITANCI lažirali globalno zagrevanje i to uz pomoć aviona
Najmanje tri borbena aviona Tajfun sletela su na RAF Koningsbi u vreme kada je 19. jula prošle godine u 15:12 u Velikoj Britaniji proglašen kratki temperaturni rekord sa mernog uređaja koji se nalazio na pola piste. Nakon zahteva za slobodu informacija, Dejli Skeptik je pribavio delove dnevnika četiri pilota koji su tog popodneva leteli iz baze, što dovodi u veliku sumnju u zapise koji su dospeli na naslovnice širom sveta.
U evidenciji pilota zabeležena su tri od četiri tajfuna da su sletela u 15:10, 15:15 i 15:15. Međutim, pošto ovi dnevnici zaokružuju sva vremena na najbližih pet minuta, možemo protumačiti da su tri aviona sletela između 15:07:30 i 15:17:30 najkasnije. Ali piloti žele da skupe što je moguće više sati leta, tako da bi sletanje u 15:12:30 bilo zapisano kao 15:15, a ne 15:10, i uvek ima prostora za pomeranje.
U stvarnosti, verovatno je da su tri mlaznjaka zapravo sletela veoma brzo, a ne u periodu od nekoliko minuta. Mnogi video snimci su dostupni na mreži koji prikazuju operacije u Koningsbiju, sa tajfunima koji lete i sleću blizu jedan drugom, a vrlo skorašnji video prikazuje kako tri mlaznjaka sleću u roku od 30 sekundi. Glavni mlaznjak trojice koji su sleteli 19. jula bio je ZJ914 – glavni avion RAF-a – što sugeriše da su ostali iskusni piloti koji su možda sleteli u bliskoj formaciji. Uzeto u kontekstu sa dnevnikom, ovo ukazuje na to da su tri aviona zajedno sletela u nekom trenutku veoma blizu kada je rekord postavljen u 15:12, a verovatno malo ranije.
U 15:10 temperatura je naglo skočila za 0,6°C i dostigla rekord od 40,3°C u 15.12. U roku od 60 sekundi, rekordna temperatura je pala za 0,6°C. U to vreme, Met Office je tvrdio da je verifikacija zapisa bila „rigorozan proces“ i da su svi podaci tačni.
Daily Sceptic objavio je niz članaka o incidentu u Koningsbiju i opštem snimanju površinskih temperatura od strane Met Office-a. Prošlog novembra smo pitali Met Office da li je njegov „rigorozan proces“ koji potvrđuje validnost rekorda od 40,3°C isključio sve neklimatske uzroke, kao što su mlazni avioni koji rade u blizini mernog uređaja, pošto je RAF Coningsby aerodrom mesto gde se vrši glavna obuka mlaznih pilota, centar i dom dve eskadrile Tajfuna. Nismo dobili nikakav odgovor. Ranije je Lincolnshire Live rečeno da je porast temperature mogao biti posledica proboja tankog oblaka. Prošlog novembra, Daily Sceptic objavio je satelitsku fotografiju koja prikazuje nebo bez oblaka u 15:00 19. jula širom Londona i većeg dela istočne Engleske.
U svetlu naših najnovijih otkrića, vreme je da Meteorološka služba da izjavu o svom navodnom rekordu u RAF Koningsbiju. Trebalo bi ili da ga povuče, ili da pruži ubedljive dokaze zašto bi zapisnik trebalo da se zadrži. Ako ne preduzme javnu akciju, rizikuje da „rekord” postane nacionalna šala.
👉 Švedska policija dala zeleno svetlo za paljenje Kurana ispred džamije u Stokholmu https://t.co/BOIID5AHx3
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) June 28, 2023
Prošla godina je bila topla godina u Ujedinjenom Kraljevstvu i 19. jul je nesumnjivo bio veoma vruć dan, iako je mini-toplotni talas bio do 22:00, sa kišom u Londonu i padom temperature za 20°C. Pet engleskih mesta proglasilo je temperaturu preko 40°C, ali sva imaju probleme sa neklimatskim uticajem toplote.
Svetska meteorološka organizacija (WMO) ocenjuje meteorološke stanice i daje niže klasifikacije onima koje su okružene asfaltom i zgradama. Zanimljiv članak na blogu Climate Scepticism analizirao je pet lokacija u Velikoj Britaniji na 40°C i pronašao probleme na svim njima. Prema SMO, klasifikacija postavljena za Koningsbi sugeriše temperaturnu marginu greške do 1°C. Drugo mesto u londonskom parku Sent Džejms nalazi se pored metalne staze, što ukazuje na nesigurnost od 2°C. Heathrow i Northolt su londonski aerodromi sa velikim brojem letova i imaju iste probleme kao Koningsbi. Poslednja lokacija u Kew Gardens-u je neznatno bolja, ali se nalazi u blizini jednog od najvećih tropskih staklenika na svetu, a povetarac koji se širi preko ogromne staklene strukture mogao bi pokvariti okolna merenja.
Za potrebe merenja temperature kako bi se izgradila slika o dugoročnim klimatskim promenama, postoji nekoliko mesta neprikladnijih od aerodromske piste. Ali svi aerodromi mere temperaturu u operativne svrhe, a lako dostupni podaci sa brojnih lokacija ugrađeni su u nacionalne i međunarodne skupove podataka. U Velikoj Britaniji, Met Office je u potpunosti prihvatio narativ „klimatske krize“. Jednokratne vremenske događaje i merenja dostavljaju neupitnim mejnstrim medijima i to pomaže u promovisanju alarmantnog stanja u cilju kolektivističke Net Zero agende. Met Office je posebno zauzet u letnjim mesecima gde se čini da je odlučio da uništi ono što se nekada smatralo normalnim letnjim vremenom. Tri prijatna dana od 25°C na Korniš rivijeri sada se nazivaju „toplotni talas“, dok nacionalne vremenske karte postaju krvavo crvene kako se temperature penju kroz 20-tak stepeni. Na globalnom nivou, Met Office je retrospektivno dodao preko 30% zagrevanja u poslednjih 20 godina, uklonivši pauzu od 2000-2012, koja se još uvek jasno vidi u satelitskim podacima.
U vreme najavljenog Koningsbi rekorda, dr Mark Mekarti iz Met Office-a rekao je za Linkolnšir lajv da bi u klimi gde klimatske promene nisu izazvane ljudima „bilo praktično nemoguće da temperature u Velikoj Britaniji dostignu 40°C“. Ne postoji način da Makarti to zna jer je to samo mišljenje, ili, tačnije, mišljenje potkrepljeno kompjuterskim modelima. Ne postoji nijedan naučni rad koji bi tu tvrdnju ubedljivo dokazao.
Ako ništa drugo, čini se da bi veći deo gradske toplote trebalo ukloniti, a ne povećati. U nedavnom revolucionarnom radu, dva američka naučnika – dr Roj Spenser i profesor Džon Kristi – koji rade na Univerzitetu Alabama u Hantsvilu, počeli su da izdvajaju efekat urbanizacije na merenje temperature. Tokom poslednjih 50 godina, otkriveno je da je zagrevanje moglo biti preuveličano i do 50% širom istočnih Sjedinjenih Država. Zanimljivo, najveća preterivanja su pronađena na aerodromima. Na međunarodnom aerodromu Orlando na Floridi, lokalni podaci su pokazali ogromno zagrevanje od 0,3°C po deceniji, cifra koja je pala na samo 0,07°C kada se prilagodi urbanoj toploti.