Mejbelin kopira neuspeh Bad Lajta! Žensku šminku promoviše muškarac
Mejbelin intenzivira svoj samoubilački zagrljaj rodne neusaglašenosti kao marketinški trik, udružujući se sa muškim TikTok influenserom koji se oblači u žensku odeću i šminka se kako bi promovisao njihove kozmetičke proizvode za žene.
Ove nedelje, Mejbelin se udružio sa Rajanom Vitom kako bi promovisao svoje proizvode za Amazon Prime Day, a Vita sa bradom objavio je video u kojem promoviše svoje omiljene nijanse karmina i sjaja za usne.
Mejbelin, koji je u vlasništvu francuskog L’Oreala, objavio je Vitin video na svom zvaničnom Instagram nalogu.
Kompanija je već sklopila partnerstvo sa transrodnom „devojkom“ Dilan Malveni, koja takođe prodaje Mejbelin proizvode na društvenim mrežama, zajedno sa Bad Lajtom.
Rajan Vita – koji je biološki muškarac koji nosi žensku odeću – je samoproglašeni uticajni kozmetičar koji je prikupio više od milion pratilaca na TikTok-u prodajući kozmetičke proizvode za žene i pružajući tutorijale za šminkanje.
Mark Volberg: Holivudski pedofili „nemaju gde da se sakriju“
https://t.co/maepTORrgE— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) July 13, 2023
Otkako je Mejbelin objavio svoj video u sredu, formirala se reakcija protiv kompanije, a komentatori su izrazili svoje gađenje i nameru da prestanu da kupuju proizvode kompanije.
Mejbelin je najnoviji korporativni brend koji prihvata rodnu neusaglašenost kao ključno načelo svoje marketinške filozofije.
Brendovi, uključujući Bud Light i Target, doživeli su pad prodaje nakon što su gurnuli transrodnost na svoje kupce.
Mejbelin se već suočava sa pozivima na bojkot zbog svog ugovora sa Dilanom Malvenijem.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram