Bil Gejts predstavlja tehnokratski plan za VLADANJE NA GLOBALNOM NIVOU!
U „The Corbett Report“ (video ispod)¹, jedan nezavisni novinar Džejms Korbet razmatra sadržaj knjige Bila Gejtsa „Kako sprečiti sledeću pandemiju“.
„To je toliko frustrirajuće, mučno, smešno, besmisleno koliko biste i očekivali“, kaže on. „Ovo je besmislena knjiga… Ovde sigurno nema ništa od medicinske ili naučne vrednosti… To je zbunjujuća knjiga čak i iz propagandističke perspektive…
Gejtsov cilj u pisanju knjige je da razoruža javnost i pripremi nas da prihvatimo plan koji bi Gejts i njegovi saveznici želeli da nametnu svetu. Na kraju krajeva, ovde se radi o dobijanju opšte javne podrške – ili barem opšteg razumevanja javnosti – za razvoj biobezbednosne agende”.
Utiske o Gejtsovoj knjizi podelio je i ekonomista Džefri Taker, i ponudio je slične negativne povratne informacije:²
„Zamislite sebe kako sedite za barom. Pričljiv momak seda na stolicu pored tebe. Odlučio je da jedna stvar nije u redu u ovom svetu. To može biti bukvalno bilo šta. Bez obzira na to, on ima rešenje.
To je zanimljivo i čudno na par minuta. Ali postepeno shvatate da je on zapravo lud. Njegova glavna pretpostavka je pogrešna, pa su i njegova rešenja pogrešna. Ali piće je dobro, a on časti. Pa ti to trpiš. U svakom slučaju, ujutru ćete sve zaboraviti.
Ujutru, međutim, shvatite da je on jedan od najbogatijih ljudi na svetu i da vuče konce mnogih najmoćnijih ljudi sveta. Sada ste uznemireni. Ukratko, tako izgleda čitati novu knjigu Bila Gejtsa „Kako sprečiti sledeću pandemiju“.”
Gejtsova knjiga poglavlje po poglavlje
Corbett prolazi kroz Gejtsovu knjigu poglavlje po poglavlje, tako da ako nemate vremena, možete pregledati ona koja vas najviše zanimaju:
Poglavlje 1: Učite iz COVID krize (vremenska oznaka: 12:58)
Poglavlje 2: Napravite tim za prevenciju pandemije (vremenska oznaka: 18:23)
Poglavlje 3: Budite bolji u ranom otkrivanju izbijanja (vremenska oznaka: 26:21)
Poglavlje 4: Pomozite ljudima da se odmah zaštite (vremenska oznaka: 31:01)
Poglavlje 5: Brzo pronađite nove tretmane (vremenska oznaka: 37:26)
Poglavlje 6: Spremite se da pravite vakcine (vremenska oznaka: 39:46)
Poglavlje 7: Vežbajte, vežbajte, vežbajte (vremenska oznaka: 47:06)
Poglavlje 8: Umanjite zdravstveni jaz između bogatih i siromašnih zemalja (vremenska oznaka: 50:49)
Poglavlje 9: Napravite — i finansirajte — plan za sprečavanje pandemije (vremenska oznaka: 57:40)
Pogovor: Kako je COVID promenio tok naše digitalne budućnosti (vremenska oznaka: 1:03:00)
Gejts GERM tim
Do sada ste verovatno čuli da Svetska zdravstvena organizacija pokušava da preuzme kontrolu nad globalnim praćenjem pandemije i odgovorom na nju, i na kraju, svim odlukama o zdravstvenoj zaštiti. Ali da li ste znali da Bil Gejts, najveći finansijer SZO (ako kombinujete finansiranje njegove fondacije i GAVI), takođe namerava da igra ključnu ulogu u ovom preuzimanju?
Kako Gejts objašnjava u video snimku na početku Korbetovog izveštaja, on pravi tim za reagovanje na pandemiju za SZO, nazvan „Globalni odgovor na epidemiju i mobilizacija“ ili GERM tim. Ovaj tim će se sastojati od hiljada stručnjaka za bolesti pod nadležnošću SZO, i nadgledaće nacije i donositi odluke o tome kada da suspenduju građanske slobode kako bi sprečili širenje bolesti.³
Avaj, kao što je primetio voditelj emisije „Rising“ Kim Iversen u video kompilaciji iznad, ako nas je COVID-19 nečemu naučio, to je da je zaustavljanje širenja virusa manje-više nemoguće, bez obzira koliko su drakonska pravila. U međuvremenu, neželjeni efekti zatvaranja i zatvaranja poslovanja su mnogostruki.
Zdravlje ljudi je patilo od nedostatka zdravstvene zaštite. Depresija i samoubistva su naglo porasli. Ekonomije su propale. Nasilni zločini su u porastu. Taker takođe ukazuje na lažnu premisu iza Gejtsovog plana za prevenciju pandemije, navodeći:⁴
„Ova teorija kontrole virusa – ideja da mučenje populacije čini da se rasprostranjeni virus smanji i nestane – je potpuno novi izum, mehanika primitivnog instinkta.
Velike boginje zauzimaju jedinstveno mesto među zaraznim bolestima kao jedine koje pogađaju ljude a koje su iskorenjene. Za to postoje razlozi: stabilan patogen, odlična vakcina i sto godina usmerenog javnozdravstvenog rada. Ovo se nije dogodilo zbog zatvaranja, već zbog pažljive i strpljive primene tradicionalnih principa javnog zdravlja.
Pokušaj da se uništi respiratorni virus kroz univerzalno izbegavanje/distanciranje/izolovanost mogao bi biti gori od dopuštanja da se endemizam razvije u celoj populaciji”.
Gejtsova destruktivna pohlepa
Tokom COVID-a, u osnovi smo menjali lažnu zaštitu od jedne stvari za mnoštvo drugih bolesti koje su daleko gore na duži rok. Sada, Gejts i SZO žele da ovu katastrofalnu strategiju učine normom.
Još jednom, vidimo da Gejts u osnovi plaća SZO da diktira šta svet mora da uradi da bi zaradio tonu novca, jer je uvek mnogo ulagao u sama „rešenja“ koja predstavlja svetu. Iako je izgradio reputaciju filantropa, njegovi postupci su sebični, i češće nego što nisu, primaoci njegove „velikodušnosti“ završe gore nego što su bili ranije.
Primer: Posle 15 godina, Gejtsov projekat Zelene revolucije u Africi (AGRA) sada se pokazao kao epski neuspeh.⁵ Gejts je obećao da će projekat „udvostručiti prinose i prihode za 30 miliona poljoprivrednih domaćinstava do 2020. godine“.
Ta lažna prognoza je izbrisana sa veb stranice AGRA u junu 2020. godine, nakon što je procena Univerziteta Tuft otkrila da je glad zapravo porasla za 31%. 28. februara 2022, prvi izveštaj o proceni⁶ potvrdio je neuspeh AGRA-e.
Dvostruki napad globalista na nacionalni suverenitet
Ali vraćajući se na plan globalista da preuzmu globalnu kontrolu kroz upravljanje biobezbednošću, oni to pokušavaju da urade koristeći dva različita načina. Ako ne uspemo da se izborimo sa oba napada, završićemo pod totalitarnom upravom.
Prvi napad dolazi u obliku amandmana⁷ na Međunarodne zdravstvene propise (IHR). Drugi napad dolazi kroz novi međunarodni sporazum o pandemiji sa SZO.
Počevši od prve strategije preuzimanja, dok ovo čitate, zemlje širom sveta su u procesu glasanja o amandmanima na IHR.⁸ Do 28. maja 2022. Svetska zdravstvena skupština će završiti svoje glasanje o ovim amandmanima i, ako budu usvojeni, oni će biti uvedeni u međunarodno pravo u novembru 2022.
IHR, usvojen 2005. godine, je ono što ovlašćuje SZO da proglasi vanrednu situaciju za javno zdravlje od međunarodnog značaja (PHEIC).⁹ Ovo je posebna pravna kategorija koja dozvoljava SZO da pokrene određene ugovore i procedure, uključujući ugovore o lekovima i vakcinama. Iako IHR već daje SZO izuzetnu moć nad globalnom zdravstvenom politikom, prema sadašnjim pravilima, države članice moraju da pristanu na preporuke SZO.
MARIO ZNA i BRANIMIR NESTOROVIĆ- Sve će se UBRZO PROMENITI- Budite spremni na KRAH DUBOKE DRŽAVE
Ovo je jedna ključna karakteristika koja je za reviziju. Prema novim amandmanima, SZO bi mogla da proglasi PHEIC u državi članici zbog prigovora te države. Amandmani takođe uključuju ustupanje kontrole regionalnim direktorima SZO koji su ovlašćeni da proglase vanredno stanje od regionalnog značaja za javno zdravlje (PHERC).
Ukratko, izmene IHR-a uspostavljaju „globalističku arhitekturu svetskog zdravstvenog nadzora, izveštavanja i upravljanja“, upozorava dr Robert Meloun,¹⁰ a mi, javnost, nemamo pravo glasa po tom pitanju.
Nemamo zvaničan način da damo povratne informacije Svetskoj zdravstvenoj skupštini, iako će amandmani dati SZO moć bez presedana da ograniči naša prava i slobode u ime biološke bezbednosti. Ne postoji čak ni javno dostupna lista ko su delegati ili ko će glasati o amandmanima.
Rezime predloženih amandmana na IHR
Meloun je nedavno dao rezime predloženih promena IHR-a.¹¹ Sve u svemu, SZO želi da izmeni 13 različitih članova IHR-a (članovi 5, 6, 9, 10, 11, 12, 13, 15, 18, 48, 49, 53 i 59), čiji je krajnji rezultat sledeći:¹²
1. „Pojačani nadzor — Prema članu 5, SZO će razviti kriterijume za rano upozoravanje koji će joj omogućiti da uspostavi procenu rizika za državu članicu, što znači da može da koristi tip modeliranja, simulacije i predviđanja koji su npr preuveličali rizik od COVID-19 pre više od dve godine. Kada SZO napravi svoju procenu, ona će je saopštiti međuvladinim organizacijama i drugim državama članicama.
2. Rok od 48 sati — Prema članovima 6, 10, 11 i 13, država članica ima rok od 48 sati da odgovori na procenu rizika SZO i prihvati ili odbije pomoć na licu mesta. Međutim, u praksi, ovaj vremenski okvir se može svesti na sate, primoravajući državu da se povinuje ili se suoči sa međunarodnim neodobravanjem koju predvode SZO i potencijalno neprijateljske države članice.
3. Tajni izvori — U skladu sa članom 9, SZO se može osloniti na neotkrivene izvore za informacije koje bi je navele da proglasi vanrednu situaciju za javno zdravlje. Ti izvori bi mogli da uključuju Big Pharma-u, finansijere SZO kao što su Gejts fondacija i Gejtsova alijansa GAVI koju je osnovao i finansirao, kao i druge koji žele da monopolizuju vlast.
4. Oslabljeni suverenitet — Prema članu 12, kada SZO dobije neotkrivene informacije u vezi sa navodnom pretnjom po javno zdravlje u državi članici, generalni direktor može (ne mora) da se konsultuje sa Komitetom za hitne slučajeve SZO i državom članicom. Međutim, on/ona može jednostrano proglasiti potencijalnu ili stvarnu vanrednu situaciju za javno zdravlje od međunarodnog značaja.
Ovlašćenje generalnog direktora zamenjuje nacionalnu suverenu vlast. Ovo se kasnije može iskoristiti za sprovođenje sankcija prema nacijama.
Kada Svetska zdravstvena skupština usvoji amandmane, nacije će imati samo ograničeno vreme – šest meseci – da ih odbace. To bi nas dovelo u novembar 2022. Svaka nacija koja nije zvanično odbacila amandmane tada će biti zakonski vezana za njih, a svaki pokušaj da se odbiju nakon šestomesečnog grejs perioda biće ništav i nevažeći.
Napad br. 2: Sporazum SZO o pandemiji
Drugi pokušaj da se stekne globalna kontrola je putem međunarodnog sporazuma o pandemiji sa SZO. Međuvladino pregovaračko telo (INB) osnovano je kao pododeljenje Svetske zdravstvene skupštine u decembru 2021,¹³ u cilju izrade nacrta i pregovora o ovom novom sporazumu o pandemiji.
Ukratko, SZO želi da svoje vođstvo pandemije učini trajnim. Zatim može proširiti svoju moć na zdravstvene sisteme svake nacije i na kraju implementirati univerzalni ili „socijalistički“ zdravstveni sistem kao deo Velikog resetovanja.
Iako se trenutno ne razgovara o univerzalnom sistemu zdravstvene zaštite zasnovanom na SZO, postoje svi razlozi za sumnju da je to deo plana. Generalni direktor SZO Tedros Adhanom Gebrejesus je ranije izjavio da je njegov „centralni prioritet“ kao generalnog direktora da podstakne svet ka donošenju univerzalne zdravstvene zaštite.¹⁴
I, s obzirom na to da je SZO promenila svoju definiciju „pandemije“ u „svetsku epidemiju bolesti“,¹⁵ bez originalne specifičnosti teške bolesti koja uzrokuje visok morbiditet,¹⁶ʼ¹⁷ skoro sve bi se moglo učiniti da odgovara kriterijumu pandemije.
Problem sa ovim sporazumom je što on jednostavno ne može da funkcioniše. Cela premisa iza ovog sporazuma o pandemiji je da „zajednička pretnja zahteva zajednički odgovor“. Ali data pretnja skoro nikada nije podjednako podeljena među regionima.
Uzmimo za primer COVID-19. Ne samo da rizik od COVID-a nije isti za ljude u Njujorku i zaleđu Australije, nije čak ni isti za sve ljude u tim oblastima, jer COVID u velikoj meri zavisi od starosti i osnovnih zdravstvenih stanja.
SZO insistira na tome da je lek isti za sve svuda, ali rizici se veoma razlikuju od nacije do nacije, od regiona do regiona, od osobe do osobe. Oni nameravaju da eliminišu individualizovanu medicinu i obezbede opšte odluke o tome kako se datom pretnjom treba baviti, a to može rezultirati samo bespotrebnom patnjom — da ne pominjemo gubitak individualne slobode.
Da li ste spremni da prepustite sva ovlašćenja grupi koju vodi Gejts?
Za kraj, Gejtsov GERM tim bi bio onaj sa ovlašćenjem da proglasi pandemiju i koordiniše globalni odgovor.¹⁸ Da li ste spremni da prepustite svu vlast nad svojim životom, zdravljem i sredstvima za život onima poput Gejtsa? Nadam se da ne.
U video snimku iznad, Del Bigtree sa „The Highwire“ pruža potresne primere gde Gejts sada priznaje ono što „The Highwire“, ja i mnogi drugi govorimo od najranijih dana pandemije COVID-a, i zbog toga bivamo cenzurisani i deplatformisani.
Gejts je dve godine iza svih ostalih, ali uprkos njegovoj očiglednoj nesposobnosti da protumači lako dostupne podatke, sada želi moć da diktira zdravstvena pravila celom svetu. Ne smemo dozvoliti da se to desi.
Pridružite se globalnoj kampanji #StopTheWHO
Biće potreban globalni odgovor kako bi se sprečila ova dva preuzimanja moći, počevši od amandmana na IHR o kojima glasa Svetska zdravstvena skupština. U tom cilju, Svetski savet za zdravlje je pokrenuo globalnu kampanju #StopTheWHO. Evo kako možete da se uključite: ¹⁹
- Govori — Podižite svest na terenu i na mreži. Koristite članke, postere, video zapise
- Aktivirajte se — Kampanja putem skupova, političke mobilizacije, pravnih obaveštenja i slučajeva i sličnih kampanja
- Sarađujte sa koalicijama za slobodu zdravlja kao što je Svetski savet za zdravlje
- Istražite alate aktivista kao što su: www.dontyoudare.info i stopthewho.com
- Treba angažovati globalno rukovodstvo da zauzme jedinstven stav protiv IHR-a SZO-a
- Obavestite delegate zemalja Svetske zdravstvene skupštine da se protive amandmanima IHR
- Aktivirajte narodne parlamente, zakonodavna tela ili referendume da se suprotstave preuzimanju vlasti od strane SZO
Izvori i reference
1 Corbett Report Episode 418, May 10, 2022
2, 4 Brownstone Institute May 3, 2022
3 The Counter Signal May 2, 2022
5 Corey’s Digs April 27, 2022
6 USRTK March 17, 2022
7 Health Policy Watch February 23, 2022
8, 9 CDC International Health Regulations
10, 11, 12, 19 RW Malone Substack May 17, 2022
13 WHO Proposed Method of Work February 21, 2022
14 National Review June 14, 2017
15 Wayback Machine, WHO Pandemic Preparedness captured September 2, 2009 (PDF)
16 The BMJ 2010;340:c2912
17 Wayback Machine, WHO Pandemic Preparedness captured May 1, 2009 (PDF)
18 The Lancet May 14, 2022; 399(10338): 1853