Dizni prati dominaciju Metaverzuma
Bob Čapek neće govoriti o tome da li dolazi nastavak Encanto-a ili ne, ali generalni direktor Diznija jasno stavlja do znanja da ima neke veoma velike planove za kompaniju dok se kreće ka svojoj 100. godišnjici 2023.
„Mi to zovemo pripovedanjem priča sledeće generacije“, rekao je Čapek iza pozornice na sajmu D23 Ekspo u Anahajmu u subotu o onome što je sam nazvao Diznijevom metaverzumnom budućnošću ranije ove godine. „Skloni smo da ne koristimo reč M prečesto, jer ima dosta toga na njoj“, dodaje entuzijastični izvršni direktor samo nekoliko minuta nakon što su se na skupu završile velike prezentacije Lucasfilma i Marvela.
MARIO ZNA i Dr BORISLAV ANTONIJEVIĆ- VLAST i organizatori PRAJDA će poludeti zbog ovog videa
„Ali da, Disney+ neće biti samo platforma za filmske usluge, već će postati platforma iskustvenog načina života. Platforma za celu kompaniju koja otelotvoruje i fizičke stvari koje biste mogli da doživite u tematskom parku, ali i digitalna iskustva koja možete dobiti putem medija”.
Dok se priča o Diznijevom sledećem koraku već nekoliko meseci odvija u etru (a bivši SVP za potrošačka iskustva i platforme Majk Vajt je promovisan da vodi inicijativu), Čapek je uglavnom ćutao javno o pravom obimu i razmerama sledećeg velikog poteza kompanije do sada.
Više od 30 meseci nakon što je imenovan za generalnog direktora, Čapek je preživeo napade i skoro praznu kasu pandemije, neke teške odluke, neke, najblaže rečeno, remetilačke odluke i više od jednog političkog suđenja. Pošto je potpisao novi ugovor u junu, on sada nadgleda zalihu, rastuću posećenost tematskih parkova, veću bazu pretplatnika za strimovanje od očekivane, punu distribuciju sadržaja i mnogo novca pri ruci.
Šef delegacije EU u Srbiji: Razočaran sam zbog otkazivanja Prajda u Beogradu
Oslanjajući se na Diznijevu veliku proslavu sledeće godine, Čapek je danas izneo gde želi da vidi kompaniju u narednoj deceniji. U razgovoru sa Deadline-om, dugogodišnji zaposlenik House of Mouse-a takođe je izneo neke od svojih karata kada je u pitanju značaj ESPN-a i sporta za Diznijevu imperiju, budućnost Hulua i sledeći veliki izazov za industriju zabave.
DEADLINE: D23 je početak Diznijeve 100. godišnjice, činjenica o kojoj ste juče jasno bili oduševljeni na sceni. Dakle, šta to sada znači za vas kao generalnog direktora?
ČAPEK: Pre svega, raditi u kompaniji Volt Dizni je privilegija u bilo kom svojstvu, ali biti ovde 30 godina i dobiti priliku da vodim ovu kompaniju je neverovatno životno iskustvo za mene.
DEADLINE: Stvarno?
ČAPEK: Da. Ponekad i dalje moram da se zapitam, da li ja zaista ovde radim ovo? Ali onda dodajete treću dimenziju, a to je da ovo radite u trenutku kada kompanija puni 100 godina. I ja stalno govorim svom osoblju: Da li svi shvatamo da se nalazimo u, po našem mišljenju, najvećoj kompaniji na svetu u vreme kada ćemo moći da proslavimo 100. godišnjicu?
To je poravnanje zvezda, i osećam se kao da sam najsrećnija osoba na Zemlji što mogu da budem ovde. Ali to je takođe ogromna odgovornost jer ovo vidim kao našu priliku da unapredimo kompaniju da proslavimo ono što je ovu kompaniju učinilo onim što jeste i nasleđe svega toga. Mi cenimo prošlost, ali takođe znamo da ne želimo da postanemo dinosaurusi.
DEADLINE: Kada ste govorili na ceremoniji Legende u petak, rekli ste malo više od onoga što je izgledalo kao ozbiljna sledeća faza za kompaniju Volt Dizni. Rekli ste da će Disney+ i neke druge vaše platforme biti stvari interaktivne. Ova ideja je tu već neko vreme – čak ste doveli i Majka Vajta da biste to olakšali – ali da li je metaverzum budućnost Diznija?
ČAPEK: (smeh) Mi to zovemo pripovedanje priče sledeće generacije. Obično ne koristimo reč M prečesto, jer ima mnogo toga na njoj. Ali da, Disney+ neće biti samo platforma za filmske usluge, već će postati platforma za iskustveni način života. Platforma za celu kompaniju koja otelotvoruje i fizičke stvari koje možete da doživite u tematskom parku, ali i digitalna iskustva koja možete dobiti putem medija.