Diznijevi zabavni parkovi prazni – LGBTQ propaganda im se obila o glavu
Putovanje u svet Volta Diznija ili Diznilend sa celom porodicom je preskupo. Bivši i sadašnji izvršni direktor kompanije Volt Dizni, Bob Iger, nedavno je priznao probleme pristupačnosti na konferenciji za investitore. A direktne posledice podizanja cena, plus „probuđene“ reakcije(LGBTQ propaganda), možda su dovele do jednog od najlošijih perioda u Volt Dizni Svetu u Orlandu 4. jula u poslednjih deset godina.
Volstrit žurnal je citirao nove podatke kompanije Touring Plans, koja prati vreme čekanja u tematskim parkovima, koja je izvestila da Dizni svet i Diznilend u Kaliforniji imaju znatno kraće vreme čekanja da se ukrcaju na vožnju tokom vikenda Dana nezavisnosti.
Prema planovima obilaska, Diznijev tematski park Hollywood Studios u centralnoj Floridi doživeo je treći najlošiji dan u prošloj godini. Prosečno vreme čekanja u parku Magic Kingdom bilo je oko 27 minuta, što je manje u odnosu na 31 minut u 2022. i 47 minuta u 2019.
„To je nešto što niko ne bi predvideo – prosto nedokučivo“, rekao je Len Testa, analitičar podataka Touring Plans-a.
Diznijevi rukovodioci upozorili su na očekivanu slabiju zaradu od segmenta parkova u SAD. Pre nekoliko dana, KeyBanc Capital Markets je snizio ocenu kompanije Dizni zbog straha od zastoja u rastu zbog slabije posećenosti njegovih tematskih parkova i manje gledanosti striminga.
Diznijeva tržišna kapitalizacija je prepolovljena od dostizanja 335 milijardi dolara u martu 2021.
Da bi podstakao potražnju, Volstrit žurnal je primetio: „Odmaralište u oblasti Orlanda čak nudi hotelske popuste oko Božića, što je tipično vrhunac sezone“.
Drastičan pad broja posetilaca u američkim parkovima dolazi pošto je kompanija povećala cene i eliminisala besplatne pogodnosti.
HIT! U Nemačkoj oboren rekord seče šuma zbog energetske krize a državu vode ZELENIhttps://t.co/2dpjIzWmCe
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) July 11, 2023
Stephanie Oprea, viši planer iz Atlante i direktor marketinga za Pixie Travel, agenciju fokusiranu na Diznijeve odmore, rekla je da su rastući troškovi parka naveli neke porodice na odmor negde drugde.
„Ljudi su možda pomalo umorni zbog povećanja cena na osnovu ekonomije u ovom trenutku“, rekao je Oprea, dodajući da su klijenti napustili Diznijeve parkove radi krstarenja ili odmora na plaži zbog visokih cena.
Izvršni direktor Iger je nedavno rekao investitorima na konferenciji o tehnologiji, medijima i telekomunikacijama Morgan Stanley da je povećanje cena u zabavnim parkovima postalo previše agresivno.
U međuvremenu, hotel na temu Ratova zvezda u Walt Disney World-u bi trebalo da se zatvori u narednim mesecima zbog slabe potražnje. Dva gosta mogu očekivati da će platiti 4.800 dolara za paket od dve noći u hotelu. Dodajte decu i cene su apsurdne.
Pad potražnje za tematskim parkovima mogao bi biti posledica kombinacije krize pristupačnosti i reakcije izazvane Diznijevim političkim planom promocije LGBTQ.