У западној Немачкој, 43-годишњи мушкарац и двоје деветогодишње деце изгубили су живот у трагичној несрећи када је електрични аутомобил излетео са пута и запалио се.
Полиција је саопштила да је електрични аутомобил макре Тесла покушао да заобиђе друго возило у Вилигсту, када је ударио у дрво и затим се запалио.
🇺🇸🇩🇪 Антифа oд терористичке организације у САД до државног финансирања у Немачкојhttps://t.co/DWCyZndBbk
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) September 19, 2025
„Трагично, возило је плануло, а три особе унутар њега изгореле су до смрти. Међу њима су били двоје деце и одрасла особа“, рекао је Бернд Пентроп, портпарол полиције округа Уна, за Ruhr News.
Локални становник је очајнички покушавао да отвори врата користећи повлачење ручица на аутомобилу, али није успео, према извештајима немачких медија. Једно дете је успело да побегне и хеликоптером је превезено у болницу.
Проблем са електронским ручицама врата Тесле је раније забележен — оне могу да престану да функционишу када се искључи струја. Немачко аутомобилско удружење наводи да је ручно отварање могуће само изнутра, што знатно отежава интервенцију спасиоцима.
Полицијска специјализована јединица Северне Рајне-Вестфалије спровешће комплетну анализу како би утврдила узроке трагедије. „Наш циљ је да у потпуности реконструишемо ток догађаја и јасно утврдимо узрок“, саопштено је из полиције.
Ручице на Тесли недавно су привукле пажњу јавности након извештаја о несрећама у којима су путници били заробљени у електричном возилу, а спасиоци нису могли да их ослободе. Макс Волш, ван дужности пожарникар из Вирџиније, присетио се случаја када је морао да разбие прозор да би спасио возача из упаљене Тесле.
До тренутка када је успео да стигне до супруге возача, она је задобила трајне повреде плућа услед дима и озбиљне опекотине лица. Волш је рекао да би, када би могао да отвори врата, „обоје извезао пре него што би ватрогасци стигли“.
Након ових извештаја, Национална управа за безбедност саобраћаја САД (NHTSA) покренула је истрагу о електронским ручицама које могу постати неисправне. Администрација наводи да врата могу бити ручно отворена изнутра, али да упутства у приручнику могу бити компликована и да власници нису увек упознати са њима.
Франц фон Холцхаузен, директор дизајна Тесле, саопштио је за Bloomberg да компанија разматра редизајн ручица након извештаја о несрећама.
Нулта Тачка/Медији