Sve vesti Svet

FRKA! Fauči se sprema za istragu- Tvrdi da zatvaranja nikoga nisu oštetila (VIDEO)

FRKA! Fauči se sprema za istragu- Tvrdi da zatvaranja nikoga nisu oštetila (VIDEO)

Pored tvrdnje da nema šta da krije i da nije odgovoran za zatvaranje bilo čega, Entoni Fauči je u četvrtak tvrdio da zatvaranja zbog COVID-a nisu „nepopravljivo oštetila nikoga“.

Fauči je to komentarisao u intervjuu sa voditeljem FOKS News-a Nilom Cavutom, koji je pitao „da li žalite što je otišlo predaleko, bez obzira na vaše prvobitne namere… posebno za decu koja nisu mogla da idu u školu, osim onlajn, da su zauvek oštećena?”

U svom odgovoru, Fauči je čak sugerisao da je pokušao da vrati decu u škole, rekavši: „Ne mislim da je to zauvek ikoga nepopravljivo oštetilo.

Takođe sam bio jedan od ljudi koji su rekli da moramo da učinimo sve što možemo da vratimo decu u školu.”

Fauči se očigledno sprema za neizbežnu istragu koja mu dolazi.

Faučijeve tvrdnje da deca nisu oštećena su u suprotnosti sa brdom studija i dokaza koji naglašavaju kako su zaključavanje i posebno maskiranje imali ogromne štetne uticaje.

Studija u Britaniji pokazala je da mnoga deca koja polaze u osnovnu školu imaju ozbiljno nerazvijene verbalne veštine, pri čemu mnoga ne mogu da izgovore ni svoje ime.

Prema logopedima, nošenje maski je izazvalo povećanje od 364% pacijenata.

Druga studija je otkrila kako su srednja ocena koeficijenta inteligencije male dece rođene tokom pandemije pala za čak 22 poena, dok su verbalne, motoričke i kognitivne performanse stradale kao posledica zatvaranja.

Studija objavljena u časopisu Royal Societi Open Science otkrila je da su blokade u Velikoj Britaniji uzrokovale da oko 60.000 dece pati od kliničke depresije.

Brojke pokazuju da je 400.000 britanske dece prošle godine upućeno specijalistima za mentalno zdravlje zbog stvari kao što su poremećaji u ishrani i samopovređivanje.

Stručnjaci za obrazovanje tvrde da je prisiljavanje školaraca da nose maske za lice izazvalo dugotrajnu psihološku traumu.

Izveštaj Ofsted-a je takođe upozorio na ozbiljna kašnjenja u učenju uzrokovana ograničenjima zaključavanja.

„Deca koja imaju dve godine biće okružena odraslima koji nose maske ceo život i zbog toga neće moći da redovno vide pokrete usana ili oblik usta“, navodi se u izveštaju .

Druga studija iz Nemačke koja je otkrila da je sposobnost čitanja dece naglo opala u poređenju sa vremenima pre COVID-a zahvaljujući politici zatvaranja koja je dovela do zatvaranja škola.

Studija renomiranog Univerziteta Džons Hopkins ranije ove godine zaključila je da su globalna zatvaranja imala mnogo štetniji uticaj na društvo nego što su donela bilo kakvu korist, a istraživači pozivaju da su „neosnovana i da ih treba odbaciti kao politiku borbe protiv pandemija.”

NultaTačka