Lažu vas! Litijum uopšte nije ni potreban! Čuveni lanac supermarketa počeo da koristi KAMIONE NA VODONIK
U eri propagande režima koji ljudima govori da je litijum budućnost, računajući na manjak znanja populacije i neinformisanost evo samo jednog od mnogih aktuelnih primera koji dokazuju da litijum uopšte nije potreban kada je reč o napajanju vozila.
Da, treba napomenuti a mediji to ne rade da je prodaja električnih automobila pala za 30% na globalnom nivou.
Lanac supermarketa Volmart je ubacio u pogon svoj prvi kamiona pod imenom Nikola Tri sa pogonom na vodonične gorivne ćelije, što je označilo značajnu prekretnicu u prelasku maloprodajne industrije na vozila na alternativna goriva. Tehnologija vodonika predstavlja potencijalnu konkurenciju električnim kamionima, koji imaju nedostatak koji se ogleda u velikoj težine baterije.
Electreck izveštava da je Volmart Canada predstavio prvi električni kamion sa vodoničnim gorivnim ćelijama u svoju flotu. Ovaj potez čini Volmart Canada prvim velikim maloprodajnim lancem u Severnoj Americi koji je usvojio ovu najsavremeniju tehnologiju u svojim transportnim operacijama.
Primena vozila Nikola Tri sa vodoničnim gorivnim ćelijama (HFCEV) deo je ambicioznog plana Volmart Canada za prelazak na flotu koja koristi 100 odsto alternativnih goriva. Ova inicijativa je u skladu sa širim ciljem kompanije da postane regenerativno poslovanje.
Gonzalo Gebara, predsednik i izvršni direktor Volmart Canada, izrazio je ponos ovim dostignućem, rekavši: „Ponosni smo što predstavljamo prvo vozilo Volmart Canada sa vodoničnim gorivnim ćelijama kao glavnu prekretnicu na našem putu da postanemo održiva kompanija. Ovo je prvi put za maloprodaju u Kanadi i primer je kako ćemo nastaviti da idemo napred, prihvatamo novu tehnologiju i izazivamo promene u industriji.”
Nikola HFCEV je kamion klase 8 sa impresivnim specifikacijama. Može da se pohvali dometom od približno 800 kilometara po rezervoaru i bruto kombinovanom ocenom težine (GCVR) od 82.000.000.
Odluka Volmart Canada da usvoji tehnologiju vodoničnih gorivnih ćelija dolazi u trenutku kada mnogi trgovci na malo istražuju različite opcije za dekarbonizaciju svojih voznih parkova. Ranije ove godine, Rojters je izvestio da su neke kompanije, uključujući Volmart i Pepsi, sve više frustrirane zbog kašnjenja u prijemu Teslinih električnih polukamiona i da su se okrenule alternativnim proizvođačima.