Na transrodnoj izložbi u Londonu prikazane amputirane grudi
Izložba u Londonu koja tvrdi da slavi „kult lepote“ prikazuje amputirane grudi transrodnog kustosa u teglama sa formaldehidom.
Sačekajte, budite strpljivi, nemojte žuriti odjednom, uskoro ćemo vam reći gde da nabavite karte.
Telegraf izveštava da kolekcija Wellcome u Londonu opisuje sadržaj izložbe kao „izvan binarnih zapisa lepog ili ružnog“.
Odeljak „transness“ izložbe sadrži upozorenja o pokretaču koja obaveštavaju posetioce da očekuju „golotinju, slike operacije i ljudskog tkiva“.
Beztelesne grudi pripadaju jednoj E-J Scott koja u poruci ispod natpisa tegle izjavljuje da će „cis pogled“ na uklonjene žlezde „neizbežno pokušati da sastavi telo i osobu ponovo zajedno“.
Istina, svi vole grudi, ali na ženi je zaista najbolji način da ih vidite.
Svet se ubrzano menja, čeka nas nešto veliko! | Predrag Petković | Mario Zna 271, Uživo
Dalje sugeriše da je ovo pogrešno jer „autonomija tela“ uključuje „modifikaciju tela u radikalnoj potrazi za zadovoljstvom“.
Ako želite da zadovoljite morbidnu radoznalost i detaljnije pogledate odsečene grudi, kliknite ovde. Iskreno, prilično je razočaravajuće.
Skot, koji je takođe osnivač lažnog muzeja nazvanog „Muzej transologije“, dalje tvrdi da samo prikazivanje predmeta koji se tiču transrodnosti dokazuje njegovo istorijsko postojanje, kao i postojanje „transcestora“.
Spojler: zaista nije tako. Ni pre 20 godina niko nije išao okolo i odsecao grudi iz „zadovoljstva“.
Natpis takođe kaže „Mi obezbeđujemo svoje mesto u istoriji, pod sopstvenim uslovima, sopstvenim rečima“, dodajući „Ne samo da zaustavljamo brisanje transcesterije, mi bukvalno spasavamo sebe“.
Opet, ne postoji istorija transrodnosti. To jednostavno nije stvarno, koliko god odvojenih delova tela ukiselili i izložili.
Džordž Kluni kaže da je vreme da se na silu vakciniše svaka nevakcinisana osoba https://t.co/7YiDy718qi
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) April 16, 2024
Drugi deo izložbe tvrdi da je „rasna belina” istorijski definisala standarde lepote, tvrdeći da su „kategorizacije rasne lepote bile oruđe kolonijalnog nasilja”.
Naravno da jesu. Belci su naterali žene da izgledaju poželjno, uvek su belci krivi za najgore stvari, uključujući… žene koje izgledaju lepo. Kakva grozna stvar.
Ovo je još jedan primer neprestanog nezadovoljstva koji ima stalnu potrebu da svoj bizarni narcizam ubrizgava u umetnost, kulturu, istoriju i obrazovanje u očajnički uzaludnoj potrazi da se ljudska civilizacija oblikuje prema njihovim dementnim ideologijama.
Dok na veb stranici izložbe stoji „Pozivamo vas da preispitate utvrđene norme i razmislite o inkluzivnijim definicijama lepote“, žene koje su zaista posetile izložbu primetile su da su otišle sa osećanjem kao da im je upravo rečeno šta treba da misle.
U diskusiji na roditeljskom forumu Mumsnet, jedna žena je napisala „Znala sam da će to biti pitanje preispitivanja istorijskih zapadnih ideala lepote. Pošteno. Ono što nisam očekivala je koliko će to biti neskriveno ideološki.“
Žena je dalje primetila: „Kolekcija Wellcome je muzej nauke. Izložba ni u jednom trenutku ne dovodi u pitanje narative koji su u osnovi rodne ideologije, niti spominje da su ljudi seksualno dimorfna vrsta. Niti to zaista ispituje zašto su Zapad i druge kulture došli sa istorijskim vizijama lepote koje su imali.”
Ona je dodala da je prikaz bio dogmatičan u naraciji ideje da „spasenje leži u queri binarnosti“, dodajući „To je bilo kao stvaranje mitova i propaganda“.
Drugi ispitanik je primetio „Još jače naglašavanje trans… Ni oni nisu morali da prave izložbu o zapadu – to im je samo omogućilo da izbace gluposti da opravdaju pozicioniranje „tranzicije“. Neverovatno kolonijalistički, verovatno, da se fokusira na [njihovu izmišljenu verziju] Zapadnih ideja o lepoti i kako to postići, a ne na globalni pogled, posebno tamo gde postoje oštri kontrasti koje treba napraviti…”
Druga žena je napisala: „Otišla sam na ovo pre Božića, ne namerno, već zato što sam se setila da sam uživala u naučnim izložbama pre nekoliko godina. Iako me donekle nije iznenadilo nekritičko predstavljanje trans, nebinarnosti itd. Bila sam zapanjena onim što je pisalo na pločicama pored eksponata tokom cele izložbe. Tamo gde je trebalo da postoji opis predmeta ili umetničkog dela sa istorijskim i kulturnim kontekstom, postojale su subjektivne moralizirajuće izjave koje su vam u osnovi diktirale šta da mislite.“
Drugi ispitanik je izjavio „To je antiprosvetiteljstvo. Znanje i stručnost su izvučeni iz svega u korist izopačenog bajkovitog narativa Budi veran sebi i sledi svoj san. Oni takođe mogu da okače znak Živi, smej se, ljubav okačena na zidi i neka završe sa tim.
Prvobitna komentatorka je rekla da se osećala toliko uznemireno nakon što je napustila postavku da je odmah otišla na odgovarajuću muzejsku izložbu, napominjući: „Posle sam otišla u Leighton House Museum, dom viktorijanskog umetnika Frederika Lejtona, u Holland Parku. Pun je dekorativnih umetnosti iz celog sveta, uključujući zapanjujuće islamske pločice i alegorijske slike i crteže u ulju. Bilo je to sve čime bi se kustosi izložbe u Wellcomeu zgrozili. Ali bilo je divno.”