„Nedostatak pilota širom sveta“: Hiljade vakcinisanih pilota umrlo je od 2021. i nikome nije dozvoljeno da pita zašto
Broj vakcinisanih pilota avio-kompanija koji su ‘iznenada i neočekivano’ umrli od 2021. je zapanjujući.
Nedavno su se pojavile priče o pilotima avio-kompanija koji pate od srčanih problema ubrzo nakon što su primili mRNA vakcinu. Mnogi od njih su sada mrtvi.
Etički mediji bi isticali ove smrti na naslovnim stranama, pokušavajući da istraže šta se tačno dešava. Sada živimo u sasvim drugačijem svetu.
Prema novoj studiji, broj mladih, zdravih pilota koji su umrli iznenada je porastao 2021.
Smrtni slučajevi otkriveni su u analizi objavljenih čitulja Udruženja avio-pilota (ALPA).
Prema studiji, došlo je do uznemirujuće oštrog porasta iznenadnih smrti mlađih pilota 2021.
ALPA je organizacija koja predstavlja preko 67.000 pilota u 39 američkih i kanadskih avio-kompanija.
ALPA izdaje mesečni časopis Airline Pilot Magazine.
U svakom izdanju svog časopisa, ALPA uključuje listu pilota koji su umrli u odeljku pod nazivom „In Memoriam“.
Slaynews.com izveštava: Lista je sastavljena od informacija koje su dali članovi porodice, kao i kada je Udruženje dobilo informacije.
👉 Zapad mora biti spreman na poraz Kijeva poručuje predsednik Češke https://t.co/RpF0Xrbpd1
— Nulta Tačka (@ProdukcijaNT) May 8, 2023
To nije potpuna ili blagovremena lista članova ALPA koji su preminuli u bilo kom mesecu, ali daje dobar pokazatelj kako i kada su piloti umrli.
Ono što je značajno u podacima je da otkrivaju zapanjujućih 40 posto porasta incidencije mlađih pilota koji iznenada umiru pre normalne starosne dobi za penzionisanje od 65 godina.
Ovo povećanje se dogodilo 2021. godine – iste godine kada su piloti bili obavezni da prime Covid vakcine.
Takozvani „proverivači činjenica“ pokušavaju da ospore broj umrlih prikazanih u podacima tvrdeći da to uključuje odložene čitulje.
Lažne tvrdnje o eksponencijalnom porastu smrtnih slučajeva pilota potiču iz načina na koji su smrtni slučajevi prijavljeni u časopisu ALPA.
Oni nisu kumulativni i značajno kasne, delom i zbog toga što časopis izlazi mesečno.
Reč je o smrti pilota koje su porodice preminulih odlučile da objave u čast svojih preminulih.
Na primer, u izdanju za april 2023. godine, prijavljena je jedna smrt koja se dogodila u maju 2019. i jedna prijavljena koja se dogodila u septembru 2021.
Osam je prijavljeno za 2022. i desetine do marta 2023.
„Proverivači činjenica“ koriste takve primere da tvrde da su izveštaji o smrti pilota „lažni“.
Međutim, moguće je filtrirati podatke da bi se prikazali samo smrti koje su se dogodile tokom određenog vremenskog perioda.
Doduše, smrtni slučajevi prijavljeni u časopisu ALPA su mali deo onoga što se dešava u celoj industriji.
Časopis će izvestiti samo o smrti pilota koji su pripadali sindikatu ALPA.
Postoje neke velike avio-kompanije čiji piloti ne pripadaju ALPA-i, uključujući američku i jugozapadnu.
Međutim, dr Kevin Stilvagon, bivši kiropraktičar i penzionisani kapetan avio-kompanije, sproveo je studiju na osnovu dostupnih podataka i izvestio o alarmantnim rezultatima.
Ekstrapolirani podaci pokazuju porast smrtnih slučajeva mlađih pilota počevši od 2021:
Podaci takođe pokazuju da se prosečna starost smrtnih slučajeva pilota vremenom smanjuje.
Zabrinjavajuće je da očekivani životni vek pilota naglo opada i ove godine:
Prema Stillvagon-u, postalo je još očiglednije da se šansa za neočekivanu smrt značajno povećava sa dopunskim injekcijama.
Naučnicima je trebalo oko dve godine da otkriju ove nepredviđene fiziološke mehanizme koji objašnjavaju šta su očekivali da će se desiti pre nego što su mRNA covid-19 „vakcine“ predstavljene milijardama ljudi i hiljadama pilota.
Dve godine je trebalo da bude minimalno vreme posvećeno ispitivanjima bezbednosti i efikasnosti koja su trajala samo nekoliko meseci.
U vreme kada su ove injekcije bile obavezne i nametnute pilotima avio-kompanija, bile su, i još uvek su, eksperimentalne.
Smernice Federalne uprave za vazduhoplovstvo (FAA) zabranjuju upotrebu eksperimentalnih lekova kod pilota.
Čak i nakon što je lek odobren od strane Uprave za hranu i lekove (FDA), smernice ne dozvoljavaju pilotima da koriste lek dok ne prođe puna godina.
Ovo omogućava vreme da se identifikuju sve neželjene reakcije u opštoj populaciji koje mogu uticati na bezbednost leta.
Kako je izveštavao Slej njuz, ima sve više izveštaja o pilotima koji su iznenada umirali ili pretrpeli opasne medicinske hitne slučajeve.
Tokom jednog zastrašujućeg incidenta, pilot aviokompanije se srušio na komande svog aviona i iznenada preminuo ubrzo nakon poletanja sa međunarodnog aerodroma O’Hare u Čikagu u novembru.
Kapetan Patrik Ford iz američkog Eagle Embraer 175 se onesvestio na komandi i umro usred leta.
Avion je poleteo sa piste i bio na putu za Kolumbus u Ohaju kada se kapetan Ford srušio.
Kopilot je bio prinuđen da preuzme kontrolu i vrati avion da sleti u Čikago.
Tokom odvojenog incidenta u martu, putnički avion Junajted erlajnsa bio je prinuđen da prinudno sleti u Hjuston u Teksasu nakon što je pilot iznenada postao „onesposobljen“ dok je patio od „bolova u grudima“.
Prema UAL fajlu, „Kapetan levog sedišta je imao bolove u grudima. Nisam mogao da ga izvučem sa sedišta. Desno sedište [kopilot] je sleteo”.
Ova vest dolazi nakon izveštaja da je pilot British Airvais-a iznenada pao mrtav neposredno pre nego što je trebalo da leti putničkim avionom sa 200 putnika.
Kako je izvestio Slej njuz, pilot, kojeg aviokompanija nije identifikovala, poginuo je u hotelu u Egiptu nakon što se neočekivano srušio.
Bio je na putu ka aerodromu u Kairu da odleti avionom British Airvaisa (BA) nazad na Hitrou u Velikoj Britaniji.
Letačka posada pružila je prvu pomoć svom kolegi u foajeu hotela u Kairu nakon što je doživeo srčani udar.
Izvršili su CPR dok su očajnički pokušavali da mu spasu život, ali nisu uspeli.
Avion, koji je bio spreman da poleti za aerodrom Hitrou, kasnio je zbog tragedije.
Međutim, putnici u avionu bili su nesvesni činjenice da je njihov pilot upravo pao mrtav.
U jednom incidentu u februaru, pilot American Airlinesa je doživeo masivni srčani udar samo šest minuta nakon što je spustio putnički avion sa skoro 200 putnika.
Kapetan Bob Snou je preživeo srčani udar, ali sada govori kako bi podigao uzbunu o bezbednosti pilota.
Snou je kritikovao Bajdenovu administraciju i Federalnu upravu za vazduhoplovstvo (FAA) zbog toga što su pilotima naložili vakcinaciju protiv Covid-a, što on kaže da je krivac za njegovo zatajenje srca.
Nulta Tačka/SlayNews