NEKADA JE BILA SAMO JEDNA! NEVAKCINISANE AMERIKANCE DANAS VRBUJU SA DVE BESPLATNE KROFNE
Krispy Kreme nevakcinisanim Amerikancima: „Dobro, ali šta je sa dve besplatne krofne?“
U svojim početnim nastojanjima da podstakne Amerikance na vakcinaciju, Krispy Kreme je u Martu najavila da bilo ko, bilo ko! Sa važećom potvrdom o primljenoj vakcini protiv COVID-19, ima pravo na besplatnu originalnu Original Glazed® krofnu bilo koji dan, svaki dan, do kraja 2021. godine.
Sada je Avgust. Pet meseci je prošlo. Prema poslednjim podacima CDC-a, 39,6 posto Amerikanaca koji ispunjavaju uslove je nevakcinisano.(AUG. 25, 2021)
https://covid.cdc.gov/covid-data-tracker/#vaccinations_vacc-total-admin-rate-total
Čini se da za više od trećine američkog stanovništva jedna besplatna krofna nije bila dovoljna motivacija.
I sada, sa rastom stope infekcije, Krispy Kreme opet pokušava ponovo na jedini način koji zna.
Sledi reklama..
Jedna besplatna krofna nije mogla to da učini? U redu. Krispy Kreme to uzima lično. Pa šta kažete na… dve besplatne krofne?
Počevši od 30. Avgusta, poznatog lanaca krofni „zaslađuje svoju kampanju“ nudeći svakom Amerikancu koji je primio barem jednu dozu vakcine ne jednu, već dve besplatne krofne svaki dan do 5. septembra, Dogovor se tada završava, a promocija se vraća u prvobitni oblik jedne krofne.
„Pa, to je jako lepo“, možda ste pomislili, „ali neću se vakcinisati za dve identične krofne.“ Na sreću, ne morate – krofne u stvari nisu identične. Jedan od njih je Original Glazed, dok je drugi Original Glaziran Donut Heart, za koji su u saopštenju za javnost obećali da je „retkost u inovacijama“.
Inovacija je u tome što je u obliku srca.
I, za razliku od izvorne inicijative, ne postoji paralelna promocija za nevakcinisane.
Nema vakcine. Nema krofni.
Nulta Tačka/GrubStreet