NOVI PLAN GLOBALISTA! U ŠKOLAMA ĆE UČITI DECU KOJE MEDIJE DA PRATE A KOJE NE
Usluga koja postavlja „oznake“ pouzdanosti na medijskim izvorima udružila se sa velikim sindikatom nastavnika.
NewsGuard, kontroverzna usluga koja rangira izvore vesti koje klijenti čitaju na mreži na osnovu toga koliko ih smatra pouzdanim, uskoro će biti besplatno dostupna milionima školaraca u SAD.
Kompanija sa sedištem u Njujorku potpisala je ugovor o licenciranju sa Američkom federacijom nastavnika (AFT), drugim najvećim sindikatom nastavnika u zemlji, čime je usluga postala dostupna članovima i njihovim učenicima, rekli su ove nedelje.
Predsednik AFT-a Rendi Vajngarten nazvao je ovaj dogovor veoma značajnim kada je u pitanju pomoć deci, „posebno našim učenicima osnovnih, srednjih i viših škola, da odvoje činjenice od fikcije“.
Ona je NewsGuard nazvala „svetionikom jasnoće za razotkrivanje mračnih dubina interneta i uzdizanje medija posvećenih istini i poštenju, a ne lažima i izmišljotinama“.
Servis je pokrenut 2018. godine, kada stav da Big Tech treba otvoreno da cenzuriše informacije koje smatra nepoželjnim nije bio tako raširen u SAD kao danas. NewsGuard rangira hiljade izvora vesti sa oznakom boje „ulično svetlo“ i stavlja objašnjenje nalik na etiketu na prehrambenim proizvodima na svaki od njih kako bi objasnio rezultat.
PORODICE KRIŠOM DOSTAVLJAJU IVERMEKTIN VOLJENIM OSOBAMA PO BOLNICAMA KAKO BI IM SPASILI ŽIVOTE
Usluga dolazi u obliku dodatka za pretraživač i košta 2,95 dolara mesečno, osim za korisnike Microsoft Edge-a, pošto ga je Microsoft licencirao da bude ugrađena karakteristika svog pretraživača 2019.
NewsGuard tvrdi da je apolitičan i da primenjuje rigorozan proces prilikom procene integriteta novinskih kuća. Nakon lansiranja, skeptici su, međutim, doveli u pitanje brojnost ljudi povezanih sa vladom SAD u njihovom savetodavnom odboru.
Jedan od njih, Ričard Stengel, koji je služio pod Barakom Obamom kao šef za javne poslove Stejt departmenta, rekao je javno da je državna propaganda u redu i da su joj sve nacije podvrgle svoje građane.
Rangiranje američkih publikacija koje je objavio NewsGuard obično je bezbedno u zelenoj zoni, dok su mediji povezani sa američkim globalnim protivnicima obično označeni crvenom bojom.
Servis su osnovali bivši izdavač The Wall Street Journal-a Louis Crovitz i osnivač kablovske stanice Court TV, Steven Brill. Prošle godine, kompanija je udvostručila svoj prihod nakon što je zaključila niz ugovora o licenciranju i počela da ostvaruje profit, rekli su za CNN Business ranije ovog meseca.
Takođe su se proširili na druge linije poslovanja, kao što je savetovanje oglašivača koji ne žele da naruše reputaciju zbog nenamernog prikazivanja oglasa na problematičnim veb lokacijama. Ali ipak nisu mogli da uđu u unosan posao provere činjenica trećih strana za velike kompanije društvenih mreža poput Tvitera i Fejsbuka, navodi se u izveštaju.