Sve vesti Svet

Novo normalno! Kompanija predstavila digitalne klonove preminulih osoba koje ćaskaju sa ožalošćenima na sopstvenim sahranama

Novo normalno! Kompanija predstavila digitalne klonove preminulih osoba koje ćaskaju sa ožalošćenima na sopstvenim sahranama

Startap kompanija pod nazivom StoryFile predstavila je novi proizvod koji omogućava preminulim ljudima da se obraćaju ožalošćenima na njihovim sahranama putem moći veštačke inteligencije.

Poznata kao industrija ‘digitalnog zagrobnog života’, StoryFile koristi 20 kamera dok postavlja osobi 250 pitanja pre smrti. Ovi podaci se zatim unose u softver koji stvara takozvani digitalni klon te osobe.

Marina Smit, 87-godišnja žena koja je preminula u junu, dobila je priliku da koristi StoryFile. Smitin sin Stiven iz Los Anđelesa je osnivač kompanije i šokirao je prisutne na sahrani stvarajući interaktivnu iluziju o njoj na ekranu tokom parastosa:

„Mama je odgovarala na pitanja ožalošćenih rođaka nakon što su gledali njenu kremaciju“, rekao je Stiven za Telegraf.

„Izuzetno je to što je na njihova pitanja odgovarala sa novim detaljima i iskrenošću“, dodao je on. „Ljudi se osećaju ohrabreno kada snimaju svoje podatke. Ožalošćeni bi mogli da dobiju slobodniju, istinitiju verziju svoje izgubljene voljene osobe“.

FSB: Počinilac ubistva Darije Dugine je državljanka Ukrajine

Ranije ove godine, StoryFile je omogućio digitalnu kopiju bivšeg predsednika Udruženja filmskih glumaca Eda Asnera na njegovoj sahrani. Aksios je izvestio da su ožalošćeni “razgovarali” sa holografskom predstavom Asnera.

„Ništa me nije moglo pripremiti za ono čemu sam bio svedok kada sam to video“, rekao je prošlog meseca Met Asner, glumčev sin.

Asner je dodao da su neki ljudi na sahrani bili “izbezumljeni” jer je bilo skoro “kao da je u sobi”.

Industrija digitalnog zagrobnog života tek počinje. Amazon je odlučio da uskoči u igru pružajući eksperimentalnu Aleksa funkciju koja uči da kopira glas preminule voljene osobe.

Čak je i Majkrosoft nabavio patentiranu tehnologiju koristeći postove na društvenim mrežama kako bi reinkarnirao ljude u „četbotove“.

Nulta Tačka/ZeroHedge