Otpuštanja na Fejsbuku ostavljaju poslovne korisnike bez podrške
Masovna otpuštanja na Fejsbuku ostavila su uticajne ljude i preduzeća sa ograničenom uslugom za korisnike, izlažući ih prevarama i drugim problemima.
CNBC izveštava da se zbog brojnih inicijativa za smanjenje troškova od strane Fejsbuka (sada poznatog kao Meta) influenseri i kompanije na Instagramu bore da dobiju odgovarajuću podršku za probleme koji utiču na njihove naloge. Dva kruga otpuštanja koja je Facebook sproveo krajem 2022. godine, u ukupnom iznosu od oko 21.000 gubitaka radnih mesta, značajno su negativno uticala na poslovanje.
Influenserka na Instagramu Katja Karlova, koja živi u Los Anđelesu, ima iskustva iz prve ruke sa ovim nedostatkom pomoći. Prevaranti koji su koristili njene fotografije za pravljenje lažnih naloga ciljali su na njen nalog. Karlova je u intervjuu izrazila ljutnju, rekavši: „Ovo je zaista štetno. Ovo je moj brend i zaista naporno radim da ga izgradim da bude nešto upečatljivo i pozitivno”. Pokušala je da prijavi ove lažne naloge, ali osoblje za podršku na Instagramu nije bilo od velike pomoći.
MeLinda Rinker, menadžer zajednice za Fejsbuk stranicu 50 nijansi ružičaste i menadžer zajednice sa Meta sertifikatom, izrazila je slično mišljenje. Rinker je otkrila probleme sa radom bekenda grupe, ali joj je bilo teško da stupi u kontakt sa bilo kim za pomoć. Rekla je: „Onog dana kada su svi ti ljudi dobili otkaz, mi smo to osetili – osetili smo to i mi na Fejsbuku. Moglo bi se reći da se stvari ne popravljaju, moglo bi se reći da je bilo borbi jer su otpustili sve ove ljude, tako da ljudi koji su ostali rade previše da bi se iste stvari uradile”.
👉 AMERIKA spremna za rat sa KINOM tvrdi kongresmen https://t.co/dUiLx2VUkp
— Nulta Tačka (@ProdukcijaNT) April 9, 2023
Stručnjak za marketing Amanda Holidej primetila je rastuću ogorčenost među svojim korporativnim klijentima koji imaju problema da dobiju pomoć od Fejsbuka. Rekla je: „Prilično je nemoguće uhvatiti nekoga. Provedu vas kroz korake koje morate da uradite za stvari, a onda vam jednostavno ostane da držite telefon i čekate, nadajući se da su dobili vaš zahtev ili problem, a onda obično ništa ne čujete”.
Karlova je i dalje zabrinuta za budućnost podrške korisnicima na platformi, navodeći: „Ne znam da li imaju mogućnosti ili ljude da to urade. Jednostavno ne vidim implementaciju toga. Jednostavno ne razumem kako se to dogodilo”.