Sve vesti Svet

Počela krštenja dece iz GEJ “porodica” u PRAVOSLAVNIM crkvama- Ahriepiskop Epildofor aminovao

Počela krštenja dece iz GEJ "porodica" u PRAVOSLAVNIM crkvama- Ahriepiskop Epildofor aminovao

Dana 9. jula 2022. godine, u predgrađu Atine, u crkvi Panagije Faneromeni, poglavar Arhiepiskopije Konstantinopoljske patrijaršije u Sjedinjenim Državama, arhiepiskop Elpidofor (onaj koji je formulisao teoriju „prvi bez sebi ravnih” ) obavio krštenje dece homoseksualnog para. Deca koja su rođena od surogat majki dobila su imena Aleksios i Eleni. LGBT par „roditelja” su Amerikanci grčkog porekla iz „zvezdane“ sredine. Piter Dundas je poznati modni dizajner koji je radio sa poznatim ličnostima kao što su Roberto Kavali, Žan Pol Gotje i Emilio Guči. On je 2017. obukao slavnu pevačicu Bijonse na dodeli Gremi nagrade. Takođe je osnivač sopstvenog brenda Dundas.

Evangelos Busis dolazi iz veoma bogate i uticajne grčke porodice koja poseduje lanac prehrambenih prodavnica pod brendom Germak Fresh Market u Ilinoisu i Viskonsinu. Pre nekoliko godina, arhiepiskop Elpidofor je majku Evangelosa Busisa, Eleni Busis, učinio članom Arhiepiskopskog saveta američke arhiepiskopije Fanara, a takođe ju je imenovao u važne organe uprave Arhiepiskopije. I sami homoseksualci i njihove porodice su dugogodišnji prijatelji arhiepiskopa Elpidofora.

Gosti takođe nisu bili nepoznati – manekenke Bjanka Brandolini i Evgenija Niarhos. Potonja je ćerka Filipa Niarhosa i unuka Stavrosa Niarhosa, poznatog američkog milijardera i pomorskog magnata, ženskaroša i filantropa, osnivača Fondacije Niarchos Foundation, međunarodne dobrotvorne organizacije koja je dodelila grantove u ukupnom iznosu od više od 1,57 milijardi dolara. u 111 zemalja širom sveta.

Uprkos činjenici da i arhiepiskop Elpidifor i gej par koji je on blagoslovio žive u Americi, odlučili su da krštenje održe u Grčkoj. Mediji prenose da Elpidifor o svojim namerama nije obavestio ni Konstantinopoljsku patrijaršiju ni Sinod u SAD. Da bi izvršio krštenje u tuđoj eparhiji, fanarski jerarh je poslao pismo tamošnjem episkopu, mitropolitu glifadskom Antoniju, moleći ga da dozvoli vršenje Svete Tajne. Antonije je dao takvu dozvolu, ali kada je slučaj objavljen u javnosti, napisao je pismo sa obrazloženjem Svetom sinodu Grčke crkve i arhiepiskopu Jeronimu, u kojem je naveo da ne zna za „homoseksualne“ osobine krštenja. „Američki arhiepiskop me je zamolio za dozvolu da krsti dvoje dece jedne žene koja je došla iz Čikaga“, napisao je mitropolit Antonije i dodao da je Elpidofor „unutar moje eparhije delovao samovoljno i nezakonito“.

Tako je nadležni episkop, u čijoj je eparhiji obavljeno krštenje, negativno reagovao na ovu činjenicu. Negativno je reagovao i jedan od autoritativnih grčkih jeraraha, mitropolit pirejski Serafim, koji se, inače, takođe protivi priznavanju tzv. PCU- Pravoslane crkve Ukrajine. Vaj mitropolit je pozvao da se Elpidofor izvede pred crkveni sud i optužio ga da promoviše sodomiju.

„Faktičko odobravanje nepokajanih sodomita i njihovo promovisanje u Crkvi kao navodnih ‘bogobojažljivih lica‘ koji krštavaju svoju decu po pravoslavnom predanju, i amnestija, koja sledi iza toga za smrtonosni greh sodomije, direktno vređa antropologiju i soteriologiju jedne Sveta saborne i apostolske crkve. (…) Javno ga pozivam da obnovi nanesenu duhovnu štetu, tražeći oproštaj od Gospoda i Crkve Njegove“, rekao je mitropolit Serafim.

Bilo je negativnih komentara i na društvenim mrežama, naravno ispod članaka koji su pisali o krštenju dece gej para.

Ali sam poglavar Fanara, patrijarh Vartolomej, i dalje ćuti, kao i ostali predstavnici Konstantinopoljske patrijaršije.

U pozadini ovog ćutanja, neki mediji se već pitaju da li je krštenje dece sodomita nezvanično priznanje gej brakova od strane Konstantinopoljske patrijaršije? Uostalom, Elpidofor je druga najvažnija ličnost u Konstantinopoljske patrijaršije. A po broju i kvalitetu veza sa oligarsima, on takođe može da pretenduje na liderstvo.

„Da li je arhiepiskop Elpidifor krštenjem legalizovao homoseksualne brakove?“. Fotografija: snimak ekrana sajta helleniscope.com

Neki mediji iznose verziju da je sve što se dogodilo lična inicijativa arhiepiskopa Elpidofora, da je on to krio od svih, a da nije bilo objava na društvenim mrežama radosnih učesnika događaja, možda niko ne bi znao o tome. Na primer, Nik Stamatakis u svom članku na helleniscope.com piše: „Ova inicijativa arhiepiskopa je nešto što se nikada nije smelo dogoditi u pravoslavlju, gde se sve tako ozbiljne odluke donose sinodalno. Ipak, Arhiepiskop Elpidofor ponovo odlučuje da nam nametne inovacije koje vole njegovi globalistički gospodari.“

ZLO SE ZLU RADUJE! Kineski premijer i Klaus Švab u novom sastanku ZAKLELI SE U SPROVOĐENJE AGENDI!

Da li je krštenje dece sodomita nezvanično priznanje gej brakova od strane Carigradske patrijaršije?

Nik Stamatakis takođe sugeriše da takvo krštenje Elpidofor nije izvršio prvi put i nije besplatno: „Drugo je pitanje koliko je novca plaćen za obavljanje takvog obreda suprotno pravilima i tradiciji Crkve? Postoje izveštaji da ovo nije prvi put da Arhiepiskop obavlja takve jeretičke ceremonije.“

Međutim, u stvarnosti je problem mnogo veći i dublji. Može se pretpostaviti da je arhiepiskop Elpidofor dozvolio da se informacije o krštenju šire i da će se na njih čak i računalo. Uostalom, učesnici događaja su veoma poznati ljudi, jer dolaze iz sveta glamura i šou-biznisa, a tu se prate svaki svoj korak i objavljuje na društvenim mrežama. Posle krštenja, kako se i očekivalo, bila je bučna žurka u hotelu Four Seasons na Atinskoj rivijeri, gde je čuvena grčka pop zvezda Ana Visi izvodila svoje najveće hitove.

Važnost događaja, odjek koji je imao, slava i finansijska sredstva učesnika, kao i stepen njihove uključenosti u poslove američke arhiepiskopije, sugerišu da bi sve ovo moglo biti neka vrsta izlaska, otvaranja Overtonovog prozora za legalizaciju gej brakova u pravoslavlju.

Ovo je samo pretpostavka, ali u prilog ovoj verziji govori sledeće:

Prvo, i arhiepiskop Elpidofor i Konstantinopoljska patrijaršija imaju najbliže veze sa Demokratskom strankom SAD, koja je glavna snaga koja promoviše LGBT i rodnu ideologiju širom sveta. Danas su američke demokrate u nezavidnom položaju. Nivo podrške Džou Bajdenu je na minimalnom nivou, a Demokratska stranka rizikuje da izgubi kontrolu nad američkim Kongresom, štaviše, nad dva doma istovremeno, govore rezultati istraživanja raspoloženja birača na predstojećim jesenjim izborima. Osim toga, Demokratskoj stranci i uopšte liberalnoj ideologiji u Sjedinjenim Državama zadat je ozbiljan udarac kada je Vrhovni sud ukinuo pravo na abortus u Sjedinjenim Državama, a nakon ove odluke mnoge države su počele da donose zakone koji zabranjuju abortus, na šta je Džo Bajden bio veoma ogorčen. Shodno tome, demokratama je veoma potrebna podrška za njihovu liberalnu agendu uoči izbora, a uticajna grčka dijaspora u Sjedinjenim Državama može da pruži takvu podršku.

Drugo, slični procesi legalizacije sodomije odvijaju se i u rimokatoličanstvu. Tamo je sve otišlo mnogo dalje nego u nedrima Konstantinopoljske patrijaršije. Na primer, rimokatoličke strukture u Nemačkoj otvoreno pozivaju Vatikan da prizna gej brakove na nivou sabornih odluka, takođe da uvede žensko „sveštenstvo“ i druge liberalne inovacije.

Ako ove procese posmatrate kroz prizmu najavljenog ujedinjenja Fanara i Vatikana, onda skandalozno krštenje sodomske dece postaje sasvim razumljivo. I u Vatikanu i u Carigradskoj patrijaršiji postoje grupe uslovnih liberala i uslovnih konzervativaca. Nije teško pretpostaviti da konzervativci, za razliku od liberala, nisu ljubitelji ujedinjenja Fanara i Vatikana, svako brani svoj sopstveni stav o dogmama vere, formiranim vekovima. Ali liberali imaju potpuno drugačije mišljenje. Za njih su nekakva apstraktna „ljubav“, tolerancija i širina pogleda mnogo vredniji od postulata vere i tradicionalnog morala. Crkveni liberali se oslanjaju na političke liberale i obrnuto. A činjenica da bi već ove jeseni demokrate mogle izgubiti zakonodavnu vlast u Sjedinjenim Državama čini crkvene liberale aktivnije promovisanjem svog programa.

. Sada je reč na zvaničnom Fanaru i lično na patrijarhu Vartolomeju. On ima dve mogućnosti: ili da osudi arhiepiskopa Elpidofora, te da ga ukloni sa mesta poglavara američke arhiepiskopije ili da ćuti. I ovo ćutanje će zvučati glasnije od bilo koje reči, jer će značiti saglasnost da se preduzmu dalji koraci u unapređenju liberalne agende.

Da li se cela ova situacija tiče Ukrajine? Nesumnjivo.

Ukrajinska vlada je tokom rata u izuzetno ranjivom stanju pred svim zapadnim „željama“ na polju promovisanja „evropskih“ ideoloških vrednosti. Nedavno je Ukrajina ratifikovala Istanbulsku konvenciju. Sada su Zelenskom dostavili na sto peticiju za legalizaciju istopolnih brakova u Ukrajini. I uopšte nije tajna da on to neće odbaciti – zemlja je sada vitalno zavisna od finansijske i vojne podrške Zapada.

Situacija na verskom „frontu“ nije ništa manje složena. Uprkos proglašenju svog autokefalnog statusa, tzv. PCU je, prema uslovima Tomosa, zapravo verska struktura podređena Fanaru. A ako Fanar krene putem priznavanja LGBT osoba i pola, to će za sobom povući odgovarajuće promene u politici tzv. PCU.

Kako sve ovo mogu da doživljavaju vernici UPC Ukrajinske pravoslavne crkve – Moskovske Patriajršije? Nesumnjivo je da su postupci poglavara Fanarske arhiepiskopije u SAD jasan dokaz da je raskid evharistijskog opštenja sa Konstantinopoljskom patrijaršijom bila ispravna odluka. Struktura koja se protivi kanonima Crkve sada čini očigledan korak protiv njenog učenja. Ovo izgleda posebno apsurdno u kontekstu uporne želje Fanara da bude jedini vođa Pravoslavlja, njegova glava.

Nažalost, vidimo da pojedini predstavnici pravoslavlja sve više deluju po zakonima spoljašnjeg, svetovnog obrasca a na štetu Svetog pisma. Moramo to da razumemo i ovim pokušajima damo odgovarajuću ocenu. Takođe postoji velika verovatnoća da će UPC morati da nauči da živi pod takvim državnim zakonodavstvom, koje je direktno u suprotnosti sa Biblijom i učenjem Crkve. To znači da je potrebno razviti jasan i nedvosmislen zvanični stav o ovim pitanjima, kao i metode zaštite vernika, njihovih porodica, a posebno dece od uticaja takve nehrišćanske ideologije. Uopšte, borba hrišćana za pravo da ostanu hrišćani dostiže novi nivo kako u Ukrajini tako i u svetu.

NultaTačka/NaukaiKultura/SrbinInfo