
Seksualno nasilje u francuskom prevozu u dramatičnom porastu: 86% više napada, masovna imigracija ključni faktor
Žene su sve manje bezbedne u francuskim autobusima i vozovima, a podaci koje su objavile snage reda pokazuju da je broj žrtava u javnom prevozu porastao za 86% u poslednjih deset godina, prema Nacionalnoj opservatoriji za nasilje nad ženama (Miprof). Ovaj porast je u velikoj meri posledica porasta imigracije.
Kada je reč o seksualnim napadima, žene su žrtve u 91% svih slučajeva, prema istraživanju službe statistike za unutrašnju bezbednost (SSMSI). Od tih žrtava, 75% su mlađe od 30 godina, dok su 36% maloletnice.
U 2024. godini zabeleženo je 3.374 žrtava seksualnog nasilja u javnom prevozu, što predstavlja 6% više nego 2023., 9% više nego 2022. i 86% više nego 2016.. Neverovatnih 44% žrtava bilo je u pariskoj regiji Île-de-France, izveštava Le Figaro.
Ovi podaci dolaze u trenutku kada je migraciona populacija Francuske naglo porasla. Prema podacima iz 2019. godine, 63% osoba uhapšenih zbog seksualnog napada i 92% uhapšenih zbog sitnih krađa u javnom prevozu su stranci. Slični podaci postoje i u Nemačkoj, gde se 59% svih seksualnih napada u nemačkim vozovima pripisuje strancima, a seksualni zločini su se udvostručili od 2019. godine.
Totalni raspad, ljudi moraju ovo da čuju | Boris Malagurski | Mario Zna, 319 UŽIVO
„Iako većina nasilja nad ženama dolazi od članova njihovog bliskog okruženja, javni prostori, a posebno mreže javnog prevoza, i dalje su mesta gde su žene izložene seksističkom i seksualnom nasilju čim uđu u njih“, navela je Roksana Marasineanu, generalna sekretarka Miprof-a.
Istraživanje pokazuje da je sedam od deset žena u Île-de-France regiji već bilo žrtva seksualnog nasilja tokom svog života.
Pored toga, 56% žena izjavilo je da se boji da koristi javni prevoz u pariskoj železničkoj mreži, dok je 80% priznalo da je stalno na oprezu, pokazuje istraživanje.
Kako Remix News već godinama izveštava, žene se rutinski suočavaju sa seksualnim uznemiravanjem u evropskim železničkim mrežama.
„Činjenica da žena ili devojčica menja svoj raspored ili rute iz straha od napada trebalo bi da nas navede da preispitamo slobodan pristup svih građana uslugama javnog prevoza“, rekla je Marasineanu.
Indija ZAHTEVA hapšenje Bila Gejtsa za zločine protiv čovečnosti
Rast nasilja u javnom prevozu – migranti u fokusu
Međutim, ovi statistički podaci ne obuhvataju sve češće slučajeve nasumičnog nasilja nad muškarcima i ženama u francuskom javnom prevozu.
Na primer, pre samo dve nedelje, sudanski ilegalni migrant uhapšen je zbog pokušaja ubistva nakon što je pokušao da gurne mladu ženu na šine u Parizu.
Ovaj napad dolazi usred rastuće zabrinutosti zbog neproporcionalne uloge stranih državljana u nasilnim zločinima u javnom prevozu. Prema izveštaju SSMSI-a iz 2023. godine, 69% nasilnih pljački, napada i seksualnih napada u mreži javnog prevoza Île-de-France u 2022. godini počinili su stranci.
Današnji napad gotovo je identičan incidentu iz jula 2023. godine, kada je 40-godišnji migrant iz Gvineje gurnuo 52-godišnju ženu na šine na stanici RER B Cité Universitaire, usmrtivši je.
Vredi napomenuti da evropske levičarske partije sve više podstiču korišćenje javnog prevoza u borbi protiv klimatskih promena, dok istovremeno njihove politike otvorenih granica čine da se žene osećaju sve nesigurnije u tim istim vozilima javnog prevoza.
Nulta Tačka/InfoWars