Svetski ekonomski forum podržava Fejsbukov plan za porobljavanje čovečanstva
Poslednjih nekoliko godina, osnivač Fejsbuka Mark Zakerberg uložio je milijarde dolara u svoj plan da porobi čovečanstvo u „Metaverzumu“ – digitalnoj „stvarnosti“ koju je kreirao i koju kontroliše.
Zakerberg je apsolutno posvećen svojoj viziji budućnosti gde ljudi „žive” svoje živote u Metaverzumu.
Toliko, zapravo, da je Facebook-ova matična kompanija Meta, koja takođe poseduje Instagram, WhatsApp, a sada i Metaverse, upumpala toliko resursa u projekat da Big Tech gigant sada crpi novac.
Metaverse je Metin najnoviji pokušaj razvoja novih proizvoda koji zarobljavaju korisnike algoritmima i uslugama koje izazivaju zavisnost.
2021. godine, uzbunjivačica na Fejsbuku Frensis Haugen optužila je Metu da cilja na decu i tinejdžere iz novčanih razloga.
Objavila je dokument koji pokazuje da je demografija mladih „vredna, ali neiskorišćena publika“.
Samo nekoliko nedelja nakon što je Haugen otkrila taktiku kompanije, Zakerberg je otkrio prvi javni uvid u Meta-in najzavisniji proizvod do sada: Facebook Horizon.
Zakerbergova koreografija novog proizvoda u oktobru 2021. ocenjena je kao „super čudna“.
Projekat koji je predstavio, a koji je od tada postao poznat kao „Metaverse“, je digitalni svet u kome korisnici u suštini mogu da žive i da mu pristupaju preko opreme za virtuelnu realnost (VR), kao što je Fejsbukov Oculus Quest.
Zakerbergova jeziva demonstracija pokazala je kako korisnici mogu da se „druže“ sa prijateljima i sastaju se sa kolegama bez potrebe da napuštaju svoje domove.
Međutim, Zakerbergovo predstavljanje Metaverse-a bilo je prikladno tempirano i slabo prikriveno nastojanje da se odvrati od dokumenata i navoda uzbunjivača.
Otprilike u isto vreme, matična kompanija platforme društvenih medija promenila je ime iz Facebook u Meta.
Prema Asošijeted presu, lansiranje i promena imena pokazuju da je „Fejsbuk ignorisao ili umanjio interna upozorenja o negativnim i često štetnim posledicama koje su njegovi algoritmi izazvali širom sveta“.
Nakon promene imena, izvršni direktor Zakerberg je uložio više od 36 milijardi dolara da bi svoje Metaverse ambicije ostvario.
Oni će prvi jesti veštačko meso – Češka će biti prva zemlja u EU u kojoj će se proizvoditi meso iz epruvete https://t.co/YvoHe2xf9q
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) November 15, 2023
Prema novoj knjizi istraživačkog reportera Petera Schveizera, „Kontroligarsi: razotkrivanje klase milijardera, njihovi tajni poslovi i globalistička zavera da dominiraju vašim životom“, Zakerbergovi napori na Metaverzumu od 36 milijardi dolara (i cifra raste) samo su početak.
Knjiga dokumentuje Zakerbergove tekuće planove da Metaverse učini proizvodom koji izaziva najveću zavisnost u istoriji.
Jedna od prvih virtuelnih prodavnica u Metaverse bila je prodavnica kanabisa.
Međutim, nije to najopasnije od Metine ponude.
Metaverse donosi nove ponude potrošačkih proizvoda, uključujući fizičke i biotehnološke nadogradnje za ljudsko telo, navodi Breitbart.
Meta je već podnela patent za bioničke očne jabučice tako da korisnici mogu svuda da ponesu svoju virtuelnu stvarnost sa sobom i nikada ne moraju biti bez nje.
Zakerberg se takođe bavi drugim potpuno novim tehnologijama.
Nova tehnologija uključuje prototip „sintetičke kože“ nazvan ReSkin i pneumatske „haptičke rukavice“, tako da korisnici mogu bukvalno da osete i shvate Metaverse.
Inovatori čak razvijaju blastere za miris koji ispaljuju hemijsku maglu u nos korisnika kako bi im omogućili da „namirišu“ Metaverse.
Lista uključuje osnovne mirise kao što su čokolada i jagoda, pa čak i „plaža“.
Pored toga, međutim, postoje nijansiraniji mirisi kao što su „fascinantni“, „poništavajući“ i „uzbuđujući“.
I dok se čini da Metine VR aspiracije ne uspevaju kod potrošača, Zakerbergova opsesija Metaverzom ne pokazuje znake prestanka.
Njegovo nastojanje je dokazano njegovim stalnim partnerstvom sa popularnom franšizom naočara za sunce Ray-Ban.
Prošlog četvrtka, Meta je najavila novo strateško partnerstvo sa kineskim Tencentom kako bi slušalice učinile jeftinijim i pristupačnijim.
Kao što dokumentuje Controligarhs, Metini gubici su kratkoročni, dok su njegove Metaverse opredeljenja tu da ostanu.
Više od pet stotina velikih korporacija takođe pomaže u izgradnji Metaverzuma.
Coca-Cola je objavila novu „sodu sa ukusom piksela“ koja je „rođena u Metaverzumu“.
Druga kompanija pod nazivom Taste the TV osmislila je metod za korisnike da bukvalno ližu svoje ekrane kako bi „okusili“ Metaverse.
Kritičari veruju da Metini gubici znače da je Metaverzum osuđen na propast.
Međutim, proizvođač iPhone-a je spreman da objavi sopstveni set naočara sa proširenom stvarnošću pod nazivom Apple Vision Pro.
U međuvremenu, Metaverse ima veliku podršku Svetskog ekonomskog foruma (WEF).
Veb stranica WEF-a ima hiljade stranica o Metaverzumu i novu inicijativu pod nazivom „Definisanje i izgradnja Metaverzuma“.
Globalistička organizacija Klausa Švaba ima pozitivne naslove poput „71% rukovodilaca kaže da će Metaverzum biti dobar za poslovanje. Evo zašto“, „Mlađe generacije očekuju da će provesti mnogo više vremena u Metaverzumu“ i „Ko će upravljati Metaverzumom“.
WEF se pozicionirao kao arbitar „najboljih praksi“ za ovaj novi digitalni svet.
Kao što je Slay News ranije izvestio, WEF se zalaže za to da njegov „Digitalni ID“ i „digitalni keš“ budu duboko integrisani u Metaverse od početka.
Zakerbergovo Meta rebrendiranje je kritikovano kao „taktika“ ili potencijalno „odvraćanje pažnje“ od činjenice da se njegove kompanije oslanjaju na zavisnost kao poslovni model.
Ali realnost je da Metini novi VR proizvodi mogu imati još veći potencijal za korisnike da postanu zavisnici, posebno deca.
Nedavne tužbe državnih AG-a širom Sjedinjenih Država moraju doći do dna napora koji izazivaju zavisnost, koji su jednaki kontroli uma i nastoje da porobe čovečanstvo.
Zakerberg i njegove kompanije moraju da budu odgovorne za to.