TEHNOKRATE dolaze po našu decu kroz sistem obrazovanja- Ključni napad u ratu protiv čovečanstva
Deca iz celog sveta su dugo bila meta ideologa Ujedinjenih nacija, i to je ključni napad u širem ratu protiv čovečanstva. Zaglupljena deca odrastaju u zaglupljene odrasle, nemilosrdno uslovljena „naukom o društvenom inženjeringu” Tehnokratije da budu dobri mali globalni građani.
Školski okruzi širom sveta se utrkuju da implementiraju programe socijalnog i emocionalnog učenja (SEL) u ime poboljšanja socijalnih i emocionalnih veština svojih učenika. U stvari, prema globalnom dobavljaču SEL standarda, 27 država je do sada usvojilo K-12 SEL kompetencije, a svih 50 država je usvojilo SEL kompetencije za učenike pred-K. Ali odakle dolazi ovaj masivni pritisak na SEL i koji su motivi iza toga?
Odgovor na ovo pitanje postaje jasan: Organizacija Ujedinjenih nacija za obrazovanje, nauku i kulturu (UNESCO) je primarna snaga koja stoji iza pokreta SEL širom sveta. Glavni način na koji se UNESCO zalaže za SEL je kroz UNESCO-ov Institut Mahatma Gandhi za obrazovanje za mir i održivi razvoj . Institut Gandi proizvodi onlajn publikaciju pod nazivom The Blue Dot , koja sadrži članke stručnjaka SEL-a i drugih širom sveta koji ističu „odnos između obrazovanja, mira, održivog razvoja i globalnog građanstva“. Pozivanje na Gandijevo ime u nazivu ovog entiteta Ujedinjenih nacija ima za cilj da povuče srce svakog ko ga čuje. Ali treba li da povuče naše srce?
SEL je ključ za postizanje ciljeva održivog razvoja UN
Po mišljenju UNESCO-a, krajnji cilj SEL-a nije zadovoljavanje društvenih i emocionalnih potreba svakog deteta, već oblikovanje sve dece da zadovolje potrebe globalnog društva pridržavajući se ciljeva održivog razvoja.
Nemački ministar zdravlja o “prednostima” vakcine: Vakcinisane osobe brže razvijaju simptome COVID-a
U članku se objašnjava da će ciljevi održivog razvoja UN stvoriti „disonancu” u ljudima zbog konfliktne prirode nekih od ciljeva. Ciljevi će takođe stvoriti nesklad u ljudima zbog monumentalnih žrtava koje su možda neophodne da bi se oni postigli — odustajanje od fosilnih goriva, porodičnih vrednosti i kontrole nad sopstvenom imovinom, da spomenemo samo neke.
Stoga, zagovornici kažu da je neophodno smanjiti emocionalni otpor dece prema ciljevima kroz sistemsko obučavanje u učionici: „Pošto je disonansa neprijatno emotivno stanje, subjekti disonance zahtevaju emocionalno-regulatorne sposobnosti (emocionalnu otpornost) da bi se snašli u ponašanjima i preduslovima da bi se postigli ciljevi održivog razvoja“. U članku se kaže: „Disonanca može biti uzrokovana verovanjima, stavovima, vrednostima i osećanjima“ i da su „potrebne intervencije za smanjenje disonance da bi se rešio… intenzitet emocionalnog odgovora“.
Ukratko, oni veruju da su intervencije putem SEL programa neophodne da bi se uticalo na „verovanja, stavove, vrednosti i osećanja” mladih kako bi oni spremnije razmišljali kao građani sveta i sarađivali sa ciljevima koje je UNESCO postavio svetu.
Još jedan članak u The Blue Dot pod naslovom „Šta je sistemsko socijalno i emocionalno učenje i zašto je to važno?“ kojeg su napisala dva službenika iz Saradnje za akademsko, socijalno i emocionalno učenje ( CASEL ), kaže da je misija CASEL-a da pomogne da „SEL postane suštinski deo od predškolskog do srednjoškolskog obrazovanja“. CASEL se pozicionirao kao svetski lider u SEL standardima i ima kooperativni odnos sa UNESCO-om. Ova dva entiteta ujedinjena su u svojoj revnosti da utkaju SEL u sve školske predmete i da ga dostave deci širom sveta.
Uzgajanje nove generacije ‘globalnih građana’
Ali zašto? Šta to UNESCO želi da usađuje deci? UNESCO-ovi materijali jasno pokazuju da SEL ima za cilj da neguje samo ljubav među studentima, već i saradnju sa globalnom agendom koja je ukorenjena u doktrini kolektivizma. Nandini Čaterdži Sing, programski specijalista za Institut Gandi, kaže da su „SEL veštine moćne kompetencije“ za koje se pokazalo da „usađuju pluralističko razmišljanje“. Na sajtu instituta se dalje navodi da nastoji da nauči decu da „pokažu prosocijalno ponašanje za… mirnu i održivu planetu“.
Ukratko, zagovornici ciljeva održivog razvoja i SEL-a žele da vašem detetu usade „pluralističko razmišljanje” u ime globalnog mira. Oni žele da se deca nauče da vrednuju „kolektivno dobro“ iznad individualnih sloboda, prava i imovine uprkos činjenici da su najslobodnije, najprosperitetnije nacije na svetu zasnovane na individualnim slobodama, pravima i imovini.
DeSantis o ostavci Faučija: Malog vilenjaga treba zgrabiti i baciti preko reke (VIDEO)
Ričard Dejvidson, pisac u Blue Dotu, kaže da je UNESCO-ov institut Gandi spreman da širi SEL programe „koji će imati potencijal da utiču na razvoj sledeće generacije globalnih građana“, i izjavljuje: „Verujem da danas imamo moralnu obavezu da se SEL uključi u naše obrazovne sisteme na svim nivoima.”
Slično, CASEL kaže : „SEL na nivou učionice treba da bude ugrađen u koordinisane, sistemske pristupe koji obuhvataju svu decu i čitavu školu.“
U drugom članku SEL -a u The Blue Dot, Mahima Bhalla, koordinator učenja za Gandhi institut, kaže da „kako bi doprinela cilju miroljubivih i održivih društava“, njena organizacija „prepoznaje potrebu da se prevaziđu samo akademske svrhe obrazovanja ” i umesto toga se fokusiraju na uticaj na socijalno i emocionalno stanje učenika. Ovo ukazuje na jasnu promenu u svrsi obrazovanja.