TikTok odbio da prikaže reklame o izraelskim taocima
TikTok, kompanija društvenih medija u kineskom vlasništvu, odbila je reklamu koja promoviše narativ o teškom položaju izraelskih talaca koje drži Hamas, smatrajući da je oglas „previše politički“.
Foks njuz je objavio:
Nekoliko nedelja nakon što su se hiljade Hamasovih terorista infiltrirali u Izrael 7. oktobra, ubivši 1.200 ljudi i brutalno kidnapujući oko 240 osoba, uključujući više od 30 dece, porodice onih koji su držani kao taoci u Pojasu Gaze pokrenuli su globalnu kampanju tražeći njihovo oslobađanje.
Uz pomoć profesionalaca za marketing i oglašavanje, novostvoreni Forum talaca i nestalih osoba u Izraelu okrenuo se moćnim platformama društvenih medija koje koriste milijarde ljudi širom sveta i zatražio da se plasiraju plaćeni oglasi kako bi se podigla svest o njihovoj nevolji.
Desna ruka Klausa Švaba izjavljuje „Bog je mrtav“ i „Isus je lažna vest“ https://t.co/M22A72Nui1
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) December 25, 2023
Uglavnom kratki video snimci koji prikazuju živote običnih civila i dece zarobljenih od strane terorističke organizacije koju su tako označile SAD, više oglasa je postavljeno na Meta platformama Facebook i Instagram, ali je kineska aplikacija za deljenje video zapisa, TikTok, odbila da prihvati bilo šta od toga smatrajući ih „previše političkim“.
TikTok je demantovao tvrdnje i rekao da ne želi da se njihova platforma koristi u svrhe političke propagande za oglašavanje.
TikTok je takođe okrivljen za slabo poznavanje istorije i antisemistske stavove jer ne žele da emituju oglase o načinu tretiranja izrealskih taoca.