TikTok odbio oglase o izraelskim taocima

TikTok, kompanija društvenih medija u kineskom vlasništvu, odbila je reklamu koja promoviše narativ o teškom položaju izraelskih talaca koje drži Hamas, smatrajući da je oglas „previše politički“.

Foks njuz je objavio:

Nekoliko nedelja nakon što su se hiljade Hamasovih terorista infiltrirali u Izrael 7. oktobra, ubivši 1.200 ljudi i brutalno kidnapujući oko 240 osoba, uključujući više od 30 dece, porodice onih koji su držani kao taoci u Pojasu Gaze pokrenuli su globalnu kampanju tražeći njihovo oslobađanje.

Uz pomoć profesionalaca za marketing i oglašavanje, novostvoreni Forum talaca i nestalih osoba u Izraelu okrenuo se moćnim platformama društvenih medija koje koriste milijarde ljudi širom sveta i zatražio da se plasiraju plaćeni oglasi kako bi se podigla svest o njihovoj nevolji.

Uglavnom kratki video snimci koji prikazuju živote običnih civila i dece zarobljenih od strane terorističke organizacije koju su tako označile SAD, više oglasa je postavljeno na Meta platformama Facebook i Instagram, ali je kineska aplikacija za deljenje video zapisa, TikTok, odbila da prihvati bilo šta od toga smatrajući ih „previše političkim“.

TikTok je demantovao tvrdnje i rekao da ne želi da se njihova platforma koristi u svrhe političke propagande za oglašavanje.

TikTok je takođe okrivljen za slabo poznavanje istorije i antisemistske stavove jer ne žele da emituju oglase o načinu tretiranja izrealskih taoca.

Nulta Tačka/BreitbartNews

Ne propustite