Zakerbergova nova društvena mreža već doživela VELIK PAD! Platforma poznatija kao „Gej Tviter“ gubi milione korisnika
Korporativni mediji i njihovi progresivni prijatelji proveli su poslednjih devet dana boreći se za novu društvenu mrežu generalnog direktora kompanije Meta Marka Zakerberga, „Threads“, nazivajući je „Tvitter ubicom“ i proričući propast platforme za slobodu govora Elona Maska.
Threads, nova aplikacija za društvene mreže Meta Platforms, koja izgleda kao kopija Tvitera , objavljena je 5. jula i brzo je stekla više od sto miliona korisnika u prvih pet dana postojanja. Postojala je ogromna pompa oko Threads-a iz svih krajeva uber-progresivnih korporativnih medija, kao što je The Nev York Times, koji je napisao članak pod naslovom „ Threads, Instagram-ov ‘Tvitter Killer’ je stigao.
NRP News finansiran od strane federalnog saveza je napisao: „ Da li je Threads zaista ‘Tvitter ubica’? Evo šta znamo do sada. A evo članka CBS News-a pod naslovom „Threads aplikacije Meta „Tvitter ubica“ je ovde – i možete dobiti šifru za varanje da biste je preuzeli.“
Dakle, svu hajku su prvenstveno pokrenuli korporativni mediji, od kojih neki izgledaju kao koordinirani medijski blitz, kako bi brzo uticali na umove masa da je Tviter mrtav i da je Threads pravo mesto. Međutim, ti napori propadaju.
Nije gaf već plan! Kamala Haris javno pozvala na SMANJENJE POPULACIJE (VIDEO)https://t.co/VhLCeqqdpm
— Nulta Tačka (@NultaTackaSrb) July 15, 2023
CNBC je izvestio o novim podacima iz SensorTover-a, a SimilarVeb pokazuje da je Threads „doživeo pad u rastu i angažovanju“.
Podaci Sensor Tover-a pokazuju značajno smanjenje angažovanja korisnika od pokretanja Threads-a 5. jula. U utorak i sredu, platforma je doživela pad od 20% dnevno aktivnih korisnika od subote. Korisničko vreme na platformi je palo za 50% sa 20 minuta na samo 10 minuta za isti period.
Similarveb potvrđuje egzodus korisnika: Threads je zabeležio pad od 25% dnevno aktivnih korisnika između svog vrhunca 7. jula i ponedeljka za Threads korisnike na Android telefonima širom sveta. Vreme provedeno u aplikaciji je palo sa 20 minuta 6. jula na samo 8 minuta u ponedeljak.
„Videli smo da je angažman nešto opao tokom vikenda, a u ponedeljak procenjujemo da je Threads imao 36,6 miliona aktivnih korisnika na Androidu.
first round of the cage fight goes to twtr? pic.twitter.com/3O5DJLmycr
— Breakout Point (@BreakoutPoint) July 14, 2023
„Iako je u početku postojao veliki interes za proveru aplikacije, nije svaki korisnik stekao naviku da posećuje Threads onoliko često koliko bi mogao druge društvene aplikacije“, rekao je David Carr, viši menadžer uvida u Similarveb-u, za CNBC.
Privlačnost Threads-a brzo jenjava. Zašto ne znamo tačno obrazloženje – neki korisnici su već prijavili „šedouben“ i algoritamsko „ubijanje“ objava“. Moglo bi se spekulisati da je cilj Threadsa da agencijama poput FBI-a i CIA-e obezbedi novu platformu za razmenu političkih poruka kako bi čvrsto kontrolisali narativ uoči ciklusa predsedničkih izbora 2024. nakon što je njihova kontrola na Tviteru smanjena nakon što je Musk kupio Tviter.