SVE JE OBJAŠNJENO! KAKO KORPORACIJE UTIČU NA VAS I KONTROLIŠU SVAKI VAŠ POKRET!
Gledali ste film „ Početak“ („ Inception“) sa Leonardom (Leonardo DiCaprio). U njemu lik kojeg tumači Leonardo i njegov tim imaju zadatak da postavljaju misli i ideje uticajnim ljudima. Da li vam se ikada javila ideja koja zvuči fantastično kao „grom iz vedra neba“? Ako je tako, možda ste važna osoba.
NULTA TAČKA NA TELEGRAMU! PRONAĐITE NAS TAMO GDE NEMA CENZURE! BUDITE DEO SLOBODNE BUDUĆNOSTI
Zamislite vaš potpuno uobičajan dan. Npr. Idete do prodavnice i tako vi hodate i onda BUM.. totalno luda i neverovatna ideja vam pada na pamet. Toliko nestvarna da menja vaš put, više ne idete prema prodavnici. Niste sami!
Ta ideja se polako rastapa po vašem umu dok se ne nađete na početku.
Svi imamo misli koje proizilaze iz leve hemisfere našeg mozga i odbacuju sve. Ne bitno da li trenutno učite za ispit ili možda kuvate ručak, Instagram post koji ste videli juče pada vam na pamet, koji nema nikakve veze sa onim što trenutno radite. I šta se desi..zaboravili ste kod kojeg pasusa ste zastali, ručak se zalepio na dno šerpe, ni kuče ga neće..
VEČERAS UŽIVO OD 20H! MARIO ZNA I ZABRANJENE TEME!
https://youtu.be/vXDVYcANivQ
Ove „početne misli“, kao „pribadači“, „stikeri“ i to oni što šljašte kao vatromet u našim mislima inače su lakog naziva, prosto rečeno PROPAGANDA.
Propaganda nam govori šta da mislimo, kako da se oblačimo..u stvari skoro sve. Verovatno je razlika u tome do koliko procenata nam je „opsela“ mozak..
Čin razmišljanja događa se u mozgu koji se sastoji od tri odvojena dela mozga(ovo nisam ja smislila, nego neko mnogo „influentniji“ od mene..):
Ljudski mozak: Ovo je jedini deo vašeg mozga koji vi svesno kontrolišete. Nadgleda sve logičke misaone procese.
Mozak sisara: Ovo je prva polovina vaše podsvesti. Nadgleda sve emocionalne veze. On je najveći mozak.
Mozak guštera: Ovo je druga polovina vaše podsvesti. Nadgleda opstanak i reprodukciju.
Propaganda toliko opasno oružje koje „opseda“ našu podsvest. A vi ste mislili da je „ Isijanje“ ( „The Shining“) povezano sa „kao“ nekim duhovima..
Ona kao magnet privlači vaša osećanja, želje, priča jezikom vaše podsvesti, utiče na 90% akcija koje vršite.
Šta kažete na to “robovi korporacijskih želja“, nema više moje, tvoje želje.. Samo oni biraju „nove“ hitove..
Izlaz iz svake situacije postoji..nema straha..
Dobra vest je da to nisu vaše misli, a budući da nisu, pomoću ove informacije možete oblikovati rešenje. Identifikacijom ovih misli i njihove procene zaustavlja se propaganda pre nego što se dogodi.
https://nultatacka.rs/velika-vest-snouden-objavio-kraj-postupka-protiv-asanza-nakon-sto-je-kljucni-svedok-otkrio-medijima-da-je-lagao/
(opet neko „influentniji“ od mene..)
Evo rešenja..
Prvi korak je razumevanje izgleda propagande:
Tvorac propagandne mašine
Da bi ste uopšte shvatili propagandu, morate prvo da se upoznate sa čovekom koji je učinio poznatom, tako reći „tata“. Edward Bernays ( na srp.
Edvard Bernajs
Edward Bernays je nećak Sigmund Freud-a, oca moderne psihologije, „tata-mata“ za mozgiće.. On je razvio teoriju propagande i kako funkcioniše ljudski mozak..( na kraju teksta, biće link ka Edward Bernays knjizi..koga interesuje..)
Volite teorije, pazite ovo.. Bernays je pradeda Marc Randolph-a, koosnivača Netflix-a. Znate o čemu mislim.
„Ne treba vam nova haljina ,ali vi želite novu haljinu jer znate da će na vama izgledati dobro.“
Korištenjem psiholoških tehnika za privlačenje podsvesti, Bernays i kompanije godinama utiču na potrošače.
Sad znate istoriju, verujem da znate i primere..
Da vidimo kako ona utiče na sve nas.
Šta je „najbitnije“ na svetu, PROPAGANDA
Ako ste se tek danas susreli sa propagandom i niste imali pojma. Pogledajte svoje omiljene TV emisije ili muziku, videće te da se gura neka vrsta proizvoda. I to ne mora biti fizički proizvod, to može biti priča, način života, način na koji se gleda na svet.
Znate kada „vidimo“ nas u nekim drugima (ma to svi nekad pomislimo)..oni su baš slični nama..mislim na neke poznate ličnosti, glumce, pevače, političare i vidimo sebe u njima. Kada zauzmu stavove ili daju izjave, to nas navodi na usvajanje slične perspektive. Sve u našem društvu ima neki oblik propagande, jer je propaganda vrlo korisna, posebno kompanijama, industrijama i zemljama.
Ono što propagandu čini toliko opasnom je da kada se pravilno izvrši (što se često događa), mi, mete, mislimo da su te misli potpuno naše, a zatim ih transformišemo u direktnu akciju. „Da, želim da kupim nove cipele.“ „Treba da nabavim nov automobil.“
Sve propagande kriju u sebi istinu, jer da je to totalna laž mi bi je odbacili. Sa tom istinom ona zaobilazi naš logički mozak i ulazi potpuno skriveno u emocionalni deo mozga.
Kada propaganda bude prihvaćena, mi dobijamo:
Oblikovan pogled na pojedine događaje u svetu;
Uverava nas da su te misli naše;
Vodi nas na jedan direktan put.
Kako se odbraniti od propagande
Svaka kompanija sa marketingom koristi se propagandnim tehnikama kako bi vas uhvatila kao potencijalnog kupca. Ali, nisu samo kompanije u pitanju. Generacijama nam vladari, šamani i političari govore šta da mislimo. Kako za koga.
Tehnologija je sada puno bolja!
SUD DONEO ZVANIČNU ODLUKU! FACEBOOK ODGOVORAN ZBOG TRGOVANJA DEČIJIM ROBLJEM!
Prvi korak za prekid uticaja je korak unazad. Bilo da su to vesti ili objave na društvenim mrežama, pre nego što odgovorite ili se angažujete, napravite korak unazad i zapitajte se „koliko ste dobro informisani o određenoj temi?“ To vas prisiljava da se obratite onome što znate i ne znate. Ako ne možete razgovarati sa kontra-argumentima, onda ste bili izloženi propagandi sa jedne strane i suočeni sa bliskošću zbog koje verovatno da ćete se pokolebati u jednom ili drugom smeru. Stoga je važno napraviti korak unazad.
Sledeće, da bi savladao propagandu je obraćanje pažnje na poruke koje ona prenosi. Možda znate, možda i ne, sve o toj temi koja se deli, trebalo bi da onaj koji deli vest iznese konkretne teze.
Kada ste dovoljno pažljivi shvatićete odakle dolazi prenos informacije. I samim ti ako ste dovoljno fokusirani znaće te šta vam taj delilac informacija tačno govori. Tj. u kom smeru pokušava da vas vodi.
NULTA TAČKA NA TELEGRAMU! PRONAĐITE NAS TAMO GDE NEMA CENZURE! BUDITE DEO SLOBODNE BUDUĆNOSTI
Zadnji korak je procena samog sebe. Zapamtite, propaganda je tu da vas vodi prema cilju koji želi za vas. Pa se zapitajte, je li ovo cilj koji želite za sebe? Jeste li ranije razmišljali o ovome? Ako ne, onda tu misao lako možete označiti kao propagandnu ideju.
Razmišljajte i preispitujte sebe kad god imate vremena i kada čitate neke vesti, gledate neku vašu omiljenu emisiju, seriju ili film..osigurajte se i kotrolišite svoju „mentalnu mašinu“, a ne da se odričete kontrole.
Šta smo naučili:
Propaganda je svuda. Nažalost, malo ljudi je svesno ovog prastarog trika. Ali sada jesmo! Pitanje je hoćete li joj dopustiti da vas vodi?
Jednom kad shvatite da vas svi pokušavaju nagovoriti da mislite kako oni žele, shvatite koliko ste zaista uticajni. Tada imate dva izbora: slepo glumiti i pustiti svoje telo da upravlja volanom ili odvojiti minutu, zapitati se, „zašto to radim?“
Samo mali trenutak zastanite, dišite i ponovo procenite misli to vas osigurava da kontrolišete svoje postupke, samim tim i svoj život.
Ako nekog interesuje ova teme i želi malo bolje da zagleda u svet misaonih igrarija, veštih manipulacija i osnove propagande, neka krene od ove knjige: