PROPADA IM AGENDA: „Nećemo dostići dovoljan broj električnih vozila na tržištu do 2030“! NAVODI STUDIJA!
Vlada SAD-a postavila je ambiciozan nacionalni cilj, da do 2030. godine dostigne udeo od 50% električnih vozila na tržištu, ali nova studija istraživača sa Paul H. O’Neill School of Public and Environmental Affairs pokazuje da je malo verovatno da će SAD ispuniti svoj cilj osim ako električna vozila ne postanu pristupačnija za potrošače.
Studija „Affordable Electric Vehicles:”, ili ti “Pristupačna Električna Vozila: Njihov doprinos u ispunjavanju obaveze SAD-a Pariskim Klimatskim Ciljevima”, nedavno je objavljena u časopisu Frontiers in Environmental Science.
Istraživanje su sproveli profesor John D. Graham i Eva Brungard.
„Moramo da fokusiramo kreatore politike, proizvođače automobila i elektroprivrede na to kako da stimulišemo potražnju potrošača i ponudu proizvođača automobila ka pristupačnim električnim vozilima,“ rekao je Graham, koji je takođe autor knjige za 2021. „Globalni uspon modernih električnih vozila: javna politika, inovacije i strategija.“
2021. godine, predsednik John Biden obavezao se da će postići neto-nultu emisiju ugljenika u celoj privredi do 2050. godine, što je obaveza koja je sada formalni podnesak SAD-a u okviru Pariskog Sporazuma iz 2015. godine.
Kako se navodi, transport je najviše doprinosi emisiji gasova staklene bašte u SAD, a 58% transportnih emisija potiče od lakih putničkih vozila, kao što su automobili i laki kamioni.
Čovek opisuje iskustvo bliske smrti nakon što je primio Moderna Covid Booster vakcinu
Postizanje Bajdenovog cilja da se smanji emisija izduvnih gasova zahteva prelazak sa motora sa unutrašnjim sagorevanjem na vozila sa nultom emisijom, kao što su električna vozila sa priključkom na struju, ali brojni faktori usporavaju tu tranziciju, među njima i cena PEV-A ( plug-in electric vehicle ).
PEV-ovi ili ti električna vozila obično koštaju 10.000 do 20.000 dolara više od svojih suparnika sa unutrašnjim sagorevanjem, što je cena koja usporava javnost da prihvati električna vozila. Rast cena sirovina koje se koriste za proizvodnju baterija i elektromotora takođe je ometao pad cena električnog automobila.
Graham i Brungard su otkrili da je srednja cena svih novih prodatih vozila u SAD u 2021. godini – električnih i onih koji su bazirani na fosilnim gorivima – oko 45.000 dolara. Od ukupno 108 električnih modela ponuđenih potrošačima u SAD 2022. godine, samo 17 je imalo osnovnu cenu ispod 46.000 dolara. Neki od tih pristupačnih modela su privlačni potrošačima.
Dobra vest je da se broj pristupačnih PEV vozila na tržištu povećava, ali dominantni američki proizvođač električnih vozila, Tesla, ne daje prioritet pristupačnim modelima.
Bez bržeg prodora električnih Bajdenovi ciljevi bi mogli biti nemogući;
Dakle, hvala Bogu!;
Međutim, komercijalizacija električnih modela u Evropi pruža nadu za dostizanje standarda, ali će zahtevati dovoljno povoljne javne politike da podstakne veće prihvatanje od strane potrošača;
Dakle čuli ste Evropljani, ne kupujte električne automobile!;
„Umesto da se oslanja na nerealne mandate Kalifornije i drugih država, saveznoj vladi je potrebna sveobuhvatna politika za električna vozila — standardi performansi i podsticaji — slična onoj koja je usvojena u Evropskoj Uniji“, rekao je Grejem.
Ne protiv električnjaka – već protiv agende!
A mi iz Nulte Tačke naglašavamo da je sramota da predstavljamo dobar primer ovakvih politika;
Isto tako treba naglasiti da ne treba biti protiv električnih vozila, ali treba biti protiv implementacije tehnologija koje još nisu spremne za široku potrošnju, koje će ograničti naše kretanje, i pogotovo ne treba podsticati korišćenje automobila koji se “gura” u tržište zbog “klimatskih promena”.
Kada tehnologija kao što su električni automobili, budu mogli da zadovolje naše potrebe, i ne prodaju se kao deo karbon-neutralne agende, te su podjednako moćni ili bolji kao automobili na bazi fosilnih goriva, i niko vas ne primorava da ga koristite, tada ako želite trebate kupiti električni auto ili ne.